![]() |
(vraag)Het kansloze pruik topic
Aight. M'n pruik begint zeer kansloze vormen aan te nemen en gel is zeker niet meer het juiste middel voor die o zo geile bokkepruik look. Ten eerste moet er een halve pot gel in(we're talking alot of gel) en ten tweede dan word t zo hard als een baksteen. Met andere woorden. Wat raden jullie aan? En vertel anders ook over hoe cool je pruik is ;) :D
|
geen gel gebruiken en niet meer naar de kapper gaan?
|
Dude m'n haar bevat negergenen ofzo. T word superfuzzy dan....en dan worden er zeker geen emmors voor die pruik uitgedeeld.
|
mn.. wat??
|
Citaat:
ik vond je haar eigenlijk best gaaf uitzien op die ene foto met de gitaar, als je het nog zo hebt zou ik het wel zou laten |
Tis alweer een stuk langer nu hehe.
|
Ga naar de toko en haal Haar-vet ...gel = fout.
|
ja gel is zeer fout als je t gebruikt in misdadige grote hoeveelheden.
|
mijn pruik is uber cool (h)
;) en ene vriendinnetje van mij heeft een nog ubercoolere pruik :) http://thumbs.deviantart.com/300W-96..._and_cheek.jpg |
Wow :eek:
|
Trouwens op die eerste foto in je foto(enz) hier lijk je wel op een vriendin van me. Die heeft ook zo'n soort kapsel. Pretty coole pruik :)
|
Citaat:
k heb alleen een blonde en zwarte :) maa rhij is zeker cool ja |
Ja i know. Ik had op die fotopaginedinges van je gekeken. Die eerste met dat zwarte haar en die scheiding had ik t ovor :)
|
welke fotopagina dinges?
elke keer als ik in dat fototopic kijkt kapt mn internet ermee. echt suf |
Citaat:
oh die met die scheiding. heb er nu een pony van gemaakt. jaja. maar jij was toch zker niet serieus over het dragen van een pruik bij jezelf he? |
Hahaha. :D hier noemen ze je haar een pruik(of zelfs bokkepruik) als t wat langer is hahaha
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
+ wat doe je gemeen :( hoe moet ik die stomme uitdrukkingen nou kennen. ha. naaiend sjiek |
Zijn vrij normale uitdrukkingen hoor haha :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |