![]() |
Inbelgeluid Internet
Hoe zorg je dat je het piepen en kraken stopt als je inbelt op het internet?????
|
volgens mij kan dat niet......dat is iets hardwarematigs, dus via iets instellen op je computer heeft dan geen zin.....
|
Ik had ergens gehoord dat het met 1 of andere code ook ging, alleen ik weet niet precies meer hoe!
|
het kan wel jah..
maar ik weet zo ook niet hoe.. kheb nooit gare modem gehad ;) |
Configureer je modem in het configuratiescherm. Je kan het geluid zachter instellen en zelfs geheel dempen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de extra instellingen van je modem (initialistatie string ofzo) 'm0' (zonder ' dus) invullen. Ben je klaar :)
|
Dat is toch een vet geluid! :p
Misschien het buzzertje van je modem eruit slopen, maar of dat echt goed is...? |
Jongens, speaker van de modem kun je gewoon harder en zachter (en uit) zetten in de modeminstellingen. Bij je inbelverbinding staat daar de modem die je gebruikt, daarnaast staat een knop modem instellingen ofzoiets. Daar moet het ergens bij staan.
|
is dat niet ATM0 ofzo?
|
Citaat:
|
is dit ook bij een extern modem?
nouja, voor de duidelijkheid: http://www.mccm.aktu.nl/millennium/m...em/topic_0.htm -M M0 Modem speaker uit. M1 Speaker aan totdat er een carrier wordt gedetecteerd. M2 Speaker altijd aan. |
Als je een extreem oude modem hebt is er op de kaart bij de buzzer een schroefje te vinden. als jm helemaal dicht of open (weet niet meer) draait, gaat t geluid ook uit. of andersom...:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |