![]() |
Wat is jouw verborgen talent?
Een vriendin van me heeft veel verborgen talenten:
- jim van idols nadoen - opera zingen - tien keer op een meter de berm in rijden - een rijdende auto inhalen met de fiets en zo kan ik nog ff doorgaan. Wat is jouw verborgen talent die je hebt ondenkt?????? Judi :D (lol) |
ik kan cartman's stem nadoen (alleen dan krijg ik daarna echt vreselijke last van mn stem, dus doe dat niet zo vaak) en dat ik best hard kan slaan, iets wat niemand van mij verwacht en ik ook alleen maar doe als het echt nodig is :D Best handig though ;)
|
Als het ontdekt is, is het niet meer verborgen?
|
Citaat:
:rolleyes: |
ik kan heel veel accentjes goed nadoen
ik kan mijn oren bewegen :o |
Citaat:
|
Het schijnt dat ik Stich na kan doen als hij "ok" zegt :D, kwa stem dan
|
Citaat:
|
Ik kan mijn neusvleugels afzonderlijk bewegen.
Haha. Ja. Nou, eigenlijk kan ik alles, wat ik maar probeer (y) |
Je bedoelt nutteloze dingen die de meeste anderen niet kunnen> Kunstjes? Vroeger kon ik mijn benen in mijn nek leggen.
En nu: nu breng ik mannen naar de hemel en weer terug. Nou ja, eentje dan. Maar dat is niet nutteloos. En ik scoor heel goed in ganzfeld experimenten. Ik schijn dus te kunnen gedachtenlezen. Dat helpt alleen met mondelinge tentamens, niet met schriftelijke, jammer genoeg. Ze gaan altijd het goede antwoord zitten denken! Dat is dus ook wel nuttig. Ik kan mijn vriend goed aanvoelen, en dat is ook nuttig. En zijn pijn weghalen. Nuttig. En ik kan dingen die de meeste meisjes niet kunnen, ik ben de zoon die mijn vader nooit gehad heeft hoor. Ook nuttig, als je zo'n beetje kunt lassen. Ik kan dus gen nutteloze kunstjes. Ja, met een hand in de roos schieten op 10 meter met een pistool, maar dat zal ook vast nog wel eens van pas komen. |
Ik ben heel goed in het Batty uit Fern Gully nadoen als hij zegt: 'Ik wil een ander, ik wil een ander proefdier!"
Ik kan heel goed nutteloze quizen maken. (vorige week zaterdag 4) Ik ben heel goed in het volgens van zo veel mogelijk series op tv. |
Ik ben nergens goed in
|
Citaat:
Nee ik kan wel goed hakken...dat wist ik ook niet...maar sinds ik een hardcore cd heb(gister) doe ik niets anders...:D |
Citaat:
|
Ik heb geen talenten.
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Ik kan mijn wenkbrauwen afzonderlijk bewegen.. Schijnt op de havo echt mijn handelskenmerk was :confused: En toen zag ik een foto van mijn overgrootopa en hij deed het ook! Yeah!
|
Citaat:
Ik ooook!! =) *geborgen talent gevonden!* |
Citaat:
dat weten we allemaal toch nog wel? :) |
Ik hoop al jaren op verborgen talenten. Ik wil bijvoorbeeld opstaan op een goede dag en dat de mensen dan ineens vinden dat ik prachtig zing, en kan tekenen/schilderen als de beste.
Ik hoop gewoon op een talent, het maakt eigenlijk niet uit welk, als ik maar bewonderd wordt :p Ik kan nu gewoon alles een beetje, en dat is NIET leuk :mad: Als ik nu gewoon ergens in uit zou blinken zou ik vet gelukkig zijn. :rolleyes: |
Citaat:
Met (en zelfs op) de fiets een rijdende auto inhalen kan ik ook, het ligt er alleen wel aan hoe hard die auto rijdt. |
Hmm, ik zou zo niet iets kunnen noemen denk ik.
owja, op de fiets kan ik best auto's inhalen die in 30 km zones vanwege veel drempels onder de 30 rijden :) |
heb er zoveel man
|
Citaat:
|
Citaat:
dan ben ík gewoon goed :cool: waaom zeg jij niks op msn? :o |
Te veel om op te noemen. :)
|
Daar moet ik nog achter zien te komen....
|
als ik bier op heb klink ik net als de zanger van NOFX :D
(nu dus) |
Ik kan er zo niet een bedenken, maar er zijn er genoeg. :)
|
ik kan alles goed.
want ik bengoed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me verbaal uit elke situatie redden, waarbij ik de tegenpartij doorgaans nog overtuig van mijn gelijk ook.
Ik ben een geboren spreker :cool: |
Citaat:
|
ik ben gewoon heel goed in mensen nadoen :cool: Ik heb een heleboel dingen geleerd door ze af te kijken van anderen.
|
Ik kan heel goed in spiegelbeeld schrijven, en ik kan een gezicht trekken zodat ik op Hind van Idols lijk :)
xxx Kronkel. |
ik heb een natuurlijke aanleg voor schieten.
tenminste; als ik mijn bril op heb ^_^' |
Citaat:
|
Ik grafisch best handig op de pc, en ben een redelijk autodidact. Niet dat je zegt "fantastisch" maar toch best handig..
|
Citaat:
Ik kan heel mooi vals zingen. |
Ik kan met gestrekte benen met mijn neus mijn knieën aanraken.
Ik kan mijn oren bewegen. Ik kon vroeger met mijn buik-kwabben een geldmuntje op en neer laten rollen, :p maar dat heb ik de laatste tijd niet meer geprobeerd...dus of ik het nog kan :confused: ga 't zo weer proberen :) |
heb ik die dan??? :confused:
|
Citaat:
|
ik kan ontzettend veel stemmetjes en geluiden nadoen met m'n stem... komt door een probleempje met m'n stembanden, maar m'n maten vinden het superruig!
|
Citaat:
|
Ik kan ontzettend hard schreeuwen.
Ik kan het bovenste topje van mijn vingesr afzonderlijk buigen. Ik kan met mijn duim mijn pols aanraken. |
Die van mij zitten volgens mij ergens diep verborgen
|
ik kan zowel met links als rechts de muis bedienen :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |