![]() |
Stage...
Ik hááát stage....
Ik loop al vanaf 6 Januari, in een restaurant stage... 32 uur per week.... En dat dan weer 6 maanden lang... Gelukkig heb ik er al 4 maanden opzitten... Maar ik moet er dus nog 2....en het gaat niet bepaald makkelijk,.... Ik krijg natuurlijk geen cent....Én ik moet ook nog eens een keer op Zaterdagavond werken....van 15.00 tot sluit (01.00)... De sfeer is ook helemaal niet leuk...ik heb een grote fout begaan om DAT bedrijf te kiezen.... Wat mijn vraag duszz is: Hebben jullie ook vervelende stage ervaringen...en zo ja...: TELL ME!! XXX Angela |
Citaat:
Ik heb een stage overgedaan, nadat ik gestopt was, omdat het echt niet meer liep ed. Gelukkig ging die extra stage beter ed. |
Ik mag waarschijnlijk in september 20 weken stage gaan lopen. :o
|
Ja, ik liep al stage in het 1e jaar van de lerarenopleiding, ik vond er geen reet aan. Alleen maar in de klas zitten luisteren en aantekeningen maken, en praten met een paar domme mensen in de lerarenkamer. (n)
Nee, niets voor mij, dat stage-gedoe. Daarom ben ik ook gestopt met de opleiding. Groetjes, Ripper |
Citaat:
Stage hoef je maar vier jaar te lopen...daarna werk je tig jaren...waarom dan niet vier jaar iets minder leuks doen als je daarna dan tig jaar iets kunt doen wat wel leuk is...? Dat snap ik nooit... Maar goed, d'r zullen vast meerdere oorzaken zijn geweest? |
Citaat:
Hopelijk vind ik nu een studie die ik ten alle tijde leuk vind, en waarvan ik de stage zelfs leuk vind. ;) Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |