![]() |
Feyenoord - FC Utrecht
jaja, over een tijdje is het zover, de jaarlijkse amstel cup finale.....
wie zal er dit jaar winnen????persoonlijk ga ik dit jaar voor FC Utrecht, gewoon omdat het volk maar weer eens van het geld moet winnen!!!!Forza Utreg ga mijn cluppie achterna!!!!(lees: fctwente bekerwinnaar 2001) |
uit die 2 ben in natuurlijk voor Utrecht, alleen fey heeft weer voordeel dat ze thuis spelen.
|
Citaat:
|
ik hoop dat Utrecht wint, dat verdienen ze ook na vorig jaar en geef ze zeker wel kans ondanks ze uit spelen. Verder boeit het me weinig.
|
Utrecht...Dit jaar moeten ze wel..vorig jaar was het toch gestolen??
|
Citaat:
|
hmm, ik denk dat Feyenoord wint, ze zijn de laatste tijd weer goed bezig. Maar ik had toch liever PSV zien winnen :D
|
als ik een beetje logisch nadenk dan wordt feyenoord het, ze hebben net een die extra kracht die utrecht niet heeft maar: feyenoord gaat het wel heel moeilijk krijgen
|
Als ze nou voor de Finale weer eens grensrechter kloeg aanstellen:D;)
Ik verwacht dat Feyenoord wint, maar hoop op Utrecht:o , zal wel een mooie actie zijn:p Failliet gaan met een Amstelcup in je handen;) |
feyenoord wint met 6-0
|
Laat meneer Kloeg maar komen :cool:
|
FC Utrecht wint.
0-2 |
11-4
|
13-7
|
2212 - 15.987
|
Citaat:
|
FC Utrecht mag niet winnen!!!! Maw hoop ik dat Feyenoord wint.
Waarom niet? FC Utrecht verkoopt ongeveer zijn volledige ploeg. Zo'n club stuur je dan Europa toch niet in?! Dan liggen ze er waarschijnlijk in de eerste ronde er al uit. Is alleen maar slecht voor het Nederlands voetbal!!! Ik ben benieuwd morgen. |
EEN DING IS ZEKER FEYENOORD WINT DE BEKER!!!!!!!!!! :D
JE ZOEKT EEN PLAATSJE IN DE ZON WAAR JE ZO GEZELLIG ZIT!!! :cool: |
feyenoord gaat winnen !!!
|
ja ik ga er heen :cool: en het word een leuke wedstrijd 4-2
|
Ik ben ook voor Feyenoord, simpel om het feit dat ik liever Roda JC in Europa zie dan Utrecht.
En Feyenoord vind ik ook een veel betere ploeg hebben. (y) |
ik denk eigenlijk ook wel dat Roda meer kans maakt in de UEFA dan FC Utrecht..
en Feyenoord wint ook vast wel.. :p |
Feyenoord - FC Utrecht 2-1
1-0 Van Persie 1-1 Kuyt (zou mooi zijn in zijn laatste wedstrijd tegen zijn nieuwe club :cool: ) 2-1 Pi-Air |
feyenoord - utrecht 0-0
verlenging: 0-0 penalty's: 4-3 Verschrikkelijke saaie wedstrijd speelt zich af in de kuip. Kuyt schiet beslissende penalty over. :o ;) |
Citaat:
|
0-1
:( |
feyenoord: helemaal niets. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaarg.... :( Dat ziet er niet goed uit.
|
0-3
please.. make it stop. :( |
Jaja :cool:
|
1-3
ha. |
Mooi schot paauwe! Maar 30 meter over.
Laters bosvelt. Wat een komedie. Was trouwens wel een penalty, moet ik toegeven. :) |
**** die scheids!
|
dit is al de derde rode kaart die bossen geeft dit seizoen aan feyenoord :eek:
|
4-1
Wat een prachtig doelpunt! |
1-4
*zucht* |
Ja hoor :o
|
HELEMAAL NIETS Olé Olé :D:D:D
|
bijna afgelopen :D
|
Tja tis jammer. Volgend jaar beter he. (y) :)
Wel jammer dat Utrecht nu Europa in gaat. |
als ik feyenoord was zou ik me maar vast inschrijven voor de intertoto voor volgend seizoen :o
|
HELEMAAL NIETS!
Whahahahahhahahahahahahahah, de mazzel houdt een keertje op! http://www.f-side.nl/pix/groetenuittilburg.jpg |
Feyenoord heeft verdiend verloren, dit was echt één van de slechtste wedstrijden die ik die jaar van ze gezien heb.
De Nooijer en Loovens bakten er achterin niet echt veel van, waar Paauwe te veel op kwam en daar onnidog zich in de luren liet leggen waardoor Loovens uit positie moest gaan. Hier was vooral te merken dat ze een ervaren man achterin mistten zoals van Wonderen, ook miste een man die op het middenveld het overzocht had (van bommel, bedankt :mad: ) Helaas heeft de scheids ook weer een slechte beurt gemaakt door Bombarda (en daarmee heel Feyenoord) te benadelen. De rode kaart voor Bosvelt is voor mij enigzinds discutabel, waar Van Hooijdonk een overtreding maakte die 100% rood was in mijn ogen. Voor Utrecht is het een mooie seizoensafsluiting, waar ik ze de kwalificatie voor europa ook helmaal gun, alleen niet op deze manier |
Van Hooijdonk had inderdaad rood moeten krijgen. Als je 1-4 achter staat en je maakt in de laatste minuten zo'n smerige overtreding is dat gewoon zielig.
|
Citaat:
Die hebben net zo veel prijzen als Feyenoord dus hou je stil ofzo. Verder is het idd terecht dat we verloren hebben. Er kwam niks goeds uit vandaag, blijft slechte arbitrage, maar dat ging beide kanten op. Dit is wel beter voor het Nederlandse voetbal in Europa trouwens :) en over van Hooijdonk die rood zou moeten krijgen, vind ik niet. zeker niet zoals sommige het hier omschrijven. Het is de frustratie van alles dat niet gaat zoals het hoort, de fouten achterin, de slechte laatste pass voorin, een wel zeer onterecht afgekeurd doelpunt etc. etc. Het viel me mee dat juist Bossen geen rood gaf, aangezien hij nogal graag rood geeft aan Feyenoorders. Maar ik denk dat alle andere scheidsrechters ook geel hadden gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
En heeft Ajax wel een beter seizoen gehad dan Feyenoord met de kwartfinale CL en de 2de plaats :) |
Bleeeegh voetbal is saai (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |