![]() |
Seks gehad met een ander
Een tijd geleden heb ik hier ook al een topic gepost, toen ik mijn vriendin had bedrogen met een meisje uit mijn klas. Uiteindelijk heeft ze het me vergeven en zijn we samen verder gegaan. Helaas is er weer iets vervelends gebeurd. Mijn vriendin zit niet bij mij op school en ik zie haar overdag niet zo heel vaak, dus, alleen als ik vrij ben. En je weet hoe dat gaat, hormonen denken niet aan de klok, dus die slaan altijd wel op hol. Nou goed, laatst ook weer. Maar toen was ik in de klas, huiswerk aan het maken met twee vriendinnen (die ene waar ik al eerder mee was vreemdgegaan). Die waarmee ik toen was vreemdgegaan ging even naar een gesprek met de studiebegeleider, en toen begonnen ik en Marisa, dat andere meisje, zomaar quasi-geile opmerkingen in elkaars oren te fluisteren. Eigenlijk vonden we het wel lekker en van het een kwam toen het ander en toen waren we aan het zoenen. Ze bracht mijn hand toen langzaam naar beneden, van haar borsten naar haar buik en toen naar haar vagina, en ze zei dat ze heel nat was en vroeg of ik dat wel eens wilde voelen. Toen zei ik dat ik het wel eens wilde proeven, en toen heb ik haar gebeftttt...maar ik moest de hele tijd wel aan mijn vriendin wennen omdat ik haar gewend ben, alleen mijn vriendin ruikt nogal ongenaam daar en Marisa niet, dus hoewel ik aan mijn vriendin dacht, heb ik Marisa gezegd dat ze lekkerder is dan mijn vriendin. Nou goed, toen het andere meisje van haar studiebegeleider terugkwam waren we gelukkig net klaar en we hebben niets gezegd. Wat moet ik nu doen?? WE hebben al een hele tijd en ik wil mijn vriendin niet kwijt. Ik ben er zo aan gewend haar in mijn leven te hebben, ik kan niet meer zonder haar!!!
|
Misschien moet je eens naar Tibet, tijdje in een Boeddhistisch klooster. Zou je goed doen! Pff
|
Nee, want als je geen vriendin meer hebt kun je niet meer lekker opscheppen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik jou was werd ik vrijgezel! Dan kan je zonder spijt gewoon met iedereen neuken! Mocht het nog voorkomen dat je je leert inhouden kan je weer es proberen een vriendin te zoeken, want dit is gewoon achterlijk!
|
Citaat:
En nu moet ik stoppen want ik ben zooo geil, ff snel een buurmeisje beffen, ik ben niet te houden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zal er vast niet mee zitten dat jij een klasgenote hebt gebefd :) |
Citaat:
ik kan het ook anders brengen ik kan ook zeggen dat ik haar vreselijk miste en dat ik toen een ander heb aangeraakt en dat het een ongeluk was zou ze het dan ok vinden? |
ik moet echt hulp hebben
ze komt vanavond langs en misschien heeft ze al wat gehoord en moet ik het haar anders vertellen? |
gewoon kappen met je vriendin. Tenminste als je echt meent dat je haar niet kwijt wil omdat je zo aan haar gewend bent. Wennen aan is iets andesr dan houden van..... (en dit meen ik)
|
Ik kan het ook zo zoals de vorige keer doen, uitmaken omdat ik zeg dat ik heel erg spijt heb van iets wat ik heb gedaan en het dan heel dramatisch maken, zodat ze het niet wil, dat werkte de vorige keer
|
Citaat:
... mannen :rolleyes: *sorry voor het generaliseren* |
Citaat:
die verliefdheid is nu wel over en ik geef heel veel om haar en als ik 's avonds aan haar denk, als ze er niet is, krijg ik altijd een heel warm gevoel |
Citaat:
|
Citaat:
dat ik iemand heb aangeraakt, maar dat ik het niet had gedaan als ik niet zo geil geweewst was! |
Doe haar eerst maar pijn door dat te vertellen en ga dan heel zielig en dramatisch doen zodat ze nog bij je wil blijven. Zo houd je haar mooi aan het lijntje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
als het werkt, dan werkt het! de vorige keer werkte het ook en we hebnben de laatste maanden zo'n fijne tijd dat we nu misschein samen gaan wonen ze heeft er al over gepraat de pil te laten staan maar das voor mij nog wat te vroeg ik wil mijn wilde haren nog niet kwijt! maar ik ben wle bang dat ze het zomaar een keer vergeet, die pil! |
Citaat:
|
Citaat:
'Lieve schat, je weet dat ik heel veel van je houd, maar ik moet het uitmaken. Weet je nog dat ik een keer iets met een ander had gedaan en dat we toen hadden afgesproken dat het noiot meer zou gebeuren? Ik moet het uitmaken, want ik heb die voorwaarden geschonden. Lieverd, vergeet nooit hoeveel ik van je houd, want echt lieverd, dat doe ik zoveel. Maar ik had je zo'n tijd niet gezien, en ik was heel opgewonden. Toen heb ik een ander meisje aangeraakt. Ik begrijp het als je me nooit meer wil zien' |
Citaat:
|
Citaat:
ze heeft een kinderwens en daarom wil ze de pil laten staan maar ik wil mijn jeugd niet kwijt ze is al 20 begrijp je |
Citaat:
ik heb mijn pik nooit in een ander gehangen de vorige keer ben ik alleen gepijpt nu heb ik alleen gebeft zo erg is dat toch niet! |
Briljant. Op deze manier kunnen jullie alsnog gaan samenwonen en kunnen jullie kindertjes krijgen die perfect worden opgevoed en later net zo worden als jij. En dan kunnen die ook weer vreemdgaan, enz. :)
|
Citaat:
en 20 met kinderwens.. of beter gezegd hoorde ik nou net AL 20 :eek: argh... ik begin oud te worden. |
Citaat:
maar pas wel op zo voed ik mijn kinderen niet op!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij verdient haar niet |
Citaat:
(y) idd! |
Jij bent kierewiet.
|
Hey luister ze heeft net gebeld dat ze eraan kwam, en ik heb haar gezegd dat het misschien maar beter is als ze niet komt, omdat het uit is
ze was helemaal overstuur en zei dat ze wel wilde komen om te praten :D (y) heel goed dat is deel 1 van mijn plan nu kan ik haar eerst weigeren de waarheid te vertellen en dan met moeite en in tranen toegeven wat er is gebeurd! :) |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, misschien helpt het wel om zielig te gaan doen, misschien gelooft ze dan dat je er spijt van hebt, net als de volgende... ik bedoel vorige keer. Je kunt het proberen. |
Ik begin te twijfelen of we hier niet grandioos voor de gek gehouden worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor de gek? komop neem het even serieus
het is heel serisu jullie denken dus niet dat ik er goed aan doe om het zo te spelen wat moeti k dan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet stomme lulverhalen ophangen en gewoon vertellen wat voor eikel je eigenlijk wel niet bent?
|
Citaat:
Wacht eens,. ik ben al groter dan jij..... Opzouten dan. |
Citaat:
|
Echt .. omg, hoe triest. Samenwonen? Hier zit iets vreselijk mis met jou. Zoiets doe je toch niet als je werkelijk om je vriendin geeft? Hoe kun je haar nou ooit nog recht in haar ogen kijken en zeggen dat je van haar houdt ..
|
Citaat:
|
jammer dat die vent zelf niet meer reageert. Hij zit nu natuurlijk zogenaamd-zielig bij zijn 'vriendin'. Ik hoop dat die meid een beetje slim is, want anders staat hier morgen doodleuk dat het weer goed is tussen die twee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |