![]() |
broeken voor jongens
Wat zijn nou mooie broeken voor jongens voor in de zomer?
|
heupbroeken met een strak kontje en wijduitlopende pijpen
klaar... der kan een slot op hoor |
Citaat:
Alleen omdat jij nu je mening gezegd hebt? Mogen anderen dan ook nog effe reageren? Ik vind ehmm... heupbroeken met een strak kontje en wijduitlopende pijpen ook geweldig voor de zomer. |
Ooit wordt ik heavy metal en trek ik alleen maar keistrakke spijkerbroeken aan
Maar ik wil nog 'n mooie SDL broek. Wel apart maar niet TE kinkie. Hoef niet zo nodig voor 1 of andere sm freak te worden uitgemaakt.. |
carhartt camo broeken natuurlijk :D
en ik vind zwarte beetje cyber achterige broeken zoals sdl toch? ook wel gaaf eigenlijk gelofo ik denk ik , lata eens wat zien |
Citaat:
|
Ribbroeken. (y)
|
En wortelbroeken, natuurlijk. Want wie geilt daar nou niet op? ;)
|
|
Citaat:
|
SDL r0x0rz je b0xorz :P
|
Citaat:
so does cyberdog |
Prijskaartjes r0xz0ren niet. :(
|
Citaat:
|
Ik heb wel een paar sdl broeken ;)
Die ik nu aan heb is goed voor in de zomer, 7/8 model. Verder vind ik zomers wijde 3/4 broeken ok.. Een nadeel van sdl broeken is wel dat ze bijna allemaal geen achterzakken hebben (behalve de broek die ik nu aan heb). |
Citaat:
|
ehm, broeken die goed passen en staan bij desbetreffende jongen
géén 3/4 broeken en al helemaal geen 7/8 broeken, die laatsten zien er echt uit alsof je een te korte broek hebt gekocht... en dan van die harige stukjes been eronder, en dan sportsokken zeker... of toch maar rare instappers met blote voeten? blech |
wijde broek pakken van de winter en daar een stuk van afknippen zodat het een 3/4 broek wordt.
lekker felle hawaii shirtjes |
Citaat:
|
Citaat:
En ik dacht nog wel dat jij wist wat geil was :P |
korte broeken boven de knieen. kaki.
|
Citaat:
neuhhh... das niet zexy |
dan moet je natuurlijk wel je beentjes scheren ;)
|
Nou nee. Behaard = kinkie
|
dat vind ik meer yakkie
|
ribbroeken
of baggy spijkerbroeken ofzo. geen strakke broeken |
*ribbroeken (liefst het hippiemodel zegmaar, dus boven strak en naar onderen toe wat wijder)
*van die tot je enkels/kuiten baggy broeken *gewone (spijker)broeken, ik vind Diesel en Gsus altijd wel mooi :) |
Ik vind van die beige of andere kleuren dockers broeken mooi staan, rib broek ook heel leuk, of spijkerbroeken --> diesel enz
|
Housebroek, lekker luchtig
|
Citaat:
|
Housebroeken heersen.
|
wijdere broeken
|
Citaat:
En uitlopende ribbroeken natuurlijk ook. En driekwart broeken met jezusmodel sandalen eronder :o |
Allemaal onzin! Zwartepieten pofbroeken worden het helemaal. Met zwarte kniekousen en gespschoentjes eronder.
|
vanboven strak en dan wijduitlopende zwarte broeken.
maarja, das wel warm opzich. |
hangt ervan af bij welke jongen
wijde ribbroeken zijn meestal wel leuk, maar sommige jongens staan echt beter met spannende broeken en omgekeerd. 'tkan me eigenlijk bitter weinig schelen zo te zien weeral. |
spijker 3 kwarts skatebroeken of een andere kleur/stof :) :)
|
chino´s in de wat minder behoudende kleuren natuurlijk
|
Geen ?? :o
|
Broeken van dickies, overzeas, aem'kei en dat soort spul :D :cool:
|
Citaat:
in mijn kast ligge 3/4 broeke :D en hoog water is oowk nog altijd wel fet :cool: *nu nog afw88 tot michel stijl gaat krijgen :D :rolleyes: :p * |
driekwart skatebroeken
rib-broeken wijduitlopend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |