![]() |
ZATERDAG A.s. SHANDON!
Zaterdag a.s.
Shandon in ojc de Roos (te deurne!) Haageind 27 5751 BA Deurne tel/fax: 0493 311316 slechts 4euro entre!! OJC DE ROOS (y) :cool: |
ik ga
|
gister stonden ze gratis in de aor in eindhoven
|
ja hallo.. morgen ook in de 013 hoor :) entree ook 4 euro
|
ik vind t niks...
zoals met VEEL italiaanse bands... |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
anoewe!
ik ga niet, ik heb geen geld maar dan ook echt geen geld of ja, 1 euro en 3 cent... |
An de minne!! :D
Ik ben zeker wel van de partij! Flink skakelaren daar in de Roos!!! Maar iets minder geskakelaar dan de vorige keer dat Shandon er speelde, toen droop het zweet van de muren en van het plafond, bah bah... :( :D (y) |
Citaat:
|
:p
tuurluk ga ik (y) :p |
zeer true\
in jonosh was t wel vet :rolleyes: ;) |
je zult mij er ook vinden
|
donderdag spelen ze in het bolwerk in sneek! als ik ze ga zien, dan is het daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
vet, maar niet om de trompetten en tirelantijn barskanken \m/ |
Citaat:
|
hehe dat heerschte
|
dus wie gaan er
|
Citaat:
(y) jij? (anders tot vanavond!!) |
Yoooo!!!
ik heb ervan genoten!!! (y) :D |
:)
|
heeft marleen weer met de merch-guy gekust?
|
Citaat:
Ze heeft denk ik wel een poging gedaan want ze had vandaag een nieuwe trui van The Shandon aan :D (y) |
bijna out gegaan (warmte) maar t was wel gaaf (y) :D
|
de roos is hot :p ]
wat vond je van hukedicht?!?! (n) |
Citaat:
|
Hukedicht klonk wel vettig van wat ik gehoord heb... Vette gitaren, alleen de zang was inderdaad wel wat flauw...
Shandon was wel geinig! Alleen een beetje flauw publiek was er en volgens mij deed Shandon er ook niet veel aan om het wat te veranderen.... Maar gelukkig werd er op het eind nog z'n best gedanst! :D (y) Maja, loop ik daar wat rond te skanken/skakelaren beland er een vuist van een of andere lompe boer recht op m'n neus, grrrrrrrrrrrr! :mad: Wa un flapnek!!! Die vent moeten ze ook es leren wat skanken is :D |
Hoe lame is "skanken". nerd.
|
Nog een min punt was het verneuken van Karma chameleon door onze vriendin Lucre....... muuuuhmuuuuh (n) (n) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Allright!!! (y) En inderdaad ja, Lucree had het nummer goed onder de knie... :rolleyes: Jonge!! :o |
Metal? Grow a brain dumbfuck. (n)
|
hey, die gaven hier afgelopen vrijdag een verrassingsconcert.
niet heengeweest geen 8 euro voor over |
Citaat:
Gospel boer dan :p |
Citaat:
naja.. me vriendin belande ertussen dus ik dook er maar achter aan om dr af te schermen.. en nu is me rug n beetje pijnlijk.. naja.. maaktnieuit.. maar veel kans da ik je dus in de pit tege ben gekomen :D.. *geeft hint* hanekam :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb geen blauwe plekken.. nergens last van :p.. kvonnut ook niet zo heel erg lomp ofsow.. maargoed :p.. maar twas wel leuk :).. |
ik von het eigenlijk een beetje een lotte wijve pit........ :p (n)
|
Citaat:
pit ging opsig wel (in jonosh was vetter.. iets ruiger.. en meer bekende (y)) :p.. |
Citaat:
Maja, zijn er vrijdag ook mensen van de partij bij THE SPIRIT THAT GUIDES US in de Jonosh? Ik ben er zeker (als er tenminste wat mensen mee willen fietsen)... TSTGU is echt vettig, en ja in de jonosh moet ik er eigenlijk wel bij zijn! :D (y) |
Citaat:
alleen ben de laatste 10 nummers naar da halletje gelopen want het was veel te warm daar en ik had nie veel zin om daar ffuh bewusteloos neer te pleuren.. (ik voelde t al wel opkomen en koppijn enzo).. dus maar ffuh erges anders gaan staan.. ik ga nie naar jonosh vrijdag.. ik vind me vriendin iets belangrijker :o (en wss ben ik dan goed gaar als ik van gemert af komt) jij moet 23 mei wel komen met The Bips en Disturbance in jonosh :p ik ben de kloot die de posters heeft gemaakt :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht opeens aan een sweetbandje :p :p |
ik ben niet weg van the shandon eerlijk gezegd..
|
Citaat:
|
Citaat:
Grrrrrrrrrrrrrrr!!! :( :mad: verrekte LitZ!! :D |
Citaat:
ooit doe ik er echt nog wel afstand van (y) |
maar vrijdag niet naar jonosh
ik ga zaterdag wel naar de bunker en de zaterdag er op ook 26e - 69 CHARGER - STIJF LIJK - THE STILETTOS en die week er op : THE APERS & THERE AREN'T ANY FUCKING SHEEPS IN MONGOLIA (NOSIM) :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |