![]() |
De lengte van jou penis
Ja ik durf het niet goed te zeggen maar. Mijn penis is in erectie 16,5 cm lang. En ongeveer 4 cm doorsnede. Is dit normaal?? Want ik heb het gevoel dat ie van mij nogal klein is...
Anders doen we dit. Elke jongeman zet hier de lengte van zijn stijve penis neer. En na een tijdje kunnen we het gemiddelde bereken. |
Nederlands gemiddelde ligt rond de 15 cm lengte en 3,5/4 cm dikte, bij volwassen mannen, in erectie. Dus maak je geen zorgen. Je bent ongeveer normaal, zit zelfs wat boven 't gemiddelde
|
Precies, helemaal niks met dat ding van jou. Echt niks dus! Of hij moet pimpelpaars met eengroen randje wezen.
|
Citaat:
|
hoe lang dacht jij dat die van andere was dan? een halve meter?
|
Citaat:
|
[QUOTE]Hardcore schreef op 18-04-2003 @ 22:52:
[B]Ja ik durf het niet goed te zeggen maar. Mijn penis is in erectie 16,5 cm lang. En ongeveer 4 cm doorsnede. Is dit normaal?? Want ik heb het gevoel dat ie van mij nogal klein is... Als ik een jongen voor het eerst tegen kom, dan pak ik gelijk mijn centimeter natuurlijk! :rolleyes: dan te bedenken dat de gemiddelde vagina maar 9 cm lang is! :eek: Met andere woorden, maak je niezzo druk man! |
Hij is veel te klein joh!!
|
man man , wat maakt die lengte nu uit?
als je vriendin maar van je houdt en als je maar lekker sex hebt.... |
Wat is dat toch met mannen en de lengte van hun penis?! Wanneer gaan jullie doorhebben dat het niet om de lngte maar om de dikte van de penis gaat?!!!!!
|
Ik vind hem niet te klein hoor ;) als je van bovenaf
kijkt ziet hij er wel kleiner uit. Maarja ik kan je helaas niet de lengte van mijn penis geven want die heb ik niet..Maar die van mijn vriend zo rond de 18 cm... :D :D :D Maar wees gewoon trots op jezelf..Ook al was hij 10 cm tsjah,daar kan je ook niks aan doen. en zolang je vriendin ermee te vreden is,hoef jij je ook niet onzeker te voelen! sucSEX! dikke zoen |
Je moet je ook realiseren dat de vagina maar iets van 10 - 13 cm diep is en dat bij sommige vrouwen het zelfs pijn doet als er dus iets groters dan bv 15 cm in komt.
Daarnaast moet je ook weten dat over het algemeen de gevoelige plekken van de vrouw, de clitoris, de g-spot en de rand van de vagina zijn. Die zitten vrij vooraan de vagina. Ook kan je je bedenken, dat een grote penis alleen maar lastig is, omdat die moeilijker stijf word. Er moet immers meer bloed in. Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert. Om een vrouw een heerlijk gevoel te geven, heb je dus meer aan een practische normaal gesizede penis, dan een grote. Mannen die opscheppen over hun 'grote' penis, presteren over het algemeen denk ik een stuk slechter in bed, dan de mannen die niks zeggen. Omdat die laatste groep beseft dat het weinig uitmaakt in bed. :o |
Citaat:
Vooral die drie smileys doen het hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel normaal. Die van mij haalt dat net niet...
|
Citaat:
Wil wel credits voor iets dat ik niet verzonnen heb. :o |
Citaat:
|
Citaat:
*gruwelt bij de gedachte van 18+ cm* dat kijkt me niet echt fijn! |
Citaat:
|
Citaat:
En het hangt van de maat van je vriendin af ook. Sommigen hebben een scheur als de grand canyon, bij anderen gaat de gyno naar een kleiner instrument op zoek.(en dan lopen ze te vloeken, want die zijn er dus nooit, maar ze kunnen dat grote ding er moeilijk inrammen, kunnen ze meteen gaan hechten.) (Hoewel ik altijd bang ben dat een of andere onervaren co- assistent het toch gaat proberen) |
Citaat:
|
Citaat:
Je bedoelt dat de brederen minder ver open gaan? Want dat is altijd echt even slikken, als ze dat ding dan klem open zetten..Au au au. Kan je weer twee dagen niet zitten. |
Oh mensen dankjewel van alles ik schaam me niet meer!!! :D
|
Citaat:
Maar dan liever nog een met brede bladen, beter overzicht... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaat Offtopic: verder... ach ja gezien je verhaal en de grote hoeveelheid :o. Maar tis helemaal niet erg! Klein maar fijn toch? En als ze het maar doen :D
|
ik ben misschien een beetje bovengemiddeld met mijn 19,5 lang en 5 cm doorsnee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aiaiaiai Heb je daar nooit problemen mee? Of wordt hij niet zo knalhard, dan past het ook beter. (ja, moeder natuur houdt overal rekening mee) |
hmmm, dit is al zo vaak geweest dat je maar de zoekfunctie moet gebruiken (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |