![]() |
geile dingen die anderen volgens jou MOETEN proberen???
nou, zeg het eens! Wat MOETEN anderen volgens jou absoluut eens proberen??
mijn tip: in een roeibootje midden op het meer :o |
In een openbaar zwembad... :o
|
Central Park
:rolleyes: het eerste wat in me gedachten schiet :rolleyes: |
op het strand bij zonsondergang :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex in het bed van je vader en moeder haha
|
Citaat:
|
In bad.
|
op bed
|
Als je een groot raam hebt, dat over een mooi gebied (met vooral veel mensen! :D) uitkijkt, dan doe je het raam open, zet je haar met haar hoofd naar buiten gericht daartegen aan, je doet haar broek uit (als het raam hoog genoeg zit :rolleyes: :D), en dan bef je haar achterlangs. :D
edit: ik bedoel natuurlijk "raam" ipv "bed" |
Citaat:
|
Citaat:
Achterlangs gepakt worden, maar dan volgens hetzelfde recept. En het was gewoon de straat. Sinds die tijd kijken de mannen wat raar naar me... |
In een weilandje met heel hoog gras :)
Maar de leukste dingen gebeuren spontaan, ik vind het een beetje raar om iedereen nou van alles aan te gaan raden. |
Wat een nasty nasty mensen hier. Openbaar zwembad haha...is er een ranzigere plek als dat :D
|
als ik in een kinky bui ben hou ik wel van openbare plaatsen (nuja niet midden in een winkelstraat) maar een openbaar zwembad vind ik vies.
|
in de trein roeleert!
|
wat is er mis met het zwembad?!
|
niks: zwembad is ook lief!
|
jullie bedoelen toch wel klaarkomen in het water? of niet? het gaat er toch wel om dat je het in het bad zelf doet?
|
op school in de leerkrachtentoilet!!!
|
valt me op dat er veel openbare dingen worden genoemd :) terwijl mijn leukste ervaringen niet echt in t openbaar waren maar toch gewoon "ergens" binnen. (keuken, badkamer, bank, bed, bad/douche etc)
|
Citaat:
Ontopic: van mij moet niemand iets. Of nouja: Alles dat die anderen leuk lijkt. |
's Avonds laat in een speeltuintje op een klimrek... :rolleyes:
|
Masturberen terwijl je in het donker over een small weggetje tussen natuur fiets in de zomer met goed weer :D
|
In het vliegtuig :p
|
In de achtbaan. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel natuurlijk sex in een roeibooitje ;) en blijkbaar is de plek voor veel mensen toch erg belangrijk! Als je zelf nog andere dingen weet ben ik natuurlijk erg benieuwd! |
Zelf pas geleden seks in de keuken gehad, de plaats maakte het een stuk spannender... En staand aan het aanrecht is toch best leuk als je vriend achter je staat :) Aanradertje dus!
|
Toen ik gisteren aan het zeilen was, toen waren er 2 mensen bezig in de bosjes aan de andere kant van het meer. Maar mij lijkt het leuker in mijn zeilbootje op het meer, bij zonsondergang
|
Niet in bad proberen dan kan die lul er niet meer uit hahaha ! vast gezogen , zuig kracht !
Neej jullie doen maar , mijn tip : op het kantoor van je vader op het bureau! |
Citaat:
|
Bovenop een waterbuffel :o (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |