![]() |
Kabaal am Gemaal!
hey luitjes...
hier maar even een officiele Kabaal am Gemaal topic...:) Kabaal am Gemaal is het hardste bevrijdingsfestival van Wageningen (= het grootste bevrijdingsfestival in Nederland)... naast koele muziek is er ook een skateramp, en gewoon een geweldige sfeer (y) iedereen moet komen want het is altijd helemaal geweldig :) de vervanger van Voodoo Glow Skulls (die hadden afgezegd vanwege de oorlog) is The Selecter... koele 2-tone SKA dus nou ff de complete line-up: 13:00 - 13:30 -> Typhoon (melodieuze metal, beetje guano apes achter vond ik) 13:45 - 14:15 -> Joined Forces (mix tussen rap en punkrock/hardcore) 14:30 - 15:15 -> BBK (punk) 15:30 - 16:15 -> The Shenanigans (SKA) --- pauze voor het defilé (ga maar eten dan ofzo) --- 17:15 - 18:15 -> Face Tomorrow (Emocore) 18:45 - 19:45 -> Agresion (Metal met wat hardcore invloeden) 20:15 - 21:15 -> Mad Sin (Psychobilly met punk.. een aanrader!) 21:45 - 22:45 -> The Selecter (2-tone SKA) 23:15 - 00:00 -> 35007 (Psychedelische stonerrock... dat wordt een sfeervolle afsluiter) dit is echt een aanrader dus iedereen komen :) als je het om wat voor reden niet leuk blijkt te vinden kan je altijd nog naar Within Temptation, Krezip en Blöf gaan kijken op het marktpodium) of een van de vele andere podia in de stad je kunt het beste met het openbaar vervoer gaan want de binnenstad is helemaal afgesloten voor auto's... als je met de trein gaat moet je uitstappen in Ede-Wageningen, en lijn 83, 84, 86 of 336 nemen om naar Wageningen te gaan (en dat is wel duidelijk, iedereen stapt daar natuurlijk uit) verder is in de stad heel goed aangegeven waar kabaal am gemaal en de andere podia zich bevinden tot slot nog wat links: http://www.kabaalamgemaal.nl/ http://www.4en5meiwageningen.nl/ |
he cool mad sin :)
|
the selecter !! *valt flauw*
|
ja 2 keer ska!
|
jammer van de voodoo glow skulls.. maar toch nog 4/5 interessante bandjes dus ik denk wel dat ik daar zal zijn :) ik kom natuurlijk niet voor the selecter ofzo maar voor de shenanigans.. lijkt me logisch..
|
:D nouja logisch.. the Selecter is ook koel hoor :)
enneuh jammer van de Voodoo Glow Skulls inderdaad :( maarjah weinig aan te doen |
Citaat:
|
Gaan die bussen dan ook nog tot laat terug naar Ede?
|
*heeft backstage pass*
|
Citaat:
|
OW YEAH het wordt weer het feest van het jaar...
tenminste ik ben er nog nooit geweest maar dit jaar wordt het het feest van het jaar. ik zweer het je! |
(y) AGRÉSION :) (y)
Face Tommorow! |
*moet zelf optreden*
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
STP, kun je mij niet hooken aan Jamie? Hij is zoooooooooooow lekker... wat een dushi, ofzo... :rolleyes: |
goed programma, maar ik hou het wat dichterbij , roermond. De hardheid dus ook feest.
|
Citaat:
ow? hoezo? :) hoor je bij een band ofzo? |
Citaat:
|
BBK (stoere bootsman :D ) en mad sin ik ben er zeker :D
|
Citaat:
HAHAHA die McMotion :D ik moet trouwens bijna de hele dag werken... mja toch ga ik naar kabaal. |
Citaat:
maar helaas niet op kabaal am gemaal want ik heb geen geld |
Citaat:
|
inderdaad... 't kost geen reet.. alleen een treinkaartje :)
|
ik ga wel even kijken, zoals altijd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm beetje ver
zou 35007 nog wel es willen zien |
Citaat:
|
Citaat:
je moet echt wel komen hoor je gaat er zeker geen spijt van krijgen :) |
hmm face tommorow & 35007 voor 15euro
tis niet veel.... kzal et es af gaan wegen :) |
jah en nog meer koele bands he... en gewoon een superkoele sfeer :)
|
ben niet zo into ska en punk....dus ja...valt beetje tegen de rest van die bands...
maar goed...we zullen zien |
euhm er is maar 1 punkband,.. ska 2... veel minder als vorige jaren
|
Jah, Kabaal Am Gemaal , wordt zeker wel vet,
dus ik ga zeker komen. |
klinkt wel grappig ,maar ik ga denk ik al naar bevrijdingsfestival in Zwolle :D :D :D is namelijk lekker in de buurt voor mij en daar komt taste of insanity vette metlacore band met oude machine head invloeden dus
|
Citaat:
|
Mss ga ik ook wel..
Ik zie nog wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]McMotion schreef op 18-04-2003 @ 15:06:
[B] (= het grootste bevrijdingsfestival in Nederland)... QUOTE] HEHE :D zie mijn reply int bevrijdingsfestivallen topic :p jammer joh. |
up
|
potsiedorie ik heb er zin in! het zal wel vermoeiend worden, heb volgende dag weer 8u excursie :(
hmz ik moet nu al die cd-s gaan luisteren, McMotion heb je nog tips? |
Citaat:
mad sin is gaaf |
Jaaaaa dat wil jij wel weten he!
allemaal ska cd's :) |
Ik ga :D
Moet wel de trein van 20.45 al naar huis nemen...:( Maar dan heb ik iig Agresion gezien! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |