![]() |
Wat als...
Wat als er nu nieuwe verkiezingen zouden komen, waar zou JIJ dan op gaan stemmen?
|
Die komen er niet, maar het zal wel weer de SP worden.
|
als het nog een paar maandjes op zich laat wachten kan ik ook stemmen :) ... het wordt dan GroenLinks!
|
Tsja, nu mag ik natuurlijk WEL stemmen!:D
Het zou de SP worden. Er is geen partij die mijn poitieke standpunten zo goed verwoordt als die partij. |
VVD (y)
|
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik dit keer van de sp afstappen en PvdA/D'66 stemmen, daar ben ik het nog niet helemaal over uit. Vooral omdat de PvdA zo'n open programma heeft, het kan op veel punten echt alle kanten uit. Althans het is heel algemeen geschreven op veel punten.
|
GroenLinks
|
Citaat:
|
Laat dat stemmen nog ff een jaartje wachten ,dan mag ik ook :p :D
|
GroenLinks.
|
Vvd
|
CDA of CU
|
Citaat:
Ik ken verder ook weinig mensen die op een gelovige partij stemmen. |
Groenlinks weer.
|
eS Pee
|
Gl
|
D'66 (y) -> het onderwijs heeft meer geld nodig. ook is het belangrijk dat er niet bezuinigt wordt op het hoger onderwijs
|
Niet.
|
Citaat:
Beetje jammer. |
Citaat:
|
Mag nog niet stemmen :( maar anders vvd!
Nog iemand lid van een partij (je hebt ook jeugdafdelingen, toch?) |
Duh. ;) Groenlinks, maar dan wel op Naima Azough (nr.10).
Ik ben trouwens lid van GL. |
LPF, omdat het nodig is.
En ik ben ook nog lid van de partij. |
GroenLinks, de enige partij die geen onzin praat en niet met populaire niets oplossende oplossingen komt.
|
Citaat:
|
Lijst Pim Fortuyn uiteraard. Waarschijnlijk dan op Jao Varela.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik twijfel tussen VVD en LPF.
De LPF heeft een heel sterk en daadkrachtig integratie- en vreemdelingenbeleid, al geloven veel mensen hier niet aan. Ik zou in dat geval op Nawijn stemmen, mijn grote idool. De VVD heeft een heel sterk economisch beleid en dat is nu erg belangrijk. Op wie ik zou stemmen..... ligt eraan hoe Zalm het in de debatten doet, anders op Frank de Grave. De VVD mag wel een iets linkser beeld krijgen. Mijn keuze zal afhangen van deze kabinetsformatiepoging. Als de VVD serieus overweegt met D6 te gaan regeren, dan ga ik uit protest op de LPF stemmen, sure. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze staat in de gids deze week |
Citaat:
|
Mijn God, hou alsjeblieft op met dat gewauwel over nieuwe politiek. Vraag je eens af waarom hij al die dingen zomaar plompverloren zegt. Is het omdat hij de Nieuwe Politiek wil vertegenwoordigen, of omdat hij gewoon te dom is om te weten wanneer hij z'n mond moet houden? Ik denk het laatste.
Begrijp me niet verkeerd, Nawijn is vast een aardige kerel die ook echt hart heeft voor de mensen die hij wil helpen. Alleen hij is zo on-ge-looflijk onbeholpen. |
Citaat:
SP |
Als ik 18 was zou het D'66 worden! Of PvdA, maar dat zou dan een strategische stem zijn.
|
sterk en krachtig beleid
hoezo nikszeggende woorden. je bedoelt misschien overdreven streng en racistisch zeg datdan ook |
Ik stem VVD, omdat ik een liberaal ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gevolg hievan is dat politici zich diplomatiek gaan uitdrukken, want owee als ze wat stouts zeggen. Dan worden ze teruggefloten door de achterban en het actualiteitenprogramma heeft weer een kwalijke zaak aan het licht gebracht! Dus als de media er geen problemen meer van gaan maken dan zijn we ook gelijk van al dat hypocriete gelul af. Je kan immers al voorspellen als iemand zijn mond voorbij praat bij Barend en van Dorp dat het de opening is van het daaropvolgende journaal. |
Citaat:
|
ik denk SP!
heb eerder NCPN gestemd, maar beetje spijt van! ncpn is een stem weggegooid! maar stemmen opnieuw? ik hoop het niet want dan ga ik reisgeld vragen! 4 keer gestemd dit jaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |