![]() |
Elf Fantasy Fair
het is 26 en 27 april weer en ik zag nog geen topic erover.
wie gaat en wie gaat er in kostuum? ik ga in ieder geval.. maar ik denk niet dat ik in kostuum ga, ik kwam er een beetje te laat achter dat het was en toen moest mn moeder nog gaan beslissen of ik mocht. maarja, ik ga morgen winkelen en als ik iets leuks tegenkom ga ik misschien wel in kostuum. als er veel forummers gaan kunnen we misschien meeten ofzo. |
ik wilde wel gaan, maar dat is een beetje een afzeiker geworden (n) door een "vriendin"
vorig jaar wel geweest en dat was echt koel :) maar dat was de vraag niet :p en om het nog een beetje ontopic te houden: als ik zou gaan zou ik niet verkleed gaan, kostuums zijn 9 van de 10 keer veeel te irritant :/ |
Muhahahahaaha.
Nee da's niks voor mij. |
Citaat:
+ ik ga alleen als het mooi weer is want eingeljik is er neits te doen en ik ga dan niet echt in kostuum. wel extra mooi ofzo |
Idd.
Elfjes zijn lame en kloten. |
Is er geen trollen of oghres fair?
|
die lopen daar ook rond.
|
Oeh JA??!!
Hmm.. dan neem ik het in overweging. Maar ik neem wel 'n mokerhamer mee om die blije types die op en neer fladderen weg te rammen. |
Ik ga zondag
maar ik zeg niet als wat. |
ik zit nog zwaar te overwegen om heen te gaan.... Lijkt me echt kewl... :p :D
|
elfjes zijn uit
maar ik blíjf erin ;) |
ik ben ook niet zo verzot op elfjes, hou meer van feetjes :) die zijn schattiger http://www.smilies.nl/tales/life.gifblaaaaat
|
Ik ga. Ik kostuum ook. Als ik het af krijg. :/
|
ik ga wel denk ik, niet in kostuum..wel in mooie kleertjes
|
don't insult elf, or feel my wrath :p
kweenie of ik ga die entree is behoorlijk hoog. en ik moet me pa overhalen om te rijden :P |
Ik ga, min of meer zeker weten op zondag. Waarschijnlijk wel verkleed. Maar of dat nu als koene ridder, snode handelaar of leugenachtige dief wordt weet ik nog niet...
|
ik ga.
met smeerlapprinsesje (die hier ook ergens zit) en nog wat mensen. ik ga niet verkleed als elfje ofzo wel mooi. |
Citaat:
|
Hmm okay ik ga ook. Als lelijke kobolt of als knappe prins. Ik twijfel nog maar ik denk de eerste, dat scheelt 'n hoop make up :P
|
Citaat:
Ik zou eerst ook gaan, maar ik heb geen geld meer dus ik ga toch maar niet. |
Vergeet niet een flinke knuppel mee te nemen als je als kobolt gaat... Twee jaar geleden werd er flink gejaagd op die arme wezentjes...
|
Ik ga ook. Op zondag. En ik trek mn mooie nieuwe groene door-mijn-moeder-zelfgemaakte jurk aan. Maar das niet echt een kostuum. Dus.
|
Citaat:
Lieve Splodge, ik heb altijd een flinke knuppel bij. [/pubermodus] |
Hmm, ik was dus al bang voor zo'n reactie. Sommige mensen zijn zo voorspelbaar (en flauw). Maar opmerken dat je inderdaad overging op pubermodus siert je! ;)
|
Hehe bewandelde paden lopen nou eenmaal lekkerder. En bovendien dit is wat men in exotaal noemt " een inkoppertje".
|
Het was inderdaad wel een inkoppertje, dat was niet geheel de bedoeling, maar het enige andere woord voor het wapen dat ik bedoelde waar ik op kon komen was "knots" en dat was zo mogelijk een nog erger inkoppertje geweest...
|
Hehe, met mij in de beurt ontkom je niet aan banaliteiten. Maar over die kobolden, door wie werd er op ze gejaagd?
|
Ze organiseerden live roleplaying sessions (voor leken; riddertje spelen en achter de slechterikken aanhollen) waarbij je een missie moest oplossen. Daarvoor hadden ze iets van 100 figuranten die overal over het terrein van het Archeon verspreid rondliepen. Leek ons leuk om aan mee te doen.
Wat wij niet wisten was dat het hele spel meer voor kinderen was bedoeld dan voor volwassenen en we hebben dus de hele middag achter kobolden, trollen en goblins aan gerend om ze dood te gooien met zachte sponsballetjes, die vuurballen moesten voorstellen. En na drie uur zwoegen hadden we nog steeds die schatkist vol goud niet terug gevonden... :mad: Kortom fantasy fair nr1 was voor mij niet zo'n succes, maar nr2 was des te leuker. [edit] oja, er renden dus allemaal kleine kindertjes achter de kobolden, goblins en trollen aan... [/edit] |
er was eens een elfje..
|
Ik zal er zijn op de zondag, en, tenzij het stront van de dijk regent, ook nog in vol ornaat. Groen/zwart dit jaar :)
|
Ik ga zaterdag, met een paar vrienden. Ik denk alleen niet verkleed, want daar ben ik te lui voor.
|
ik ga ook..
niet verkleed als elfje natuurlijk want dan zou iedereen zich doodlachen en ik mezelf prolly ook :D (kwil wel een frodo baggins kostuum ofzo :cool: ) ben meegefraagt :D :rolleyes: ... nja, we zullen wel zien :) |
Citaat:
Dan wisselen we halverwege de dag om, dat merken ze vast niet, iedereen haalt ons door elkaar ;) Mjah ik ben er wel, ik sta zaterdag+zondag achter het kraampje van de Elf. Verkleed weet ik nog niet zeker, dat zien we dan wel weer (y) Ow, en ik ben alleen fan van elfjes als ze mannelijk zijn, lang haar hebben en rondlopen in leggings (y) |
ik ga denk ik wel, als ik er kan komen :) maar niet in kostuum ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
ze moeten juist leggings, van die piraten laarzen en van die blouzen met van die wijde mouwen met elastiek, zodat het een beetje pof wordt :p |
oh my..
|
:D
zo heeft ieder zo zn ding he. |
Citaat:
Heb je 'n (digitale) camera ofzo? Want ik ben toch wel erg benieuwd hoe dat eruit ziet zo'n gathering van mannen in leggings en piratenblouzen. Btw mannen dragen geen blouzen, overhemden! |
Citaat:
maar ik zal even proberen een plaatje te zoeken. |
Citaat:
Oproep aan de wel-ganers: FOTOS MAKUHHH!! |
nouja, ik kan niks vinden en ben nu weg.
|
Ik weet nog niet of ik ga.
|
ik had er over gehoord en vorig jaar op het forum werd er ook al hevig over gepraat, maar ik heb toch een vraagje :)
wat is het nou precies? wat is er te doen? is het gewoon gezellig met allemaal mensjes beetje socializen zegmaar of is er echt wat te doen? kleding te koop en zulk soort dingen? niet dat ik zou willen gaan, maar ik vroeg het me gewoon af :) |
Citaat:
|
lijkt me wel leuk te gaan om mensjes te kijken :)
|
op die site die hier staat, staat links zo'n foto van een meisje met een blauwe pruik. Die ken ik toch ergens van of ben ik dom ? :)
|
er stond 'r ook 1tje in de Veronicagids met blauw haar en vleugeltjes, die Mark dacht te herkennen van dit forum ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |