![]() |
Yes I believe in GOD
ja mensen...iedereen mag het weten...IK GELOOF IN GOD
If you see a change in me don't wonder There's Someone in my life And peace I can't describe For I've been reborn If you see a change in me don't wonder I've found a whole new life And hope that I can't hide For I've been reborn Have you ever felt A longing A searching within your soul for something more But you don't know what for There's One who will reach across the distance From the heavens to the earth Because He loves you He loves you If you see a change in me don't wonder There's Someone in my life And peace I can't describe For I've been reborn If you see a change in me don't wonder I've found a whole new life And hope that I can't hide For I've been reborn If you see a change in me Have you ever felt That something's missing within your soul You want something more But you don't know what for There is only one you need But you got to believe that He loves you Enough to give His life If you see a change in me don't wonder There's Someone in my life And peace I can't describe For I've been reborn If you see a change in me don't wonder I've found a whole new life And hope that I can't hide For I've been reborn |
Gefeliciteerd.
P.S. Bert van Leeuwen heeft je toch niet gedwongen om dit allemaal hier neer te zetten?! |
Citaat:
waarom dat??als je goed gelezen hebt heb ik er vrijwillig voor gekozen :rolleyes: |
WHoopieDo! fijn voor jou
|
Je was een bronvermelding vergeten:
Reborn Written by Rebecca St. James and Matt Bronleewe Ik vind het christendom zelf een beetje naïef, maar Bert van Leeuwen is wel cool. (y) :) |
en dan dr bij is dit een mededeling en die krijgen een slotje
heb ook nix met mystiek te maken... dingen over geloof en shit passen beter op F&L |
Gefeliciteerd...
|
Al dat christengezeik is gewoon verzonnen door een paar mensen in Jeruzalem. SLOTJUUUH!!!!!!!!!!!!!
|
Ik vind die Bert van Leeuwen maar een arrogante uitstraling hebben.
Ik heb nogal een hekel aan het handelen op deze manier van mensen inzake het christendom. Je schaamt je niet, ok, maar dat verschrikkelijke blije gedoe (zoals je ook vaak tegenkomt, of eigenlijk alleen maar, op de EO jongerendag), daar kan ik ECHT niet tegen! |
Ik ben een atheist!
...en nu? Feest vieren? |
Citaat:
|
lang leve de heidenen...
ja dat is net zo dom als dat gezeik van die topicstarter. leuk dat je in God gelooft... waarom moeten wij dat weten? waarom smeren jullie God aan op straat... etc... ga dus aub geen andere mensen er mee op stoken. bah! En iedereen weet wat geloof is en de diverse soorten, maak je daar maar niet druk over. |
"GOD!, nu ook in 10 liter fust"
:rolleyes: |
Tsjah
|
Gefeliciteerd, wat moet men hiermee?
Je had 'Jesus' wel met een hoofdletter mogen schrijven naar mijn mening....... |
Deze topic zou verplaatst moeten worden naar "De Kantine."
Dit heeft totaal niets met mystiek te maken. |
Citaat:
|
Het begint met sl en eindigt op otje.
Hopelijk krijg je die. Ga naar een gedichtenforum ofzoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet ik hiermee? Niets! Wat jij hier mee moet, interesseert mij helemaal niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vraag: wat moet ik met deze topic? Jouw antwoord: kijk eerst even naar jezelf! |
Citaat:
|
I BELIVE IN GOD 2 end no one can change me!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ten tweede: Mystiek vind ik de goeie plaats ten derde: waar anders |
Citaat:
|
Euu misschien istie blij dat hij een christen er bij heeft ik ben er ook heel blij mee
|
Citaat:
Ik zou zeggen in "De Kantine," of "Letteren." |
No, I don't believe in god
paarrtyyyy :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en Wij mogen ons geloof uiten :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn gewoon blij omdat er christen op de scholieren form zitten
|
Citaat:
en de turken zijn blij dat er hiet turken zitten en de brildragenden zijn blij dat er hier brildragenden zitten en de hippies zijn blij dat er hier hippies zitten en de mongolen zijn blij dat er hier mongolen zitten zo kan je wel bezig blijven |
Ga iemand anders lastig vallen met valse dogma´s en verder gristelijk gezwets.
|
zit hier nou nog steeds geen slotje op :(
en als je het per se wil laten lezen en laten keuren op rijm en op hoe het loopt zet hem dan ajb op dansen op papier. maar ik kan zo al zien dat het niet echt loopt |
Ik geloof ook in God, maar ik snap het nut van deze topic niet helemaal :confused: Er valt niets te discussieren, niets te bespreken, er is geen vraagstelling of wat dan ook..
Beetje nutteloos, IMO. Enn inderdaad, bronvermelding graag. |
Citaat:
Wat moet men met dit topic? Er is geen vraagstelling, het is slechts een mededeling. Bovendien hoort dit op Filosofie en Levensbeschouwing, daar zou je een mooie diepgaande discussie kunnen voeren over God, bijv. |
Citaat:
|
Waarom nemen jullie het christendom niet serieus en de Islam b.v wel (niet vijandelijk bedoeld) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |