![]() |
Nieuw Metallica logo + artwork
Artwork en logo voor St. Anger zijn af:
http://www.metallica.com/news/2003/i...03_logo_bw.jpg http://www.metallica.com/news/2003/images/Cover_A.jpg bron: http://www.metallica.com/index.asp?item=970 tracklisting: Frantic St. Anger Some Kind of Monster Dirty Window Invisible Kid My World Shoot Me Again Sweet Amber Unnamed Feeling Purify All Within My Hands 9 Juni uit in Europa. Wat vinden we ervan? |
hmm als ik die oude zo bekijk valt dit toch tegen hoor.
|
dat artwork is wel oke.
maar er zijn betere albums die op 9 juni uitkomen :P |
't logo is sehr dope, maar coverart valt me tegen..
|
waarom nou opeens een nieuw logo? :confused:
ben er nou niet echt kapot van ofzo (n) |
Citaat:
uit principe download ik deze cd. Ik vind eigenlijk dat iedereen dat moet doen dat zou lachen zijn 'metallica sold 1000 copies of their come-back album due to internet activity' |
Citaat:
ja.. ik ga 'm ook op zeker niet kopen pleur op zeg.. maar wel downen :cool: :cool: |
een cd met zulk lelijk artwork verdiend het niet om gekocht te worden :P
|
Staat er weer 'n instrumentale track op of dat ook weer niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Who cares about artwork?
Als 't plaatje maar als een klok klinkt. |
Citaat:
3 keer in het metallica-topic. voel je je verder wel helemaal goed? |
Citaat:
't is btw getekend door Pus head wel bekend in de oren van 'tallica fans. |
Citaat:
met jou alles oke :) ? |
Mja wel gaaf, alleen idd jammer van die achtergrond.
|
Als ik de cd op de voorkant zou moeten beoordelen, zou ik zeggen dat het een punk cd was...
|
ik heb al een paar nummers gehoord van de nieuwe, 't is nog minder dan load/re-load.
dus als ik jullie was zou ik niet eens hd-ruimte verbruiken voor dit ding. |
Citaat:
|
Het lijkt wel een sepultura rip off
|
Citaat:
hehe, had je em zonder mijn advies wel gedownload dan? |
waarom kappen die nerds niet eens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff pushead kan echt veel beter als deze slappe meuk. Volgens mij is dit echt hun ondergang. En maar roepen hoe hard t wel niet is. Refereren aan bands als Hatebreed en Meshuggah.........
Fuck die moshriffs. Dat is niet metallica. Ze moeten zichzelf een plezier doen en de pijp aan maarten geven..... (n) |
Hmm mij lijkt 't wel dope maar ik zal zo open minded en on-biased als het maar kan luisteren..
mAAR k kan niet wachtee!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze beweren weer terug te gaan grijpen naar hun roots, net zoals Korn dat deed :rolleyes:
|
Citaat:
....moge de boodschap duidelijk zijn. |
ach, teruggrijpen naar de roots is altijd kut. klinkt per definitie gedateerd. net zoals die old-school hardcore. hoe vaak kun je dezelfde 3 accoorden hergebruiken? :p
aniewee, load was een goed album, reload viel bij mij minder in de smaak maar metallica levert altijd kwaliteit ongeacht of je het leuk vindt. |
Citaat:
|
Die halve omhooggevallen grunge wil ik niet echt kwaliteit noemen hoor... Misschien dat het leuk is voor mensen die er van houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al zin in de nieuwe plaat :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen al het kijken naar die opgeknoopte pols maakt me bloedgeil.
|
metallica heerst al maanden niet meer.
Het belazeren van fans vind ik niet echt 'true'. En daarnaast, wat ze nu ook doen, ze hebben mijn respect al lang verloren. Het kan kwalitatief goed zijn, maar ik ben bang dat het allemaal heel veilig gaat worden. |
ik ben beniewd.....volgend de kerels van de aardschok is het hard, snel, en geen gitaarsolos :D
|
Citaat:
|
als ik 2 mensen niet serieus neem in de aardschok zijn het
andre verhuysen en metal mike wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |