Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Stage... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=452192)

angela123 19-04-2003 12:18

Stage...

Ik hááát stage....

Ik loop al vanaf 6 Januari, in een restaurant stage...
32 uur per week....
En dat dan weer 6 maanden lang...
Gelukkig heb ik er al 4 maanden opzitten...
Maar ik moet er dus nog 2....en het gaat niet bepaald makkelijk,....
Ik krijg natuurlijk geen cent....Én ik moet ook nog eens een keer op Zaterdagavond werken....van 15.00 tot sluit (01.00)...
De sfeer is ook helemaal niet leuk...ik heb een grote fout begaan om DAT bedrijf te kiezen....

Wat mijn vraag duszz is: Hebben jullie ook vervelende stage ervaringen...en zo ja...:
TELL ME!!

XXX Angela

Leonoor 19-04-2003 12:31

Citaat:

angela123 schreef op 19-04-2003 @ 13:18:
ik heb een grote fout begaan om DAT bedrijf te kiezen....
Dat weet je van te voren toch niet? Dus is het ook niet echt jouw fout.

Ik heb een stage overgedaan, nadat ik gestopt was, omdat het echt niet meer liep ed. Gelukkig ging die extra stage beter ed.

Thomas 19-04-2003 12:49

Ik mag waarschijnlijk in september 20 weken stage gaan lopen. :o

Severus 27-04-2003 12:34

Ja, ik liep al stage in het 1e jaar van de lerarenopleiding, ik vond er geen reet aan. Alleen maar in de klas zitten luisteren en aantekeningen maken, en praten met een paar domme mensen in de lerarenkamer. (n)

Nee, niets voor mij, dat stage-gedoe. Daarom ben ik ook gestopt met de opleiding.

Groetjes,

Ripper

Leonoor 27-04-2003 12:39

Citaat:

Ripper schreef op 27-04-2003 @ 13:34:
Nee, niets voor mij, dat stage-gedoe. Daarom ben ik ook gestopt met de opleiding.
:confused:

Stage hoef je maar vier jaar te lopen...daarna werk je tig jaren...waarom dan niet vier jaar iets minder leuks doen als je daarna dan tig jaar iets kunt doen wat wel leuk is...? Dat snap ik nooit...

Maar goed, d'r zullen vast meerdere oorzaken zijn geweest?

Severus 27-04-2003 12:45

Citaat:

Leonoor schreef op 27-04-2003 @ 13:39:
:confused:

Stage hoef je maar vier jaar te lopen...daarna werk je tig jaren...waarom dan niet vier jaar iets minder leuks doen als je daarna dan tig jaar iets kunt doen wat wel leuk is...? Dat snap ik nooit...

Maar goed, d'r zullen vast meerdere oorzaken zijn geweest?

Ja, er hebben ook andere zaken meegespeeld, maar ik moet toch zeggen dat die vervelende stage best een grote rol heeft gespeeld in mijn beslissing. Verder was de studie me te saai, afstandelijke klasgenoten, leraren die het niet goed uitlegden en waar ik niet goed mee kon opschieten, en die hele shit van modern onderwijs (zoals domme portfolio's opstellen, een e-mailcontact met je docent onderhouden, etc.) enzovoorts. Het waren meerdere factoren.

Hopelijk vind ik nu een studie die ik ten alle tijde leuk vind, en waarvan ik de stage zelfs leuk vind. ;)

Ripper

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.