![]() |
mijn vriend (al 1 jaar samen) sliep laatst met zijn beste vriend in bed...
Mijn vriendje waar ik al 1 jaar iets mee heb,
kreeg een nieuw bed. zijn beste vriend sliep die nacht bij hem, en ondanks dat hij een logee bed EN zijn oude 2persoons bed nog opgedenkt in zijn kamer had staan, is zijn beste vriend bij mijn vriend in bed gekropen. Wat moet ik hiervan denken? ze zien elkaar ook erg vaak of is het gewoon normaal???? graag julllie reactie |
toch een beetje homofiele neigingen dus..
waarschijnlijk twijfelt hij zelf nog, en over een jaar is hij er zeker van. |
Ze zullen wel geen zin hebben gehad om op te staan en in een ander, koud bed te gaan liggen, nadat ze lang gekletst hebben in het bed waar ze nu in lagen :confused:
Hoe weet jij waar zij sliepen? Als ie je dat vertelt, lijkt er mij geen probleem te zijn en anders moet je er gewoon over beginnen. En trouwens, ik slaap ook met vriendinnen in mijn 1 1/2 persoons bed terwijl wij een logeerbed hebben. En als ik bij een vriendin slaap en zij heeft een 1 1/2 persoonsmatras, komt ze vaak bij mij op het matras liggen i.p.v. van in haar eigen bed. Gewoon gezelliger en praat makkelijker :) |
Sorry hoor, maar bij mijn ouders thuis staat ook 1 tweepersoons logeer bed. Echter, ik kruip met mijn zus altijd in mijn bed... Gewoon, slapen we samen, is gezellig.
Met een goede vriendin van me deed ik ook altijd hetzelfde, terwijl ik zo een matras had neer kunnen leggen... Dat wil niet zeggen dat ik lesbisch ben oid.... |
Misschien wilde die vriend ook wel het nieuwe bed uitproberen :confused:
|
Citaat:
|
waarom ga je hierdoor in godsnaam twijfelen? Heb je daar ook nog een andere reden voor? Of heb je gewoon niks beters te doen? Klinkt een beetje bot, maar ik zie niet in waarom je dat zou denken..
|
voordat ik bij mijn vriend in bed zou gaan ligge, als het een 2 persoons bed is okee maar als er een ander bed klaar staat..... beetje raar hoor! maar als hij echt iets zou voelen voor zijn vriend had hij het waarschijnlijk niet tegen je verteld
|
Citaat:
en bovendien als hij toch bi is dan kunne jullie een keer triootje doen jij blij met 2 mannen hij met zijn biseksueelheid! |
Citaat:
|
zoooo, schaam jij je eigen niet? meteen wat erachter zoeken als je vriend met zijn beste vriend in 1 bed slaapt, dat hoeft toch niet meteen van alles te betekenen
|
Wie ben jij om ze hun pleziertje te ontnemen?
|
njah, ksnap wel waar je bezorgdheid vandaan komt hoor... kdenk dat het minder voorkomt dat twee jongens in 1 bed samen slapen dan twee meisjes he? wel euhm... kzou zeggen: als je echt ongerust bent, vraag jezelf dan eens af of er enige kans is dat jouw vriend homo of bi is, in gedrag bijvoorbeeld en zow. en vraag het gewoon eens aan hem, wees gerust dat hij eerlijk tegen je zal zijn! als je er mee blijft rondlopen maak je alleen je eigen én je relatie stuk hoor... trek het je niet aan, het zal wel niets zijn!!! *kus*
|
Beetje lullige reacties hier.
Maar als je je zo onzeker voelt, waarom praat je er dan niet met je vriend over? Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Ik sliep ook altijd met mn vriendinnen in één bed: lekker warm èn lekker gezellig...!!! |
Als je ermee zit moet je er idd met hem over praten máár zoals hier al vaak gezegd wordt: ik slaap zo vaak bij mensen in bed, dat hoeft toch niets te betekenen?
|
ik denk dat je je echt niet druk moet maken
ik heb ook al zo vaak met een vriendin in een bed geslapen....heb der toch echt geen gevoelens bij! is gewoon gezellig |
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, als twee gasten bij elkaar in bed slapen betekent het niet dat ze meteen gevoelens ofzow voor elkaar hebben hoor....., nix aan et hand je lijkt me :o
|
is toch gewoon gezellig...ik slaap ook vaak met vriendinnen in 1 tweepersoonsbed :confused:
|
kweenie, er zijn wel heel veel meisjes die reageren en zeggen dat ze vaak bij elkaar in bed liggen, maar bij jongens vind k ut op de één of andere manier toch anders... meisjes zijn sowieso wat kleffer en 'aanhankelijker' -met elkaar-
kheb eigenlijk nog nooit gehoord van twee jongens die met elkaar in één bed slapen... en al helemaal niet als er nog twee bedden zijn om in te slapen... nou alsjeblieft niet gelijk reageren van: "hoezo zou dat anders zijn...?!!!" of "jezus! alsof je dan gelijk homo bent" :rolleyes: want das weer een hele andere discussie -die ik al honderd keer heb gevoerd...- |
Citaat:
en dat het bij meisjes wel zou kunnen en bij jongens niet, tja, jammer dan. imo is die vriend van je nu echt niet opeens homo maar als je er over twijfelt en je er niet goed bij voelt, vraag t, zou ik zeggen... /Edit ik geloof dat ik t erger zou vinden als zijn beste vriendIN bij m in bed zou liggen |
ik zou die beste vriend een zak vol geld geven
|
Ik zou me der niet druk over maken als ik jou was. Ik heb laats ook bij een goeie vriendin in bed geslapen. Dat betekent toch niet dat ik pot ben???
Ook al vind ik eht wel een raai idee 2 jongens in 1 bed maar ja. Ach als je 1 jaar met hem samen bent houd die echt wel van je en is die echt geen homo ofzo. xxx mij |
hm... nou beste vriend lijkt me niet erg. (de beste vriend van mijn vriend slaapt ook bij hem in bed, vind ik niet erg hij heeft ook maar een bed, maar ja... ) Als het een meisje was, zou ik het echt niet leuk vinden, maar een jongen zou ik niet zo'n moeite mee hebben. Hoeft helemaal niets te betekenen, toch?
|
mwah..
ik slaap ook als ik bijv bij mn neef blijf pitten ook met hem in 2 persoonsbed, en ook met mn broertje als we bij ons pap blijven pitten.. maar ik weet 100% zeker dat ik geen homo gevoelens oid heb... denk niet dat je er wat achter moet zoeken |
Ik heb eergisteren nog met mijn beste vriendin in één bed geslapen en gisteren met mijn vriend in datzelfde bed. Daar is toch niks mis mee, gezellig toch?
|
echt bedankt voor jullie reacties heb er goed over nagedacht,
en ons jaar betekend meer dan zijn nacht met zijn beste vriend :)23 am |
Ik slaap ook wel es met beste vriend of vriendin in zelfde bed (groot bed) big deal, word toch ook niets achter gezocht?
|
als e riemand blijft slapen blijft die ook altijd in mijn bed,ookal zijn we met zessen (ja soms erg irritant) dna nog slaapt iederene in etzelfd ebed (zowle jongens als meisjes),he tis gewoon veel gezelliger,doe jij dta niet zo met je vriendinnen?
|
Hmm, dat zou ik nou nooit doen. Lijkt me toch een beetje een homofiel.
|
Nou, het heeft echt niet altijd iets met homoseksuele neigingen te maken hoor. Mijn ex sliep ook wel eens met zijn beste vrienden (en dan natuurlijk wel eentje tegelijk, maar hij heeft het met meerderen gedaan) en dat was dan gewoon omdat het gezellig was. En het was makkelijker dan met een ander bed slepen enzow..
Mjah.. Ik heb eigenlijk nooit angsten gehad dat ze dan hun handjes niet thuis konden houden ofzow.. Maargoed, ik vind die reacties wel erg kortzichtig en er worden te snel conclusies getrokken.. |
Ik heb ook al dikwijls met vrienden in 1 bed geslapen, maar ben ik daarom nu homo?
Ik heb een twijfelaar ( anderhalve persoon ) en ik ben niet groot of dik dus kunnen we er gerust met 2 in. Het is nu al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb maar echt problemen heb ik er niet mee. Gewoon gezellig babbelen tot een stuk in de nacht, wat is er leuker? De maatschappij heeft er echter wel problemen mee. Als twee meisjes van een jaar of 16-17 hand in hand lopen dan is daar niets mis mee, maar als twee jongens dat zouden doen zouden ze als homo beschouwd worden. Als je echt vermoedens hebt dat ie bi is dan vraag je het beter maar ik denk dat je er niets achter moet zoeken :) |
ik zie het punt niet, mijn vriend slaapt ook bij zn beste vriend in bed, tja... tis maar waa rje je druk om maakt...
|
Ik zou me idd nie zo druk maken... ik slaap altijd met een vriendin in 1 bed en ik heb laatst ook met me neef van 22 in 1 bed geslapen... als er verder niks gebeurt is er niks mis mee vin ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb overlaatst ik met me beste vriend in het zelfde bed geslapen, is gezellig, maar fuck wat jij daar achter zoekt is gewoon lachwekkend
|
Citaat:
|
Ja, en? Die mogen niet samen in 1 bed liggen ofzo en meisjes wel?
Van discriminatie gesproken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
is het een 1 of 2 persoonsbed waar ze in sliepen? al was het 1 persoons dan maakt het trouwens nog geen ruk uit maaretja :)
ikzelf heb echt met iedereen al in bed geslapen geloof ik, tot en met een hond aan toe (ja het was wild die nacht :o) vooral in de zomervakantie, met zen 12en in 1 huis en amar een paar bedden en 1 bank hebben, boeiend dan ga je gezelli samen toch? of het nou een meid of een gast is, ik schop ze er zowieso weer uit in mijn slaap :D |
wat maakt het nou uit of je met je beste vriend in 1 bed ligt zie het probleem niet helemaal hij zal vast geen bi zijn
|
Ach, als mijn zus en ik bij twee vrienden van ons slapen dan gaan we ook gewoon met z'n vieren op twee matrassen liggen, lekker warm ook... en dan is 't zelfs nog MMVV:)
Maar je zei al dat je het niet belangrijk vindt, goedzo:) En ja, de meeste jongens zouden niet zomaar met een andere jongen in één bed slapen... dus wees blij dat jouw vriend zo open minded is:) |
Oeh. Ik zou maar oppassen. Stel je voor, zeg.
|
als je dit al raar vind? wat zou je er dan van vinden als je vriend en zijn beste vriend samen gaan douchen want dat doet mijn vriend dus.... nou en? ze bedoelen er niks mee ofzo :p
|
tsja.. ik zou helemaal geen behoefte aan hebben om mijn een jongen in bed te slapen.. dus het is enigzins toch een beetje een gayactie.
|
Citaat:
Hmm. OK. Vreemd. Hoe dan ook: Het zal allemaal wel loslopen. Ik slaap ook weleens bij een vriend oid na het uitgaan. Gaan we 's nachts nog GameCube spelen op bed. Vallen we daar gewoon in slaap. |
Citaat:
Ik vind sommige reacties een beetje onaardig. De topicstartster stelt gewoon een vraag en oordeelt helemaal niet heel erg ofzo. Ze vraagt zich gewoon iets af, zou ik in haar plaats ook doen denk ik. Maargoed, misschien kun je het beste aan hem vragen wat de rede ervoor was. En verder: hij vertelt het je gewoon, dat is toch al een geruststelling? :) |
Als mijn vriend (die ik overigens niet heb) met zijn beste vriend in een bed zou slapen zou ik daar niet moeilijk over doen hoor - als hij nou met een meisje in een bed zou slapen zou ik het al wat minder vinden maar ik heb ook eigenlijk geen recht van spreken - ik slaap zo vaak samen met mijn beste vriend in een (tweepersoons) bed dus ik zie het probleem niet.
|
nou, ik zou t toch wel erg vreemd vinden eerlijk gezegd. bij meisjes is t toch een beetje anders. meisjes knuffelen ook elkaar, of geven weleens een zoen op de mond wat jongens ook niet doen. zo slapen meisjes ook sneller met een andere meid in bed dan jongens. daarom zou ik t toch wel erg vreemd vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |