![]() |
Praat jij wel eens met bomen?
Mijn broertje --> R, deed het al. Nu heb ik gemerkt hoe lekker het is om even alles te vertellen tegen iets wat je echt begrijpt.. Eigenlijk net als een dagboek, maar ik heb een hekel aan schrijven vandaar dat ik een boom neem..
Hebben jullie iets waar je mee, tegen praat of schrijft?? |
mwah.. praat weleens in mezelf..
|
uh :)
|
uhhh.. neej, eigenlijk niet....
|
dagelijkz..
|
De zus van beatrix doet dat ook :D
|
Ik schrijf in mijn dagboek en praat tegen mijn konijntje!
|
Ik praat tegen m'n hond. En tegen m'n beste vriend, dat geeft hetzelfde effect. :/
|
Ik praat altijd tegen mezelf :D
|
ik praat tegen me katten en ik lul in mezelf:D
|
Alleen als ik super-frust ben schrijf ik alles op. M'n dagboek staat dus alleen maar vol met gefrustreerde dingen, en geen leuke :D
Verder praat ik tegen m'n vriendje of maak ik ruzie :D :o |
Ik praat altijd met álles... Ik ben een animalist :).
|
Citaat:
|
Ik fluister, dus als er net iemand binnenloopt ofzo is dat heel vreemd :D Maar tegen bomen, nee. De dichtsbijzijnde staat in de voortuin langs de weg, als die berk het allemaal kan volgen weet niet alleen hij het, maar ook de hele buurt :rolleyes: :/
|
Citaat:
|
sterker nog......... de bomen praten terug :p
|
Citaat:
No offence but, heb jij geen vrienden die naar je kunnen luisteren, waar je terecht kan als je wil praten of als je problemen heb?! |
lief dagboek....:rolleyes:
nee niet dus :) |
probeer mystiek eens
er zijn veel verhalen van mensen die dat doen en antwoord krijgen |
Citaat:
niet iedereen praat makkelijk met mensen over iets en leg mij het verschil uit tussen in een dagboek schrijven, tegen je huisdier lullen, in jezelf murmelen òf tegen bomen praten?? als hij dat zelf wil, NOU EN |
Citaat:
Er is geen verschil tussen die dingen omdat geen van allen jou begrijpt, snapt en verstaat dus wat heeft het voor nut om tegen bomen te kletsen?!? Als je vrienden hebt die je echt begrijpen dan haalt dat veel meer uit. En er stond duidelijk: 'No offence' Dus wat zeur jij nou met je: 'zo reageren is triest' |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Nee ik praat niet tegen bomen :rolleyes:
Praat wel tegen mn vriend, die zegt tenminste wat terug :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor mij wel? |
Citaat:
|
haha, toen mn vriendin dronken was zag ze haar vader aan voor een boom:D
this brings back good memories! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Praat tegen iets dat niet leeft en praat ook nooit in mezelf. :D
Zullen we even leuk met elkaar omgaan op deze forum, dat is toch veel leuker en als iemand iemand tegen een boom praat oid, dan moet hij dat zelf weten. :D |
*ik zet deze mooie grote bijl nu in jouw bast* :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan gaat de boom huilen man :mad: :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja redelijk vaak, ze zijn dan ook echt goede gesprekspartners :D
|
Citaat:
er zijn een paar mensen die mijn password weten hier :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit boeit me niet zo veel... |
Nou uuhh ik praat niet met bomen. Schijnt wel dat ze pijn hebben als je ze omzaagt :)
|
Citaat:
|
ik praat alleen maar tegen een boom als ik er met mijn bezopen kop tegenaan sta te pissen :D
|
Citaat:
|
ja
|
Beuken luisteren het beste, ook al wil ik niet generaliseren, want een treurwilg wil ook wel eens een goede gesprekspartnet zijn. Maar eiken moet je echt niet vertrouwen hoor, voor je het weet weet het hele bos het!
FF serieus, de enige keer dat ik tegen bomen stond te lullen was toen ik paddo's op had. Maar af en toe lul ik wel eens een beetje tegen mn paard, want ja als je daar alleen staat op te zadelen en je bent je mp3-speler vergeten, moet je toch wat! |
Ja, ik praat met bomen, soms ook met nummerborden. Regelmatig met mijn hond, en ook wel eens met het Happy Meal speeltje dat ik laatst gejat heb. :D
|
nee, eigenlijk niet, heb het al druk genoeg met de stemmetjes in me hoofd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |