![]() |
Accessoires die wél mooi zijn
In tegenstelling tot het andere topic :)
Pakjes marlboro light, hoepeloorbellen, keycords, en heupriemen zijn zoooo van gister Maar wat vind je dan wel mooi als accessoire? |
schaamlippen
|
Ik ben helemaal verslaafd aan parels.
Alle grotes, maten, en vooral KITSCH echt bij alles, bij een trainingsjasje, een simpel shirtje, een chique bloesje, als riem, als alto-ketting.. EN vooral heel veel.. Sigarettenpijpjes vind ik ook heel mooi, heel stijlvol, evenals die dunne sigaretjes *vogue*.. |
knip-portemonneetjes
leuke tasjes (dus niet die inieminipumatasjes) ribfluwelen handtassen leuke zonnebrillen hoedjes, baretjes, opapetjes omslagdoeken over een jasje heen |
Dierenrug/schoudertassen
fluorescerend gekleurde armbandjes grote ringen |
buikdans-heupkettingen.
Enkelbandjes |
voor vrouwen dan;) maar dat spreekt voor zich...
een vosje :cool: zweetbandjes grote handtassen grote zonnebrillen buttons van foute jaren 80 bandjes |
http://www.leninimports.com/ddurannrearr2.jpg
duran duran oorbellen :cool: |
Tassen....
|
Citaat:
die móet ik hebben :| |
- sigarettenpijpjes (maar ik koop ze niet meer, ik ben er eentje kwijtgeraakt en de andere was in de wasmachine terechtgekomen, nu mis ik een paar onderdelen ervan. en om nou telkens nieuwe te kopen vind ik te duur dus ik heb het maar opgegeven.)
- haarbanden (ik heb ze in allerlei kleuren, zodat het bij mn kleren past.. ik zoek momenteel een gele, maar kan het nergens vinden.) - linten (om mn nek, met poezenbelletjes of edelstenen eraan. of in mn haar..) |
Een mooi zilverkleurig horloge vind ik altijd goed.
En grove schakelarmbanden/kettingen. Wat ook mooi is zijn Otazu sieraden. Ik wil nog altijd een hele grove felrode, maar ik kan zoiets niet vinden :) |
hele fijne of redelijk brede slavenarmbanden.
Doeken in/om je haar |
Citaat:
wrong thread baby |
zweetbandjes.
:p |
Citaat:
bellydance-heupkettingen, maar ook heupsjaaltjes met van die belletjes en buikdans-enkelbandjes met ook van die belletjes *gaat ff sparen en binnekort eentje kopen* |
Citaat:
Ik heb er 2 weken geleden 1 gekocht, was maar 10 euro dus toen moest ik m wel kopen. Geweldige dingen :) |
jap volgens mij starten we een bellydance-rage, allemaal gerinkel doorheen de stad :cool:
|
Oeh dan moet ik ze ook maar gaan kopen ;) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
oui, buikdansen is unisex en hip verantwoord :cool: |
Handtassen met stripfiguren
bloemenprintjes en stripprintjes plastic dunne armbandjes in felle kleuren en zwart kralenarmbandjes |
zweetbandjes
een muts (soms dan) |
en borsthaar
heel veel borsthaar :rolleyes: (n) |
Citaat:
|
ringen...(géén goud..)
sieraden met kraaltjes/pareltjes donkerroze nagellak (accessoire...?) tassentassentassen swatch horloge gaat er ook altijd in :D (guess ook) gekleurde veters (kleine) portemoneetjes ehm, en nog wel meer wat ik vast vergeet :) |
Citaat:
|
-Grote zonnebrillen
-Tassen (ik treed niet in details ;) ) -Omknoopriemen -Vossenstaartje aan broek -Kettinkjes aan broek, niet die ordinaire maar van kraaltjes -Maxima fiets -Grote kitcherige horloges En wat Roos al zei, Otazu! (y) Ik heb nu één grote blauwe ketting, en ik wil nog oorbellen erbij, maar waar? :confused: |
Ik wil een Maxima fiets! Weet iemand wat die dingen ongeveer kosten?
|
wat is n maxima fiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry ik bedoelde :
WAT IS EEN MAXIMA FIETS |
lintjes streepjes fluf en goggles :rolleyes:
|
een oranje omafiets met Maxima erop geschreven.
|
Citaat:
Volgens mij zijn ze gewoon van batavus of gazelle, ze zijn minder duur dan echte omafietsen omdat er geen versnellingen opzitten. |
Zweetbandjes, schelpen kettinge/armbandjes, Riemen (ik ben zoooooo verzot op m'n GM buckle), haarbanden/hoofdoeken.
|
riemen
zweetbandjes grote zonnebrillen (bij meiden) dingen in meidenhaar (sterren bijv.) en niks met sigaretten (n) |
strandtassen (y)
|
teenringen
|
idd zeker geen sigaretten oid. bleh.
piercings ;) zilveren/kralen/oid armbandjes. veel of weinig, is allebei leuk. riemen mits ze een functie hebben :p schoudertassen, niet van die onder-de-oksel-tassen maar gewoon laag hangend haar frutsels |
In ieder geval niet een lagwagon avatar :mad: (n) :mad: (n)
|
Citaat:
|
waar kun je van die sigarettenpijpjes kopen.. kzou dr bijna door gaan roken...
ghe |
655321: alex' gevangenis nummer in a clockwork orange :cool:
|
Baarden, houten poten, papegaaien, ooglapjes enz.
piraterij komt weer helemaal terug, de verborgen trend van deze zomer (y) :D :p |
helemaal mee eens, zo loop ik er al maanden bij....
piraterij is je van het (y) |
zilveren ring oorbellen, hoe groter hoe beter :o
idd belletjes enkelbandjes , ik heb er nu maar 1 maar ik wil er meeeeeeeeer zowieso zilveren sieraden zijn mooi. Ringen armbandjes, kettingen etc. is niet echt een accessoire, maar BH's die i.p.v. bandjes van die touwtjes hebben die je dicht moet knopen. :) |
Citaat:
|
duidelijk chinese muiltjes.
en mijn parelketting die dienst doet als ketting, armband en enkelketting. tres chique |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |