![]() |
twee manieren van met iemand krijgen..
ben jij
A. iemand die, wanneer hij wat met een ander begint, diegene nog niet tot nauwelijks kent, en waarschijnlijk ook nog niet lang kent of B. iemand die vrienden met iemand word, diegene langer kent, en dan gevoelens voor diegene krijgt en wat met diegene begint? ik merk echt, dat veel mensen echt een 'stijl' hebben van met iemand krijgen die in een van die twee modelletjes valt en dan voor wie een vriend(in) heeft: kende jij diegene lang of juist helemaal niet, toen je wat met hem/haar kreeg? |
Citaat:
Ik val trouwens wel heel erg in de B-categorie... (1 keer de A-manier 'uitgeprobeerd', maar dat was toch niet geslaagd ;)) |
De enige keer dat ik een vriendin kreeg, ging dat op manier B. En die vriendin heb ik nog steeds! Al bijna twee jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Ik zou toch echt voor manier nummero B gaan
|
In de praktijk ben ik geloof ik een tamelijk A-figuur. :o
|
Meestal A. Het nadeel is, dat je een jongen leert kennen terwijl hij verliefd op je (aan het worden) is. Je weet niet wat voor eikel het daarna kan zijn.. nou ja dat is mijn ervaring. Zodra de verliefdheid bij die jongens over was, waren ze echt gigantisch bot en gemeen, ik schrok me kapot.
Wanneer je eerst vrienden met iemand bent, leer je iemand kennen zoals diegene is.. de goede en de slechte kanten. |
Mijn ex kende ik helemaal nog niet toen we wat kregen. Ging ook vrij snel uit, maar dat lag er niet aan dat we elkaar nog niet goed genoeg kenden. Maar uiteindelijk zijn we toch vrienden geworden (haha, precies het tegenover gestelde van B dus)
Bij mijn huidige vriend ging het een beetje op de B-manier. Ik kende hem van gezicht, we zaten dagelijks uren op msn met elkaar te praten, we begonnen uit te gaan en toen is het wat geworden.... Wow, alweer 2,5 jaar geleden :) |
Citaat:
|
Hmm, twee keer volgens methode B, en een keer volgens methode A.
Eén B en de A werden níets. De andere B, daar zit ik nu nog steeds mee :) :) |
B
Als ik echt een vaste relatie wil beginnen, moet ik het persoon eerst goed beter kennen. Uiteraard voor een avondje maakt het me niet uit |
B denk ik.
Ik ben tamelijk kieskeurig. |
ik denk niet echt dat het ermee te maken heeft. Heeft gewoon met die klik en die vonk te maken. Bij mij is het steeds weer anders. Afgelopen twee jaar al geen nieuwe vriendin meer gehad. YES... al twee jaar verkering :D:D:D:D:D
|
ik ben een B-iemand:)
|
Ik ben zekers te weten B (y)
|
Ik ben iets teveel een A-persoon geweest al is het nooit om die reden echt heel erg mis gegaan ofzow..
Maar ben toch van plan om het vanaf nu de B-manier aan te pakken, no more rushing into things |
B.
Puur omdat het toenaderen van de persoon in kwestie en het accepteren en ontdekken van mijn verliefdheid zo lang duurt. Misschien dat het ooit anders wordt. |
Ehmzz verschilt eigenlijk.. dus niet ech a of b...
De laatste keer was het echt B.. de eerste zou ik eerder A noemen (hierbij hadden we alleen nog maar een tijd contact via internet...) |
één keer eigenlijk de A manier uitgeprobeerd, heeft toen een maand geduurd, maar ondertussen heb ik met diezelfde persoon door manier B een supergoeie relatie!!!
ik ben dus iets ertussenin |
Ik ga ook voor B
Ik wordt altijd verliefd op jongens die ik al wat langer ken, das wel zo veilig... |
verschilt eigenlijk....opt moment B! Na 4 jaar!!!
|
Bij ons was het liefde op het eerste gezicht :)
|
A.
al kende ik m'n huidige vriend iets langer. |
Citaat:
|
A, niemand wilde me ooit op manier B terwijl ze wel wilde op manier A.
|
A...I think so...
En daarom neem ik het te snel met jongens die eigenlijk toch niets voor mij zijn. Maar nu zal dat hopelijk niet voorkomen...because I'm so in love... :) |
Citaat:
|
Ik ben meer een B-persoon denk ik.
Al zitten daar ook nadelen aan: als het uitgaat raak je (meestal) wel een vriend kwijt, ook al had je nog zo goed afgesproken dat dat niet zou gebeuren. |
meestal is mn oog al eerder gevallen op iemand, dan ga ik proberen in contact te komen met diegene, als ik bijvoorbeeld een van diegene's vrienden een beetje ken ga ik eventjes informeren. daarna gaat de rest meestal vanzelf. ik word meestal niet echt heel close met iemand voor ik er iets mee krijg, maar ik wil wel weten wat voor soort persoon iemand is.
|
Meer A denk ik. Ik heb geloof ik nog nooit gehad dat ik supergoed bevriend was met een jongen en daarna nog eens feelings kreeg; meestal hangt die spanning dan al vanaf het begin in de lucht.
|
Meestal A, al leer je die persoon dan vanzelf beter kennen en zo 'groei' je zeg maar in de relatie. Maar in het begin ken ik hem meestal nog niet..
|
A :o
|
b
|
B. één keer op de A-manier gedaan en dat liep gruwelijk mis. (was nogal zielig :o )
|
Citaat:
|
Citaat:
(valt me inderdaad op dat je een goede stelling hebt, iedereen lijkt zich thuis te voelen in je A of B:)) |
Ik ga ALTIJD voor manier B..
Ik vind het zo inhoudloos om zomaar met de eerste de beste iets te nemen. Waar is je relatie dan in vredesnaam op gebaseerd.. :rolleyes: Als je een relatie ('verkering') krijgt, waaraan een vriendschap vooraf is gegaan, dan ken je elkaar, weet je hoe de ander denkt en in elkaar zit, je hebt dan ook rustig de tijd om te bedenken of die ander wel echt bij je past. Kortom, ik ga voor B. |
Altijd A eigenlijk...
|
Citaat:
And we still live happily ever after! |
Ik was altijd het b typje, soms ben ik het a typje, en nu val ik weer binnen het b typje... Hm, logisch :p
Mijn huidige vriendje ken ik al wat langer, en ik wist ook heel goed waar ik aan begon toen we wat kregen. De vriend die ik daarvoor had kende ik heel kort toen we wat kregen, en daarom werkte het ook niet. Die fout wilde ik daarna niet meer maken :) |
Ikke a, helaas...b lijkt me stukken idealer :)
|
B. Het resultaat is dat meisjes altijd denken 'oh, hij vindt me niet leuk, hij wil gewoon m'n beste vriendje zijn', zodat ze heel open en relaxed met me omgaan, alsof ik hun vriendin ben. Maar dat wil ik verdomme niet!
|
B. Mja.
|
ik ben zeker B, ik wil gwoon dat mijn vriendje ook mijn beste vriend is :) ik denk eigenlijk ook niet dat A-relaties lang stand zullen houden, omdat je elkaar nog zo slecht kent.. maargoed.. dat is mijn mening..
|
Altijd B
|
een behoorlijke A
|
Ik duik meteen in het diepe. (het bed)
|
Ik hou het bij B.. zeker... je hebt toch een goede basis nodig om een relatie te beginnen ( fundamenten om op te bouwen )... kheb een keer ( op aandringen van haar ) methode A gevolgd.. hield niet lang vol... B, zeer zeker B... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Twee keer gedaan, de tweede was meteen de goeie. Dus wat doe ik hier... |
Citaat:
*being a slick fuck* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |