Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Hane(n?)kam...? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=45148)

Quintus 07-04-2002 14:33

Hane(n?)kam...?

Volgens mij staat het hier nog niet, maar heeft er hier iemand een 'handleiding hanen(n?)kam maken voor dummies' ofzo? :o

de wijze jodokus 07-04-2002 14:37

je scheert de zijkanten van je schedel kort/kaal naar behoeven....
je pakt driehoekzeep/haarlak/behangplaksel of cement en zet hem omhoog.........

Quintus 07-04-2002 14:43

Citaat:

de wijze jodokus schreef:

Het begin snap ik nog....daarna ben ik 't kwijt :o (Ja, ik ben echt een 'dummie' op dat gebied ;))

kaleidoscope 07-04-2002 14:45

Citaat:

En zo is het maar net :)

Maar tis makkelijker als je um eerst omhoog zet en dan scheert,en je kannum ook alleen touperen...maar das koeler als je een echt giga kam hebt dan heb je gewoon een fluffy kam die zeg maar 'hangt' heeft een meisje hierow in lelystad ook en das echt mooi(bij haar) :)

kaleidoscope 07-04-2002 14:46

Citaat:

Quintus schreef:

Het begin snap ik nog....daarna ben ik 't kwijt :o (Ja, ik ben echt een 'dummie' op dat gebied ;))

Zet eerst een kam omhoog op de gewenste plaats,zijkant,midden,overdwars...whutever.
Kan je doen met:behangplaksel,driehoekzeep,haarlak,concluderend uit de film"there' something about mary' kan het ook met sperma ;)
En dan gewoon het overige haar wegscheren,of knippen...ligt er aan hoe kort je het wil.

de wijze jodokus 07-04-2002 14:48

Citaat:

Quintus schreef:

indien je kam niet al te lang is neem je een flinke klodder stevig fixatie middel (driehoekzeep werkt erg goed) smeert het door het haar heen steekt het omhoog(bijv. door met je handen in tegengestelde richting tegen elkaar aan te duwen en dan omhoog) en begin zo je kam te boetseren.... wees niet zuinig met de zeep...

als je ahar wat langer is pak je je bus haarlak trek je ahartjes omhoog ,flink spuiten en terwijl je je haar om hoog houd snel met de fohn drogen dit proces repeteren totdat hij mooi opichzelf staat en dan eventueel wat fixatie middel in de puntjes om te voorkomen dat hij gaat pluizen

S 07-04-2002 14:58

Citaat:

CemetarySlut schreef:

heeft een meisje hierow in lelystad ook en das echt mooi(bij haar) :)

Nou.. Dat zal.

de wijze jodokus 07-04-2002 15:05

Citaat:

S schreef:

Nou.. Dat zal.

hé zo een volkomen nuttenloze nietszeggende opmerking plaatsen is toch zonde van je zo kostbare tijd.... :(

de 07-04-2002 15:08

Citaat:

hé zo een volkomen nuttenloze nietszeggende opmerking plaatsen is toch zonde van je zo kostbare tijd.... :(

pot-kettle-black

LamMuH_EiKoL 07-04-2002 15:32

Citaat:

(driehoekzeep werkt erg goed)

wat bedoel je met driehoekzeep??

Quintus 07-04-2002 16:40

Dan nog even een vraag; hoelang duurt 't gemiddeld bij een niet te grote kam? En welk merk oid werkt t beste om 't ook nog omhoog te houden?

maria 07-04-2002 16:45

Citaat:

Quintus schreef:
Dan nog even een vraag; hoelang duurt 't gemiddeld bij een niet te grote kam? En welk merk oid werkt t beste om 't ook nog omhoog te houden?
ik deed m eerst touperen en dan haarlak...duurde bij mij ongeveer 20 min. toen was ik het wel zat

Quintus 07-04-2002 17:21

Citaat:

maria schreef:

ik deed m eerst touperen en dan haarlak...duurde bij mij ongeveer 20 min. toen was ik het wel zat

touperen :confused: :o

+Lunatic+ 07-04-2002 19:06

Citaat:

Quintus schreef:

touperen :confused: :o

Plukje rechtop pakken en dan richting je hoofdhuid kammen zodat het gaat klitten :)

kaleidoscope 07-04-2002 19:18

Citaat:

LamMuH_EiKoL schreef:

wat bedoel je met driehoekzeep??

grote pot met groene zachte zeep,bij AH verkrijgbaar.

Quintus 07-04-2002 20:23

Alweer een vraag :o

Hoe maak je een kam met van die grote 'spikes'?

S 07-04-2002 20:27

Citaat:

:confused:

punkrock-bastard 07-04-2002 20:49

Gewoon eerst scheren, en dan toupeer je het en spuit je er haarlak in, dan toupeer je het weer en weer haarlak, dan fohn je het en weer haarlak en touperen, net zolang totdat je "zuikerspin" krijgt, dan smeer je er kinderlijm in (behangplaksel als je een echte patser bent) en fohn je het nog een keer en een week lang staat je kam recht!

http://home.hetnet.nl/~punk-host/cu2/joeymetspikes.jpg
volgens dezelfde procedure gezet!

Triloxigen 07-04-2002 21:16

Licht eraan hoe groot je 'm wil..
max 10 cm is nog gewoon met je vingers tegen het odnerste van je hand drukken [heeft dat een naam?] te doen

punkyfish 07-04-2002 21:52

Citaat:

McLaren schreef:
Licht eraan hoe groot je 'm wil..
max 10 cm is nog gewoon met je vingers tegen het odnerste van je hand drukken [heeft dat een naam?] te doen

humpfz, niet bij mijn haar

substantial 07-04-2002 23:56

khebbur zelf ook 1, en ik stop ur eigenlijk helemaal geen zeep of behangplaksel of wat dan ook in, vindik persoonlijk veel te ranzig

gewoon touperen, spuiten, phonen, spuiten phonen en klaar
alleen blijft ie geen week zitten, maarjah
boeie, kslaap toch liever met een gewasse harses

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.