![]() |
Beste filmmuziek
Wat vind jij de beste filmmuziek?
Mijn persoonlijke mening: muziek van Moulin Rouge! Vooral your song door mr. de hoofdrol speler!!! (jamjam) :D kus Judi |
Dat constant terug kerende deuntje uit "Cannibal holocaust"
GEWELdig gewoon, zoek m nog steeds trouwens. |
de filmmuziek van Amélie is echt geweldig. (y) :D
|
Citaat:
Op de 1 of andere manier is het contrast tussen die muziek en de beelden zo erg dat ik elke keer weer misselijk wordt als ik dat hoor. Uh filmmuziek, teveel om op te noemen dus ik begin er al niet aan. |
Citaat:
|
la vita e bella. (terecht oscar gekregen voor beste muziek)
vanilla sky. |
8 Mile ( Lose Yourself!) en LOTR
Peace |
Soundtrack Mortal combat van Type O Negative :)
|
soundtrack van de Matrix
(y) |
De Tweeling
The Gangs of New York The Mexican Vanilla Sky Signs The lord of the rings etc etc etc |
Lord of the rings
Chicago Moulin Rouge sommige nummers |
Jesus Christ Superstar!!! En American Beauty. En Talk Show Host van Radiohead in Romeo & Juliet is ook geweldig.
Maar Empire Records is eigenlijk ook heel erg goed. Eigenlijk is de soundtrack het beste van de hele film. (morgen om 18.45 op V8 :D ) |
Citaat:
mijn deelnemers: -Gladiator -LOTR -Starwars: Empire strikes back -Requiem for a Dream -Fight Club -Children of Dune |
Ghost Dog
Wave Twisters |
die ene van american beauty, die is wel hip.
weetet verder zo snel niet. |
The Nightmare Before christmas
Edward scissorhands Spiderman (score, dus niet al die nickelback liedjes enzo) ja Danny Elfman is gewoon cool! en Amelie is ook cool die muzieks |
De muziek die in brother zit is echt fucking vet ,weet iemand of daar een sountrack van is ?
|
de OST van american beauty is echt geweldig
|
Ik vind de muziek van the Ninth gate erg mooi van Woiciech kilar en bij de muziek van Schindlers list krijg ik ook kippevel, maar ook van de themesong van Black Beauty, Titanic..En ik vind de duistere muziek bij the Omen en the exorcist ook erg mooi!!
|
requiem for a dream
bij vlagen is lord of the rings geniaal moulin rouge :cool: |
amelie, lekker sfeervol
the matrix, gewoon erg goeie muziek the pianist, errug mooi > zit een stuk van beethoven in waar ik nogal verzot op ben en sowieso, als t klassiek moet dan toch echt piano (en strijkers ook altijd mooi) |
Amelie, American Beauty en Requiem for a Dream zijn toch wel de films met de geniaalste filmmuziek.
|
Requiem For A Dream
Donnie Darko |
Citaat:
|
Jurassic Park & Star Wars van John Williams
Amélie Poulain en Sleepy Hollow van danny elfman Danny elfman is een kunstenaar! |
Pff iedereen vergeet Ennio Morricone
|
De muziek die bij de Blues Brothers hoort :cool:
|
Citaat:
Die is vet cool, zeker de theme song. Tudududududududu.. :P :cool: |
Het themamuziekje van 'Band Of Brothers'.....
....echt muziek waar je kippenvel van krijgt in sommige gedeelten. Suite 2 is het mooist, vind ik....;) |
donnie darko, american beaty en uhm... *graaft in geheugen*
ik post er later nog wel meer bij :) vanaaf dreamcatcher gezien en begin muziekje was wel okeej. |
Gladiator (y)
do i need to say more? :D |
de instrumentale nummers van Maralyn Manson
uit Resedent Evil zijn echt super!!!! |
Citaat:
|
Pulp Fucking Fiction, baby!!!
YEAH |
The Piano. (y)
|
Citaat:
|
American Beauty
James Bond ! :cool: Shrek |
Schrek heeft geen filmmuziek. Toch?
|
Citaat:
|
Filmmuziek is pas filmmuziek imho als het speciaal voor die film geschreven is. Maar idd de muziek in Schrek is wel leuk :P (y)
|
Citaat:
ofzo? |
Scarface blijft m'n favo soundtrack
|
arramegeddon en LOTR en schrek idd en alle disneyfilms en en en...
|
Dat pianodeuntje wat heel de tijd terugkomt in American Beauty, geweldig voor wanneer je met een blonde schone op bed ligt :)
|
LOTR, army of darkness, requiem for a dream
|
de muziek bij frida, echt heel mooi (y)
|
Leon, The Red Violin.
|
Pulp Fiction & Ocean's Eleven
oh. en Donnie Darko is ook nie verkeerd. |
The Pianist:)
|
lion king