![]() |
gezocht!!
weten jullie misgien waar ik de songtekst van henkie-de fiets kan vinden ? we gaan met het kafee (stuk of 25 man)gaan we met het vliegtuig naar greta en dan wille ze da liedje gaan zinge alleen we kunnede songtekst nie vinde ik zou het oprijs stelle als jullie het weten waar ik die kan vinden
alvast bedankt! (y) |
De fiets van Piet van Pa is zojuist gepasseerd (3x)
En de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) En de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) En de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) En de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa zijn zojuist gepasseerd (3x) |
dank U (y) :D
|
ok
|
wat een stom liedje.
ga ik maar een black metal versie van maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk op www.henkie.nu voor meer informatie (y)
|
Citaat:
|
in zeeland,op het eilandje daik woon prate we altijd zo dus hebbe jullie ff lekker peg :D
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |