![]() |
Welk standje is volgens jou het lekkerst?
Welk standje is het lekkerst?
tips? |
k ben nieuwsgierig van daar
|
:D sorry k kan je niet helpen :p
Kheb daar geen ervaring mee :o |
Ze zijn allemaal lekker, maar als mn vriend via achter in me komt vind ik dat toch wel een van de favorieten :)
|
Staand, en dan maakt het mij niet uit of het van voren of van achteren( nee, ik bedoel niet anaal) gebeurt, tegen de muur of over de balustrade of de wastafel gebukt. Of het aanrecht, of de deurpost, of het bureau of nou ja.
Het belangrijkste is of hele hoge hakken, of niet zo'n lange vriend. Net iets langer dan ikzelf, dat kost hem het minste kracht en ik hoef niet bang te zijn dat we omvallen of hem op zijn tenen trap met die stilettohakken. Het heeft ons ook het parket op de overloop voor de grote spiegel gekost. Grrrr. Maar het uitzicht op onszelf is daar fantastisch. |
meisje boven, doggystylo definately en gewoon missionaris is ook wel ok :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Achterlangs, als ik gewoon op mn buik lig (dus niet op m'n knieen). Vooral lekker voor 's ochtends of als wel heel erg moe zijn :)
|
Op z'n hondjes, absoluut.:)
|
*geen ervaring*
maar ik denk zelf doggy style :) |
ehm, doggystyle!
|
zittend: gezichten tegenover elkaar (al is dat na een tijd wel lastig)
en doggy en girl on top eigenlijk alles behalve op je hoofd staan oh en dit: hij vanonder, jij bovenop hem liggen met je rug tegen z'n borst dus, dan kan hij je goed vingeren (y) |
wat zij zegt
(hoe origineel) |
Citaat:
|
zij houdt ervan mij te plezieren en ik hou ervan om naar haar te kijken> amazone
kan je ook nog op 2 manieren gaan zitten als de ene je niet bevalt |
zittend: gezichten tegenover elkaar is heel romantisch
doggy style is heel geil |
Hmm... bij doggystyle voelt het wel het fijnst, maar om hem
niet te zien vind ik dan weer minder... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet wat het lekkerst is, ik heb pas 21 standjes uit geprobeerd en er zijn er nog veel meer... (en ja, ik tel ze. Niet expres. Ik teken ze steeds na het uitproberen, om een persoonlijke kamasutra samen te stellen)
|
Meisje bovenop, dan gaat ie er echt diep in, heerlijk! Enne, zittend vind ik ook erg lekker. Doggy style vink niet echt werken, maar mijn vriend is ook veel langer dan ik, en das dus te vermoeiend voor hem...
|
staand achtelangs onder de douche :eek: (y)
|
Haaaai (trug van weggeweest)
Ik vindt het staand voor de spiegel toch het lekkerst, of ik bovenop heel diep. Verder vindt ik het ook alijd eil om het op verschillende plekken te doen (trap/bureau/tuin...) |
ik boven op hij onder. mmm
en standje 69 |
juist ja 69 die is egt supergeil!
amazone, doggy-style zijn ook geil, staand ook, zoveel zijn er geil missionaris is lekker en lief! :P daar wil je egt lang mee doorgaan gewoon |
Citaat:
Mijn vriend vind het lekkerst: Hij op zijn rug, ik met mijn rug naar hem toe. Gehurkt op en neer bewegen en op zijn hondjes.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mn vorige vriend vond ik doggystyle ook wel errug lekker maar met mn huidige vriend doet het pijn (hij is nogal groot geschapen..) maar met hem vind ik het het fijnst als hij op zn rug ligt en ik daar bovenop met mn gezicht naar hem toe...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha uchukuch.... ik zie mezelf al helemaal zitten met spiegeltje in mijn hand terwijl we met doggy style bezig zijn.. schatje wacht even, moet even mijn spiegeltje bijdraaien ik kan je niet zo goed zien ---ontopic Ik denk dat doggy style ook zeker tot mijn favorieten behoord, maar dan zonder spiegeltje.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
ja daar kan ik me al iets meer bij voorstellen,.. :) |
houdt er niemand dan van lepeltje (of hoe dat standje ook heet ;))?
ik vind dat echt heerlijk en mn vriend komt dan sneller klaar.. en meisje boven is ook heel lekker met diepe penetratie.. |
ik vind achterlangs heel lekker....:D maar eigenlijk vind ik de meeste standjes wel lekker
|
okeej, ik hoor nu verschillende standjes als amazone enzo, maar kunnen die mensen dan ook nog fies uitleggen hoe die werken. voor de niet ervaren mensen zoals ik!! :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of gewoon sex in een spiegelkamer... wauw! :D
|
missionaris :D
|
Citaat:
Ik ga voor doggystyle (maar dan eigenlijk meer type stofzuiger), vooral om het idee, maar ook omdat het zo heerlijk diep gaat en er iets ruigs en onderdanigs bij zit. En zittend is meer voor het lieve werk! |
staand in het zwembad :o
haha ennehh.. ik op mijn buik liggen en hij er bovenop liggen, zijn buik op mijn rug... Enneh.... gewoon hij opmij:) kannik em zien |
woef :p
|
aaaah nee spiegels zijn een ramp
als ik me eigen kop zie kan ik t hele gedoe echt niet serieus meer nemen |
doggy met spiegels. kan ik me spieren mooi flexen en zien ala american psycho :D :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |