![]() |
Eten voor het zwemmen gaan (braakwave)
Jaja kinders, nooit eten voor het zwemmen! Dat heeft een goeie vriend van mij maar weer eens bewezen ;). Ik kwam op het fantastische idee om met n paar maten lekker te gaan zwemmen ter verfrissing. Eenmaal binnen gingen we naar de glijbaan (altijd leuk!) en er stond een rij van hier tot tokyo! Dus kwam er iemand op het idee om met z'n allen tegelijk te gaan... DUZ.... 30+ man tegelijk van dat ding af, eenmaal benede kreeg ik bijna n voet in mn aars gedouwd en n vriend van me kreeg dus n voet in z'n maag. Half dood stapten wij de glijbaan uit om er achter te komen dat onze beste vriend in mekaar klapte. Hij hurkte en er kwam me toch n vloedgolf van braaksel uit :| ! Maar dat was niet het ergste..... de rest van de mafkeze uit de glijbaan gingen het nog n keer doen, dus toen ze allemaal beneden kwamen ontstond er n grote golf die even fijntjes de braaksel van m'n vriend alle kanten op spoelde. Oftewel, n braakwave! :P Na van badmeesters en boze moeders op ons kop gehad te hebben gekregen omdat hun kindertjes onder de puke zaten zijn we maar vertrokken om nooit meer terug te keren! Moraal van het verhaal.... NIET ETEN VOOR HET ZWEMMEN GAAN!
|
Ik ben ook badmeester op een buitenbad en ik vind het sowiewo onverantwoordelijk dat jullie met zoveel mensen tegelijk van de glijbaan afgaan. Wees toch eens verantwoordelijker. Ook laks optreden van de badmeester aldaar kunnen hiertoe hebben geleid.
Dan daarbij: medelingen zijn niet toegestaan. :) |
bedoel je niet badmeesteres??? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik zelf gelukkig nog nooit last van gehad.
|
Citaat:
|
Wat een wreed idee, een glijbaan van kots :cool:
|
Citaat:
|
:d :d
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Gezellig :)
|
Bah. :|
|
whaha, lekker ranzig allemaal :D
bij ons beginnen ze trouwens al te zeuren als je met zn 5en van de glijbaan af gaat. |
Wat een pokkelijers! Zal ik ff die badmeesters met z'n 5e aan mekaar ketenen en t water in sodemieteren! Met z'n allen van de glijbaan is iets dat je n kind niet mag ontnemen!
|
Citaat:
ze vinden het onveilig ofzow. wij gaan dan met zn allen bovenaan met een onderlinge afstand van een meter liggen en dan zoveel mogelijk water tegenhouden. onderaan de glijbaan zit een mooie bocht en daar ga je dan met een misselijkmakende snelheid doorheen. ze zijn dus bang dat we daar uitvliegen. dat kan ik wel een beetje begrijpen, want ik ben daar ook eens bijna uitgevlogen, want ik zat al helamaal los van de baan :) |
Nee nee, moraal van het verhaal: NIET MET 30 MAN TEGELIJK VAN EEN GLIJBAAN AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:p:p:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij klapte in elkaar? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat ze het niet emer zo snel doen. na die voet in de aars, de voet in de maag en het braaksel ff neit meer voor hun denk ik :p |
Lol :d
|
Kinderachtig. Met z'n dertigen een glijbaan afgaan, het zwembad inclusief inzittenden onderkotsen en de lol voor anderen bederven is niet stoer, dat je 't even weet.
|
Citaat:
Ik zei badmeesteres vanwege z'n ietswat dominante gedrag. GET A BRAIN! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, het pas pas stoer als je met dusdanig veel mensen van de glijbaan gaat dat de watertoevoer stil komt de liggen en iedereen de blaren op zijn/haar reet heeft staan.
:p |
Citaat:
|
Wow, echt een geweldig stoere actie.
Echt. niet dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |