Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [GSM] Nokia 6610 i.c.m. Orange Free € 30 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=452420)

digitalbath 19-04-2003 16:37

Nokia 6610 i.c.m. Orange Free € 30 + Cashback! (2 jaar)

ik post het hier maar want wist niets anders :\ en een telefoon is best wel hard

dit stond er nog onder
Incl. Euro 50,- retour op uw bank/girorekening
(via Bestelmaar.nl)
Geen aansluitkosten (t.w.v. € 52,50)
Incl. € 50,- extra beltegoed

moet ik nu elke maand 30 euro dokken of niet? :s

Henri 19-04-2003 17:11

Dacht je dat je voor € 30,- een Nokia 6610 kreeg, € 50,- beltegoed en ook nog eens € 50,- retour?

digitalbath 19-04-2003 17:12

juh, een vriend van me heeft een toshiba imode toestel en hoeft maar 5 euro p/m te dokken met 30 gratis belminuten .. 10 euro aansluitkosten was dat

Enlightenment 19-04-2003 17:48

Citaat:

digitalbath schreef op 19-04-2003 @ 18:12:
juh, een vriend van me heeft een toshiba imode toestel en hoeft maar 5 euro p/m te dokken met 30 gratis belminuten .. 10 euro aansluitkosten was dat
Hoeveel aanschafkosten dan?

Het is meestal zo:
- je betaalt veel aanschafkosten en weinig abonnementskosten
- je betaalt weinig aanschafkosten (of zelfs gratis) en veel abonnementskosten

Neem ajb een abo van 1 jaar, want 2 jaar is die telefoon van jou verouderd en zit je met je superdure k*tabonnement. Ik spreek uit ervaring. ;)

Kijk ook eens op www.gsmweb.nl, daar hebben ze Debitel (Vodaphone netwerk) abo voor €3 per maand, met 90min gratis per maand, geen eenmalige kosten, geen sim-kaart kosten. Enige voorwaarde is dat je telefoon sim-lock vrij is, en je moet zelf voor een telefoon zorgen. Daarvoor kun je terecht op www.tweakers.net/pricewatch

Kleine noot: zou je voortaan een [GSM] tag willen gebruiken? Dank je wel.

Alex 19-04-2003 23:37

Citaat:

Enlightenment schreef op 19-04-2003 @ 18:48:
Hoeveel aanschafkosten dan?

Het is meestal zo:
- je betaalt veel aanschafkosten en weinig abonnementskosten
- je betaalt weinig aanschafkosten (of zelfs gratis) en veel abonnementskosten

Neem ajb een abo van 1 jaar, want 2 jaar is die telefoon van jou verouderd en zit je met je superdure k*tabonnement. Ik spreek uit ervaring. ;)

Kijk ook eens op www.gsmweb.nl, daar hebben ze Debitel (Vodaphone netwerk) abo voor €3 per maand, met 90min gratis per maand, geen eenmalige kosten, geen sim-kaart kosten. Enige voorwaarde is dat je telefoon sim-lock vrij is, en je moet zelf voor een telefoon zorgen. Daarvoor kun je terecht op www.tweakers.net/pricewatch

Kleine noot: zou je voortaan een [GSM] tag willen gebruiken? Dank je wel.

Precies... je moet gewoon even gaan rekenen. Debitel 90 is normaal 20 euro per maand, dus je spaart er 17*12= 204 euro mee uit. Even kijken wat de toestelkorting is als je dat abonnement afsluit (waarschijnlijk een stuk meer)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.