![]() |
Verliefd (?)
heey mensen, hoe weten jullie of je echt verliefd bent?
ik moet namelijk wel de hele dag aan een jongen denken die ik heel leuk vind en ik heb ook een keer over hem gedroomd, maar ik weet niet of ik verliefd ben...ik ken hem nl. niet zo heel goed... |
Verliefdheid is iets relatiefs. Het heeft geen vaststaande waarde of definitie.
|
Als je verliefd bent, weet je het. Zo simpel is het... net zoals klaarkomen ;)
|
Citaat:
|
Je weet of je verliefd was, als je het nu niet meer bent. Want je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
beetje wazige uitleg... |
Citaat:
|
Evito Verliefdheid is iets relatiefs. Het heeft geen vaststaande waarde of definitie.
-------------------------------------------------------------------------- In mijn ogen is dit de enige 'wijze' uitspraak bij dit topic Want hoe weet je nou hoe het voelt om verliefd te zijn... iemand kan wel denken dattie verliefd is, maar het is zeg maar niet te controleren omdat iedereen er een ander gevoel bij heeft Maar goed, wat ik bedoel te zeggen is dat je zelf moet beslissen of je een verliefd gevoel hebt. Als je iemand errug leuk vind, kan dit verliefdheid zijn, maar het hoeft echt niet zo te zijn. |
Citaat:
Ik vind op dit moment ook iemand heel erg leuk, en is ook wederzijds, maar ik heb niet echt vlindertjes of zo... als je er over twijfelt ben je niet verliefd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |