![]() |
Voor wie m nog niet gezien heeft
Voor wie m nog niet gezien heeft: maandag 21 april (as) komt om 22.10 op Nederland 3 de meest recente show van Hans Teeuwen op tv. Ik heb m al live gezien, maar op tv is toch weer anders
|
Jaa, ik zag het ook in de tvgids!
Ik ben ook geweest toen hij in Doetinchem was, en ik wachtte op de video (of is er al wel een video van? :confused: ), dus ik ga zeker kijken en het opnemen, geweldige show! :cool: |
Ik heb hem ook live gezien, en het is zeker de moeite waard om weer te kijken, na de opening weet je al dat het goed is :D
Dat dan weer wel Je dochter was pas veertien, maar al zwanger en verslaafd. Een grote schok, want zelf ben je hardwerkend en beschaafd. De manier van met haar omgaan heeft dus blijkbaar niet gedeugd. Maar haar dood verschaft je inzicht in de sores van de jeugd. Refr: Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Ja, daar moeten we eerlijk over wezen. Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Zo ben je ziek, en zo ben je weer genezen. Een plastische chirurg ging aan het werk met je gezicht. Maar door een foutje krijg je nu je ogen niet meer dicht. En als je nu zou gapen scheurt je wang tot aan je oor. Maar vrienden heb je nooit gehad, dus niemand heeft het door. Refr: Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Ja, daar moeten we eerlijk over wezen. Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Zo ben je ziek, en zo ben je weer genezen. Omdat je hasjiesj had gesmokkeld, zit je in een Turkse cel. Je had nog beter eeuwig kunnen branden in de hel. Het eten is niet lekker, en ze slaan je om het uur. Maar daarmee krijg je wel een inkijk in een andere cultuur Refr: Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Ja, daar moeten we eerlijk over wezen. Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Zo ben je ziek, en zo ben je weer genezen. Je speelde eerst voor Superman, toen viel je van je paard. Nu zit je in een rolstoel starend naar de openhaard. Je kan je niet bewegen en je hebt het soms te kwaad. Maar je hoeft niet zelf te ademen, dat doet een apparaat. Refr: Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Ja, daar moeten we eerlijk over wezen. Dat dan weer wel, dat dan weer wel. Zo ben je ziek, en zo ben je weer genezen. |
Ik ga kijken! Ben benieuwd, heb hem niet live gezien..
|
Vettig!!! Iets te gaaf ja, ik ga het zeker opnemen maandag (y)
|
Ik ga hem ook kijken, heb hem alleen gehoord en vond hem erg ok.
|
Hans teeuwen is gewoon geweldig. Het is best schandalig als je dit mist/ niet opneemt!
|
thnx voor de mededeling want ik vergeet toch altijd in de gids te kijken enzo
kga het opnemen! |
*moet t niet vergeten*
|
Citaat:
|
oow gaaf! :) ga ik zeker kijken, ik wilde eigenlijk ook live gaan kijken, maar de show was al uitverkocht, was echt zooo snel uitverkocht niet normaal meer...mja nu kijk ik m op tv :)
|
*grijnst* Leukleukleuk. Goddank voor de videoband, want ik zal het waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen om het meteen te kijken. Ik neem het vrolijk op :)
|
Citaat:
|
Ik heb de show in april 2000 gezien. Dat was een try out (Hans had er gewoon een blaadje bij waar ie steeds op moest kijken) en de uiteindelijke versie is behoorlijk wat veranderd. Lijkt me toch wel leuk om dat allemaal weer te zien.
|
die gozer is nou echt gewoon geweldig. dat dan weer wel ga ik echt wel kijken. ik heb hard en zielig en trui hier op video liggen, dees moet er wel ff bij (ja de rest ook nog, maar die moek ff ergens zien te vinden)
|
woei geweldig :D echt onmiddelijk kijken. nu al zin in, ondanks dat ik het ongeveer helemaal uit mijn hoofd ken (te briljant allemaal)
|
Shit man, lees ik dit nu pas. Ik had die show graag willen kijken. :(
|
Citaat:
|
Ik heb hem op cd, maar ga toch kijken, want van Eddy Albena en z'n dooie vogels en Succes halen snap je dus geen flikker als je het niet ziet. :D
|
Ik ga ook kijken (y)
|
Ik heb dr zin in!!!! Hans Teeuwen rocks!! :D (y) (y) (y)
|
Ik had de helft al op cd gehoord bij mijn vriendin..
(toen had ik meer aandacht voor mijn vriendin ipv van de heer Teeuwen).. Maar ik heb vandaag de hele show dus op tv gezien, was wel goed jah.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |