![]() |
wanneer opgewonden?
miss even rare vraag, maar ik heb er nie zo verstand van!! :D :rolleyes: :p
wanneer zie je nou dat een jongen je opgewonden vind of geil van je wordt?? en dan heb ik het gewoon over wanneer je over straat loopt of in de klas zit ofso, dus niet in bed!! ik weet het dit gaat nerges over, maar heb je een NORMALE reactie?! REAGEER!! :D ;) en nog wat: vanaf welke leeftijd (jongens) werden jullie geil van een mooi meisje?? :rolleyes: :o |
Dat hoor je nog helemaal niet te weten, dus vertellen wij het je ook niet.
|
Citaat:
|
doe een jongen ze gulp open
kijk of je ook maar iets ziet waar je van onder de indruk bent zo niet dan is ie 't wel wel... grijp je kans... |
Mjah werp een blik in z'n kruis zou ik zeggen :o
|
Citaat:
|
kun je zo merken,als een jongen opgewonden is probert hij zijn penis zo goed mogelijk in zijn broer te leggen/schuiven zo dat het onoverzichtelijk is
dus let op zijn handen,werkt altijd denk ik :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
edit: om mezelf te verduidelijken: Je ziet dat een jongen je opgewonden vindt of geil van je wordt, wanneer hij je opgewonden vindt, of als-ie geil van je wordt. Ik vind het een vreemde vraag, wannéér je dat ziet. Dat spreekt toch vanzelf? En verder vraag ik me ook af hoe een jongen jou opgewonden kan vinden. Heeft die jongen dan iets van 'goh, jij bent echt wel opgewonden', zonder dat je hem dat hebt laten merken? En is dat dan zijn mening? Als jij het niet met hem eens bent en vindt dat je niet opgewonden bent, en dan ga je met wat mensen stemmen en de meerderheid vindt dat jij wél opgewonden bent, hebben ze dan voor jou beslist dat je opgewonden bent? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |