![]() |
verkiezingsgedoe
juh, ik weet 't, hij's net geweest eigenlijk... maar 'n tweede poging, perhaps? zo niet, spijker 'm maar dicht.
Knapste/mooiste Forummer: Liefste Forummer: Meest relaxte forummer: grappigste forummer: Slimste forummer: Meest irriterende forummer: Best postende forummer: Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Best geklede forummer: forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Meest interessante forummer: Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: |
Knapste/mooiste Forummer: Sjehezarade, expl. boy, glow,lieke
Liefste Forummer: Avelon lijkt wel lief :o Meest relaxte forummer: Faery(schrijf ik het goed?) Athell , Jaap grappigste forummer: Faery Slimste forummer: nare man,pebbles vind ik ook wel nog slim Meest irriterende forummer: gentleman , sounD Best postende forummer: esmee,maartje Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Puh.Moeilijk. Best geklede forummer: Sjehedinges (:p) , Marte forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Marte , Mirl (voor zover ze hier nog komt) Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: niemand Meest interessante forummer: WishfulDreaming :o Forummer met meeste mensenkennis: nare lijkt me dat wel te hebben en strafcorner meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Sjehezarade (ja :|), WishfulDreaming , zozze [/B][/QUOTE] |
|
Oooh,die is lief.
*exohartje* :D |
hey ik sta hier niet in wat raar
|
Dames:
Knapste/mooiste Forummer: Li, Feline, Roos, Avelon, Rodina, Esmee Liefste Forummer: Li, Feline Meest relaxte forummer: Li, Feline, Roos, Rodina, Maar grappigste forummer: Li, Roos, Rodina, Cem. Slut Slimste forummer: Roos Meest irriterende forummer: hooligirl Best postende forummer: Roos Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Li, Feline, Roos, Rodina, Maar Best geklede forummer: Li, Feline, Roos, Rodina, Maar forummer die je graag nog eens irl wilt zien: d'r naam begint met een L en eindigt op ianne, maar 'k durf niet. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Hooligirl Meest interessante forummer: Li, Feline, Roos Forummer met meeste mensenkennis: Feline, Roos meest open-minded forummer: Feline, Roos Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Li, de onzedelijke reden daarvoor heb ik al vaak genoeg gegeven ;) Dudes Knapste/mooiste Forummer: GRRR (k), Wim Wok (k), BertBart, italianboy, S (k) Liefste Forummer: S, GRRR en Wim Wok Meest relaxte forummer: italianboy, S, GRRR, Wim Wok grappigste forummer: The Gay Team; ADHD & BertBart, GRRR, Wim Wok, a new nose, italianboy, beuk, S Slimste forummer: nare man Meest irriterende forummer: te veel. Best postende forummer: nare man, S Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: zeer zeker GRRR en Wim Wok en S Best geklede forummer: BertBart en ADHD, S forummer die je graag nog eens irl wilt zien: S, GRRR en Wim Wok Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: GRRR en Wim Wok, maar dat is meer toelachen dan uitlachen. Meest interessante forummer: Ninh_Fan_1 Forummer met meeste mensenkennis: GRRR, Wim Wok, a New Nose, italianboy en S ook al gebruiken ze het allemaal niet. meest open-minded forummer: S, GRRR en Wim Wok Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Ninh_Fan_1, doe ik eindelijk wat nuttigs met m'n leven. ____ Onder voorbehoud, denk je dat je in dit lijstje hoort, dan is dat hoogstwaarschijnlijk toch niet zo :P |
ik steek mijn vinger in mijn bil
want je weet dat ik dit niet wil zo'n verkiezing is stom want dan gaat t weer onder t mom van goed of slecht en daar kom je niet beter van terecht (in het leven) |
ROOS de mooiste :eek:
ze lijkt op een door de stront gehaalde kanarie "gelukkig kan ze hier wel tegen" |
Knapste/mooiste Forummer: YuckFou (y), Scala (y) (y)
Liefste Forummer: ~Sjeherazade~ (Als JIJ nog een keer naar een meeting komt...(y)) Meest relaxte forummer: Paranoide grappigste forummer: Terror Koe, Poesiefox Slimste forummer: Ik natuurlijk Meest irriterende forummer: BARON! Best postende forummer: Nare Man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Paranoide Best geklede forummer: Daar houd ik me niet mee bezig, anyone as good as any forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Poesiefox (y) Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Roos! Meest interessante forummer: ~Sjeherazade~, Poesiefox Forummer met meeste mensenkennis: Ik natuurlijk meest open-minded forummer: Ikzelf Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Bertbart, en dan zou ik de hele dag lekker gay lopen doen, echt vet (y) :D edit: eigenlijk doe ik al best wel gay |
Citaat:
|
forummer die altijd het hoogste woord wil hebben: Nare Man
:p |
Knapste/mooiste Forummer: Antartica
Liefste Forummer: Kimry Meest relaxte forummer: Bazz grappigste forummer: eXo en EPDeath Slimste forummer: Anneee Meest irritante forummer: dmtdmt Best postende forummer: Poesiefox Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Iedereen waar ik het via MSN/email ook goed mee kan vinden. Best geklede forummer: Echt geen idee.. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Te veel om op te noemen. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Bruut Meest interessante forummer: Escapism, want daar weet ik nog weinig van. Forummer met meeste mensenkennis: Leonoor meest open-minded forummer: eXo Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Nate zodra ie in Japan zit :D |
Citaat:
|
Citaat:
wie geïnteresseerd is in mijn lijstje, mag zelf ff dat topic van de vorige keer opzoeken :p |
Knapste/mooiste Forummer:
Liefste Forummer: Meest relaxte forummer: grappigste forummer: Slimste forummer: rodina |
Citaat:
heerlijk, dat cynisme |
Citaat:
|
geilste forumster: Mortischa
(k) |
Citaat:
|
Dames:
Knapste/mooiste Forummer: Roos, Paranoide, Cem. Slut Meest relaxte forummer: Esmée, Maite grappigste forummer: Cem. Slut Slimste forummer: Roos, Esmée Meest irriterende forummer: Dat is bekend Best postende forummer: Esmée, Roos, Maite Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Cem. Slut Best geklede forummer: Esmée forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Bovenstaande Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Evil Cherrie, Sooz Meest interessante forummer: Wie niet? Forummer met meeste mensenkennis: Mortischa, Cem. slut meest open-minded forummer: Cem. slut Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Ruby Soho Dudes Knapste/mooiste Forummer: BertBart, italianboy, Liefste Forummer: Nare man Meest relaxte forummer: S, Ninh grappigste forummer: S, Ninh Slimste forummer: nare man Meest irriterende forummer: te veel. Best postende forummer: nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Nare man Best geklede forummer: BertBart, Ninh, S forummer die je graag nog eens irl wilt zien: boven staande Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: eXo en Parhmacon Meest interessante forummer: nare man Forummer met meeste mensenkennis: Bertbart, nare man meest open-minded forummer: Bertbart, nare man Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Ninh |
Mischien leuker als we even wachten? We hebben net een verkiezing gehad, lijkt de politiek wel zo.
|
oeh ninh dat had ik nou nooit gedacht :o
ik tussen die kakkers ;) |
Citaat:
Want waar is het goed voor? Het zorgt alleen maar voor irritaties en geslijm van de 'bepaalde' groepjes hiero. Als ik het zo zie, tiz gewoon het probleem van de sfeer verpesterij hiero op Lifestyle. Meteen slotje erop zou ik doen! maarja wie ben ik to say :-/ |
Citaat:
vind je het niet leuk: negeer of flame vind je het wel leuk: slijm (y) we moeten hier niet tevel rekning houden met andere mensen en sfeerverpesterijen. dan kun je beter ook geen fototopics of meetingtopics plaatsen verder vind ik je een lieve limburger ;) |
*checkt alleen maar om te kijken of ze ergens tussen staat* :D
|
Citaat:
Die verkiezingen hebben er weinig mee te maken. Maar als je er blij van wordt wil ik jou wel ergens noemen hoor. |
Citaat:
toch vind ik ut stom... maargoe idd... als iemand er blij van wordt, fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch? |
yea maar dat verschil zien jullie toch niet :P
dus ik zeg daar al nix meer over ;) |
Citaat:
Verder wil ik mijn excuses aanbieden als dit forum misschien te gezellig voor je is. |
Citaat:
|
sexy forummer: morgan duiveltje van me rrrrr
|
Citaat:
mannetjes Knapste/mooiste Forummer: uh.. OriginalMifsit, cesar, kaps steve Liefste Forummer: ieme Meest relaxte forummer: cHa0s, evito, pHarMa, aepie, grrr grappigste forummer: nihn rutger steve kaps grrr Slimste forummer: sound Meest irriterende forummer: ... Best postende forummer: sound evito bertbart Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: iedereen Best geklede forummer: king forummer die je graag nog eens irl wilt zien: iedereen dus Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: fitnessboy, plusmarktjongen Meest interessante forummer: sound rhinus Forummer met meeste mensenkennis: sound meest open-minded forummer: (dit blijf ik een kutvraag vinden) cHa0s dan omdat ik die 't beste ken denk ik Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: hmm... Forummer met de mooiste snor: italianboy vrouwtjes Knapste/mooiste Forummer: oeh .. heb je ff? op volgorde van alfabet: biep, britt, dyingbride, firefly, olga, marina, mindlezz en nog veel meer Liefste Forummer: britt olga sjezzie biep freakjuh Meest relaxte forummer: terror koe, "B" grappigste forummer: terror koe Slimste forummer: Meest irriterende forummer: Best postende forummer: hermione Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: verrasssing: allemaal :P Best geklede forummer: weet ik niet zo precies.. iig avelon forummer die je graag nog eens irl wilt zien: allemaal ja! Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: niemand Meest interessante forummer: sjez, britt Forummer met meeste mensenkennis: weet ik niet hoor meest open-minded forummer: kweenie. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: |
*wacht op biep*
btw disclaimer ik ben natuurlijk een hele hoop mensen vergeten niet omdat je niet hip knap lief of belachelijk en irritant ben maar omdat mijn geheugen 'n zeef is |
http://www.smilies.nl/bawling.gif
Ik ken jullie veel te slecht om zo'n lijstje intevullen. :( |
Zeg maar gewoon dat je eXo lief vind. (y)
|
Citaat:
|
okee :D
|
Hmmmm ik ben een paar maandjes alweer niet geweest, maar dan maar een beetje invullen op oude info :)
Citaat:
|
Citaat:
|
exo heeft gelijk
|
Citaat:
Uh.. maarre.met betrekking tot wat ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Male
Knapste/mooiste Forummer: Glow, J-roen, Bertbart, Aart-met-de-weetikveelhoeveel-aaaas. Liefste Forummer: Glow. Meest relaxte forummer: Hmm. grappigste forummer: GRRR, A New Nose, Ninh. Slimste forummer: Rrright. Meest irriterende forummer: Euhm. :| Best postende forummer: Euhm. :D Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Glow. Best geklede forummer: Bertbart. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Glow. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: .. Meest interessante forummer: :| Forummer met meeste mensenkennis: :| meest open-minded forummer: :| Female Knapste/mooiste Forummer: D~A, Avelon, Wishfuldreaming, Moondance, Sleeping Beauty, Cem. Slut en The Exploding Boy. Liefste Forummer: Wishfuldreaming, StrawberrySwirl. Meest relaxte forummer: Cem. Slut. grappigste forummer: Paranoide. Slimste forummer: Ohjee. Meest irriterende forummer: Bij vlagen, Rodina. Best postende forummer: Hmm. Ik heb geen idee. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: WishfulDreaming, StrawberrySwirl. Best geklede forummer: Avelon, Rodina. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: StrawberrySwirl. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ik heb serieus weer geen idee. Ik ben vredelievend ingesteld. Meest interessante forummer: Eztah. Forummer met meeste mensenkennis: Hmm. meest open-minded forummer: Ik verwijs nog maar eens terug naar de foto's van Roos. ;) Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Avelon. Rrrright. Duidelijk. Vooral bij de mannen was ik redelijk inspiratieloos. :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |