![]() |
Freelancer
Een spacesim waarin je volledig vrij rond kan vliegen in een universum met 44 sterrenstelsels. Je kan handelen of missies doen, ruzie hebben of juist dikke maatjes zijn met vele verschillende fracties, en in singleplayer zit er ook nog een goed verhaal in. Het spel heeft sommige goede reviews gekregen, en een paar slechte.
Iemand al gespeeld? Ik vind het wel tof, vooral MP, maar ik ben wel een beetje bang dat het vlug saai word. En met traden kan je wel heel veel geld verdienen :). |
Paar eigen screenshots:
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=94555 http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=94560 en nog een paar van lancers reactor (goeie site trouwens) http://www.lancersreactor.com/t/art/..._ss_ch_002.jpg http://www.lancersreactor.com/t/art/...e/screen03.jpg http://www.lancersreactor.com/t/art/..._ss_ss_009.jpg Nouja, ik speel het dus in 1600x1200 zoals je ziet aan de genaaide layout, en ben te lui om de plaatjes te verkleinen :o * enlightenment: zo's al veel beter :) * |
Ziet er netjes uit :) (Et spel dan he, de layout sux :D)
|
Erg cool spel, ik had de Humsberry ofzoiets gekocht, alleen wist ik nog niet dat je dan via turret mode moest schieten, dus ik werd zo afgeknald. :D
Daarna niet meer gespeeld, wil het wel weer gaan spelen, is namelijk erg leuk spel! Alleen vind ik dat verhaal wel soms jammer, ik wil gewoon lekker rondsnuffelen enzo, en door dat verhaal maak je hoop enemies, op een gegeven moment had ik het hele universum tegen me, 2 terroristische organisaties uitgezonderd. :p |
Jah ik speel het ook. Alleen ik vind het irritant dat je telkens moet wachten als je bv. land of van winkel wisselt. Komt er zo'n hele animatie hoe je schip binnenkomt etc,etc.
Ben nu level 12 ofzo. |
Citaat:
ik ben nu level 38, heb een eagle, en er is weinig wat ik niet aankan op de DPIOS server :p afgezien van die "clan". die zijn met ze 8-en ofzo. |
Ik heb nu die dikke Duitse freighter (zie 2e screenshot) en 875.000 geld :o
Binnenkort ga ik de Titan kopen, de beste freighter van het spel. Moet ik wel eerst met een stel piraatjes aanpappen :p |
Citaat:
neit letten op wat de comments zijn. hij heeft veel armor; true. maar wendbaarheid is het belangrijkste sabre is goed als je neit van plan bent te gaan PvP'en. maar de eagle is het best :) titan is gewoon sucky sucky. |
ziet er allemaal dope uit, misschien maarres mee beginnen
wat voor specs voor nodig? |
Microsoft® Windows® 98/Me/XP/2000
PC with 600 MHz equivalent or higher processor Sound card, speakers or headphones required for audio 128 MB of system RAM 16 MB video card required 900 MB available hard disk space 8x speed or faster CD-ROM drive Microsoft Mouse or compatible pointing device 56 Kbps modem for online/multiplayer; LAN or broadband to run a server |
Iemand nog wat trade tips ?
|
Citaat:
ik suck @ traden. ik heb wel op 1 server meer kils gemaakt als 10.000 (y) |
Citaat:
|
Citaat:
das véél leuker als compu vijanden omleggen :S en ik ben een beetyje een dogfight-koning. op een bepaalde server vallen ze me met 2 of meer aan; omdat ze in een 1 op 1 niet kunnen winnen :cool: |
ligt het aan mij of duurt het uitschakelen van vijanden best wel lang?
eerste level.. een half minuut op 1 schipje schieten voordat hij kapot is? ben ik nou zo scheef of is dat normaal? |
GEWELDIG SPEL!!!
meer kan ik niet zeggen :p CIAO |
Citaat:
als je SP doet; als je op pitts bent geland; gelijk een volle lading starbeams kopen; gaat lekker (Y). en als je daarna "vrij" bent: zoek het wrak flint op. |
Heb net het spel opnieuw geinstalleerd,
moets mijn pc een tijdjuh geleden ffies in orde maken dus was alles kwijt geraakt.. maar heb ffies een vraagjuh.. op welke servers spelen jullie dan? CIAO |
Citaat:
inkoop ergens rond de 250 verkoop rond de 1400 ( en had een cargo bay van 250 ) was in totaal maar een reis van 18 waypoints :D |
Citaat:
|
Citaat:
1 goede trading tip voor na missie 2. Ga naar Battleship Missouri koop H-Fuel (336) en verkoop het in West Point Military Academy (389). Het is slechts 1 tradelanejump. Koop water (20) en ga terug naar Missouri waar je het verkoopt (24) en begin weer opnieuw met H-Fuel. Als je in het begin niet genoeg geld hebt om veel in te kopen verkoop dan eerst dingen als nanobots en shield batteries, ook missisles kan je verkopen. Je komt daar zelden een vijand tegen. Als je genoeg gespaard hebt, kan je eventueel op de Missouri de Defender kopen. Zorg er wel voor dat je genoeg geld hebt om een volle lading H-Fuels in te kunnen kopen. Je moet namelijk nog doorsparen voor wapens etc. |
flint zit in New York.
Sector C6 linksonder in die sector gewoon de bottom line volgen van sector C6, dan zie je hem vanzelf :) |
tis alleen irritant dat je steeds 10 rogues tegen komt daarzo :(
|
Citaat:
gewoon een paar keer de DSE depots bij manhattan slopen. goeie rep fix met de rogues/outcasts/hackers |
Citaat:
|
Citaat:
als je in MP speelt dan respawn je gewoon. |
Top spel. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |