![]() |
geen tijd voor relatie
nou ik zit dus met een vet probleempje!! ik ben pas afgewezen door een jongen waar ik egt super gek op was(nog steeds eigelik) omdat we elkaar nie genoeg zagen omdat t 20 min rijden is met de auto en ik t veel te druk had.ik train namelijk 7 a 9 uur in de week, werk op zaterdag en dan komt school er ook nog es bij.
Weet iemand hoe ik toch een relatie met iemand kan beginnen ook al zien we elkaar 1 of 2 keer in de week.of raden jullie t me af??? :confused: xxxxxxx |
Niet doen, daar heb je geen tijd voor. Dadelijk leef je helemaal voor anderen...
|
1. Waarom 'moet' je per se een relatie beginnen? Als je zoveel leuke dingen te doen hebt, kun je er moeilijk een vriendje bij gebruiken dacht ik zo.
2. Als je echt verliefd bent op iemand ben je wel bereid daar tijd voor vrij te maken. |
Citaat:
* Ik raad het je niet af. Heb ook zoiets gehad waarbij ik hem echt maar weinig zag. Oke het is niet leuk.. maar de tijd die je samen hebt is onwijs.. :) |
Citaat:
a. (top)sport, dat laat j niet zomaar vallen b. school, laat je ook neit zomaar vallen c. werk, héb je wel nodig soms en als klap op de vuurpjil woon je ook nog een eind uitelkaar dan wordt et toch wel errrg moeilijk... Ik zou zeggen take a break en zie later nogges |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |