![]() |
lente
Net lente, ik zit in de zon
Een vlinder op bezoek, doet me denken aan jou hij landt op mijn neus en geeft me een keus ik laat je zitten, of ik jaag je weg. Mijn gewoonte is om iedereen weg te jagen, onbewust Mijn gevoel bij jou is anders, ik twijfel geen moment En laat je zitten, Wacht op het moment dat je me kust Ik voel me licht worden, steeds lichter, terwijl je weg dwarrelt Ik wil vragen of je bij me blijft, maar ben zo licht geworden door jou kus Dat ik met je mee zweef Bang om door jou alleen gelaten te worden Zweef ik dicht naast je Je kijkt me aan, En je ogen vertellen me dat ik niet bang hoef te zijn Maar zonder dat ik het zelf wil ben ik dat wel Je bent zo lief, zo mooi, zo leuk Dat ik me vaak af vraag of je wel echt bestaat Of dat je in mijn gedachten zit Maar als wij zo samen door de stad zweven, Tussen al die mensen Met sombere gezichten, vrolijke gezichten Met zijn tweeen of alleen Dan besef ik dat wij samen wel degelijk echt zijn Want zoals ik me op dat soort momenten voel Zo samen door de stad heen zwevend Dat kan bijna niet alleen in mijn gedachten zitten tja.. kweet nie wat ik er zelf van vin... dus ben wel benieuwd naar jullie reaxies :-) |
leuk die vlinder. meer een gedacht dan een gedicht. te veel woorden, maar wel lief.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |