![]() |
Acceptgiros?
gVd Sinds wanneer moet je bij de postklantoor 5 euro per acceptgiro betalen. Echt belachelijk!1 Ben ik weer 15 euro armer. Vreoger moest je maar 5 gulden administratie kosten betalen. Waar gaat het naar toe in ond land !!!!(n) (n) (n) Ik ga internet bankieren aanvragenhttp://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Met inet bankieren moet je geld betalen voor het inetten..
Zeker als je telefoon inet hebt. |
Is dat echt zo? In dat geval, tja, ontzettend belachelijk... maar ja, ze kunnen doen wat ze willen omdat je er toch niet onderuit kunt. Ik zie het nog wel gebeuren dat je moet betalen als je gewoon een paar flappen uit de muur wilt halen (n)
|
Waar heb je 't nou eigenlijk over? Administratiekosten betalen als je een acceptgiro wil betalen?! Heb je niet over een girobetaalkaart?
...hier word ik geen wijs uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan betaal je per acceptgiro die je wilt betalen 5 euro administratiekosten. Dus wil je 4 acceptgiros betalen, dan moet je 20 euro betalen :eek: En moest ik ook een brief posten kost ook 87 eurocent vroeger was dat 80 NL cent!! |
Ja, helaas kan dat zo zijn. De wereld is wreed en oneerlijk. ;)
|
-> w&g?
|
Hoezo vijf gulden per acceptgiro? Ik weet niet hoe het bij de Postbank zit, maar als ex-werknemer van ABN-Amro kan ik je zeggen dat er geen geld berekend wordt voor betaalopdrachten, tenzij dat door de bank is bepaald.
Wat je dus merkt is dat geld opnemen of storten aan de balie geld kost, en dat misschien (dat weet ik niet zeker) acceptgiro's inleveren aan en laten verwerken bij de balie ook geld kost. Heel begrijpelijk: banken willen namelijk de klanten het kantoor uitjagen. In mijn tijd was dat al zo: wij mochten mensen aan de balie niet helpen met bepaalde opdrachten, daar moesten ze maar voor naar de geldautomaat, of ze moesten maar vanaf thuis een overschrijvingskaartje sturen. Acceptgiro's en overschrijvingsformulieren moet je via de post versturen. Je kunt ze natuurlijk wel meteen laten betalen, bij de bank zelf, maar daar betaal je voor. Eigen keus. Moet je maar op tijd die dingen invullen en opsturen. |
Waarom ga je met je acceptgiro niet gewoon naar de bank :confused: Gewoon in de brievenbus douwen
Voor betaalopdrachten binnen Europa wordt er geen geld berekend. Of vraag inet bankieren aan, lekker simpel en gratis. |
Citaat:
Ze hebben dat nou juist in t buitenland(dus als je in spanje ofzo zit en je wilt geld uit de muur trekken van je NLse rekening) gratis gemaakt dus... |
Citaat:
En aangezien ik vrij weinig machtigingen heb, en bijna alles per acceptgiro betaal, denk ik dat ik toch wel gelijk heb :) |
Hierbij een steunbetuiging aan het rabobank internetbankieren. Nooit problemen mee, gratis, eenvoudig & snel.
|
Citaat:
|
ja, maar bij de rabobank kost het storten van geld en de rabofoon ook al weer geld :mad:
de rabofoon kan ik nog wel wat begrijpen, maar dat je geld voor het storten moet betalen vind ik wel ziek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rabofoon kost trouwens ook geen geld , en de postbank is gewoon een klotebank.
doet er 2 weken over om geld over te maken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |