![]() |
hoe krijg ik contact!?!
hey!!!
ik kom net van je stad, het was heel gezellig alleen ik heb toch een beetje een kutgevoel! ik vind al een hele tijd iemand leuk hij heet rick! nou leuk lekker eigelijk maar op de een of andere manier ook leuk! ik weet het niet want ik heb hem noh nooit gesproken aleen gezien! dat is dus juist het probleem! hij lijkt me super cool, maar hij is ook super onberijkbaar!!! hij is namelijk erg lekker en dat vinden er meer! we hebben soms oogcontact maar meer niet! net ik de stad ook maar ik derfde hem niet lang aan te kijken! dus liep ik maar snel door! mijn vraag en a.u.b help me! is wat moet ik doen om cotact te krijgen! zo, dat hij er niet meteen overduidelijk achter komt dat ik hem leuk vind! HELP!!! alvast bedankt! |
loop naar m toe en zeg dat je zin heb in een frikandel speciaal , ofie ff meegaat. en gelijk ook dattie leuke schoenen heeft.
- hey, ik heb zin in een frikandel speciaal! ga je mee? leuke schoenen trouwens.. |
erm
niet aan beginnen trust me ;P |
Yup, valt in het echt alleen maar tegen.
|
tja! erg subtiel! ik heb zin in een frikandel!
dan zegt hij flikker op snol! iemand nog goede tips?? |
Citaat:
|
nou zeg....
als er een jongen op MIJ af komt of ik zin heb in een frikandel weiger ik niet hoor....(alstie t maar over een frikandel v/d snackbar heeft dan..) |
Citaat:
Precies, anders willen we op zijn minst een Kwekkeboomkroket. Zo'n lange dunne sliertasperge.... |
hahah sorry ik vind dit eigelijk wel grappig! :)
hahah mischien moet ik ook niet zo zieken! als het komt dan komt het wel! alleen zat er net even mee! vraag ik tips krijg ik iets over frikandellen en kroketten! :confused: maakt allemaal niet uit! hahha nou dat word dus naar de sackbar! kus ps bedankt voor de bruikbare tips! |
Citaat:
niet lullig bedoeld hoor, maar hou jij toevallig van uitroeptekens? |
Wat weet jij het allemaal zelf goed zeg. Dat je onze hulp nog nodig heb. :confused:
Geeft er iemand een keer een tip, is het meteen niet goed of het deugd niet. Zoek het dan zelf maar uit. Snow :cool: (die zijn tijd niet voldoet aan mensen die het zelf toch allemaal zo goed weten) |
Citaat:
ik gaf een serieuze reactie hoor... wrom neemt niemand mij serieus? :confused: nou, tot dinsdag, ik ben weekendje weg. hatjoo! |
Citaat:
|
Citaat:
zie je er snollerig uit? ach, hij is tenminste recht door zee en eerlijk :D (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |