![]() |
harry potter 2
heb jij hem al gezien of heb je hem al op dvd of video
ikzelf heb hem vanmiddag gekocht en nog niet gekeken vinden jullie het kinderachtig of juist koewl ikke vindt het koewl!!¡¡¡!!! (y) |
ja HP2 is een leuke film :):o
|
Citaat:
en van mn broertje mag ik em niet op video kopen en ik ben dinsdag jarig dus ik geloof dat ik al 1 verjaardagscadeautje weet :o Heb em btw in de bios al gezien, en ik vond em nóg leuker dan 1 :o |
Citaat:
|
Ik krijg de DVD morgen binnen, en ik hoop dat-ie even leuk is als deel 1 :)
|
Ik heb hem in de bios gezien, leuk :) Maar ik weet nog niet of ik hem ga kopen.
|
Leuke film, ga hem ook nog wel halen. Maar om eerlijk te zijn heb ik liever deel 5 ;)
|
opscheppend: heb hem al maanden op dvd..
:D |
inferieur aan het boek. Zoals altijd..
|
ik heb m ook in de bios gezien en net teovallig ook nog! hijs echt zeer :cool: en zeker niet kinderachtig hoor :)
het klopt trouwens wel een beetje ja dat de film minder goed is dan het boek, tenmisnte vind ik, ze laten in de film zoooveel weg, dt is wel jammer mja.. |
Harry Potter is geweldig man. De tweede film helemaal!!!!! (y) ik wil ook de video!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond hem niet zo bijzonder, HP1 was leuker. :) |
Citaat:
*HP-fan* Harry Potter is cool :) |
Gisteren de DVD binnengekregen... leuke extra's... (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn moeder wil hem perse kopen... |
ik vond deel 1 leuker.
|
Citaat:
enne, ken je MegaManX? :o die is dinsdag ook jarig :D maar als je moeder em wilt kopen.. mooi toch.. hoef je em niet zelf te kopen;) |
ik heb ehm in de bios gezien....hijs wel kewl...ookal zijn de boeken veel gaver (y)
|
Boek 3 is :cool: Maar de rest ook hoor :P
Heb net de extra's op de dvd doorgekeken, erg leuk! Al zijn sommige extra scene's wel kort... :) |
ja ik heb hem al gezien in de bios en heb gister de dvd binnen gekregen heb heb hem toen weer zitten kijken
|
Citaat:
En het is natuurlijk altjid meegenomen dat mijn moeder hem zelf gaat kopen. Kan ik andere cadeau's krijgen :D |
Citaat:
hehe, idd :D |
Citaat:
zielige ik :rolleyes: :p Maar ja, ik kan boven Harry potter gaan kijken...... *zucht* |
wwwwwwwwwow veel positieve replays had ik niet verwacht
|
*blij* ik heb m net gekocht!! mja kga m niet weer kijken heb m gisteravond al gezien :) *blij*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Ik vond van de boeken deel drie het best, dus ik niet wachten tot volgend jaar om te zien hjoe die film word. En Alan Rickman (speelt hier Snape) is zooo cool..
|
Ik vind harry potter echt mooie films. Hoewel veel mensen hem kinderachtig vinden vind ik t een film voor iedereen naar te kijken.
Ik heb hem in de bioscoop gezien en ik heb mn al 2 weken op mn pc staan. Leuk om nog een keer te zien. Maarre... ik vind m eigenlijk af en toe wel te eng voor kinderen, t is en t blijft natuurlijk wel een kinderfilm. |
ikke vond hem helemaal niet eng wel koewl!!
|
Citaat:
Maar hij's wel leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem gister thuis op dvd gezien, ik had hem in de kerstvakantie al in de bios gezien maar mijn vader wilde hem ook graag zien. Ik vind Dobby echt gaaf (y) !
|
Citaat:
Boek 3 is geweldig, ik wil die zo graag verfilmd zien.. :) En Alan Rickman = een van mijn obsessies :o :P |
Citaat:
|
Ik heb 1 ook niet gezien, 2 waarschijnlijk ook niet.
|
Heb h'm in de bioscoop gezien en heb de video ook. leuk ja anders had ik dat niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En verder was het een toffe film (y) Veel beter dan 1, daar vond ik niks aan. Maar Chris Columbus heeft zijn revanche genomen en laten zien dat hij het wél kan. Alleen de zwerkbalwedstrijd vind ik nog steeds te nep.
Een van mijn favorieten; kussensloopdragend en zelfpeinigend huiselfje dobby (y) Alleen heeft hij wel wat weg van Gollem....http://flyingsnitch.50megs.com/images/dobby.jpg |
ik had het ook over kleine kinderen
:) ik vind het leuk dat jullie me niet meer klein vinden!!¡¡¡!! sommige mensen vinden me te jong voor dit forum |
Citaat:
|
yoops ike is het eens met jouw
jah jah |
Citaat:
Hij komt vrijdag ook in Die Hard 1! *blij* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 'm gisteren gekocht, de dubbeldvd, maar ik heb em al in de bios gezien. Net als deel 1 trouwens, waar we de nederlands gesproken versie van op video hebben. Argh! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |