![]() |
Wat heb ik nu weer..?
Ik heb sinds een paar dagen pijn in m'n hoofd als ik m'n ogn beweeg (??), ben vaak een beetje duizelig en ik heb sinds gisteren ook nog koorts erbij...wat is dit, gewoon een verkoudheidje/griepje of heb ik weer iets anders geks?
|
heb je die pijn ook als je voorover gaat hangen met je hoofd?
|
ik denk idd gewoon effe een griepje of een beetje te weinig geslapen de laatste tijd.
|
Citaat:
|
het kan ook nog zijn dat je te weinig gedronken hebt. Dan krijg je dar effect ook. Drink voor de zekerheid om het uur effe een glas water ofzo
|
Citaat:
|
Hey,ik heb echt precies hetzelfde gehad. De pijn is echt vreselijk i know! Als je bijvoorbeeld ineens de andere kant op kijkt krijg je een vreselijke steek...Nouja ik dacht eerst dat ik misschien een hersenschudding had ofzo :eek: Maarja ik was dus naar de dokter gegaan. (ik had ook koorts) Maarja hij zei dat het gewoon een griepje was..Ik hoop dat het bij jou ook niks ernstig is!
beterschap dikke knuffel :D |
vaag man, dat heb ik dus een maandje geleden gehad, erg weird
dacht al dat ik langzaam aan het doodgaan was ofzo :P bij mij was het gelukkig naar een paar dagen weer over |
gewoon een verschijnsel van een griepje idd.
dus lekker je bed in en uitzieken. |
Citaat:
|
welles van voorhoofdsholte ontsteking gehoord??
dat kan het ook zijn! Moet je ff bukken als je dan een kut gevoel in je hoofd krijgt hebbie voorhoofdsholte ontsteking!! (n) beterschap! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |