![]() |
ff tussendoor
doe jullie het wel eens "ff tussendoor"? ff pijpen of beffen of trekken of vingeren, vijf minuutjes, of misschien wel neuken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we het erop houden dat hij er een neusje voor heeft.
|
ja, toen ik nog met mn ex had wel ja.. vrienden beneden, wij: 'even iets pakken ' :D
|
1 keer het gedaan
das de moeite he.. |
Wat bedoel jij eigenlijk me 'tussendoor' tussendoor als je je vriendin al 2 dagen niet hebt gezien, of even tussen de lessen door.
|
Och welja. Een keer toen de klusjesmannen beneden bezig waren, en ook een keer vlak voor de verjaardagsvisite arriveerde. We hadden net de boel weer een beetje aan kant toen de bel ging. Nog gauw even vegen met een doekje, en dan met een brede grijns de deur opendoen. En zij maar denken dat we zo blij waren om ze te zien...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb maar gedaan of het cremevoeding was die ik nog niet goed had ingemasseerd. Dus ik druk smeren en borstelen. Dat droogde dus een beetje hard op. Meer een soort haarversteviger, dus. |
Citaat:
|
zovaak...
en tijdens verjaardagen de hele tijd door :D |
voordat vriend (en) kwam(en)... maar niet echt sex zo ff snel... zoek het zelf ook niet echt.
|
Nou ik heb het een keer op het strand gedaan. Dat wil zeggen: het was overdag en vet druk, en ik zat met vriendlief op een handoekje. Hij zat achter me, en kon zo met zijn hand mijn badpak in...beetje handdoek er onopvallend voorhouden...ja dat was wel spannend. En een keertje in een omkleedhokje van een zwembad, totaal niet voorbereid maar wel erg geil! (en snel ook hoor)
|
Ja, soms heb je gewoon zin om snel klaar te komen. Heeft mijn vriendin ook wel behoefte aan. Bijvoorbeels 's nachts, als je allebei op hetzelfde moment wakker wordt.
|
Ohh, ik herinner me nog een avond. We keken altijd bij haar thuis 's avonds GTST. Nu heb ik daar een pest hekel aan, maargoed, toen keken we dat samen. Het begint altijd rond 20.07 ofzo, iig na achten. Dan dronken we ook altijd koffie met haar ouders enzo. blabla. Echter het was 19.50, me vriendin keek me nog even aan met zo'n blik van, ik wil je nu! Dus zei zegt, ma even boven wat pakken hoor. Ik loop er gewoon achteraan. Nooit meer gedacht wat zij nou eigenlijk zei. Die ouders moeten wel gedacht hebben. :o Maargoed, toen hebben we in een minuut of 5 even elkaar lekker verwend. Gewoon weer naar beneden gegaan alsof er niets aan de hand was. Koffie was klaar en GTST kon beginnen.
Snow :cool: (die nu nooit geen GTST meer kijkt) |
Citaat:
|
Achja, als je begrijpt wat ik bedoel. :D
|
GHeghe gister nog :D
|
Citaat:
|
Neej, met sex niet echt... m'n ex-vriend was er tegen, en mijn vriend kan nooit zo gemakkelijk in mij, dus wat ik als 'vluggertje' beschouw duurt met hem alsnog minstens een half uur...
Wel eens geprobeerd... Hij: Wanneer gaan we eten? Ik: Over tien minuten (we hadden eten besteld en een tijd genoemd waarop 't bezorgd moest worden) Hij: Ik wil iets doen Ik: Ik ook, maar wat kun je doen in tien minuten? Hij: Ehm... Ik: Zullen we anders naar mijn kamer gaan en sex hebben? Hij: Oh, oke Maar ja, dat ging dus niet, deed te veel pijn met weinig voorspel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jazeker.:) Wij doen continu dat soort dingen. Stel we zitten ergens in de zon of zo, dan zijn er nog geen 5 minuten voorbij of we zijn er al mee bezig. Soms is dat idd heel vluchtig omdat er altijd mensen langskomen. Maar het is wel spannend om het even snel tussendoor te doen.
|
Doen we vaak.. Op woensdag is er vaak filmavondje, dan komen mensen hier dus een film kijken. Meestal duiken we een kwartier van te voren snel even in bed :)
|
Hmmm, best vaak ja. Eventjes snel klaarkomen... Lekker toch?
|
ja is humor.. snel ff tussendoor
|
ach als we er allebei zin in hebben.. waarom niet?
|
kan me nog "vaag" een vluggertje op de bank herinneren terwijl mammielief ff naar boven was.... :D
|
Citaat:
|
ontopic: juah :o
|
Citaat:
|
tussen de soep en de patatten :D (letterlijk)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |