![]() |
tmf awards
ikke weet niet of er al een topic is dan sluit deze maar.
maar wat vinden jullie wie moet een award winnen? |
Citaat:
|
Ik kijk het nu ff toevallig... en het niveau is weer betreurend
Als ik dit zie denk ik dat het nooit goed gaat komen met de wereld |
BLUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: BBBBBLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEE *lekkah*
|
niets voor mij.
|
ik vind JP voor beste politicus
|
Severe Torture voor beste R&B
Cannibal Corpse voor beste Pop Pig Destroyer voor beste Dance Act Behemoth voor beste DJ Mortician voor beste HipHop |
Citaat:
|
Vroeger vond ik het wel geinig, nu nix aan.
|
Ik vind dat Feyenoord moet winnen :o :p
|
NoT mAh StEeLo
|
buh, wat vreselijk.
Gister een stukje gezien, waarin gordon op een grappig bedoelde manier robbie wiliams probeerde te versieren. Arme robbie wiliams snapte er niks van, en stond een beetje doelloos om zich heen te kijken al "thank you thanks" roepende. Gordon stond voor lul, but whats new. |
ik vond het wederom een grote teringzooi
allemaal lowlifes met spastische trekjes en een iets te bekrompen muzieksmaak...sad... :rolleyes: |
TMF awards zuigen, wat weer flut gister, behalve Robbie Williams dan. Stelletje prutsers :p
|
Citaat:
|
Citaat:
met je.. shakira sig. |
Citaat:
ontopic : tmf awards zuigen. tmf awards belgie zijn echter wel cool. |
what's the difference.....maah die awards zuigen idd heeeel erg want hallo, heb die muts van een avril lavigne weer gewonnen :mad: En ik vond robbie ook heel erg tegenvallen :o Hij deed beetje vreemd, jammer maar wel leuk dat die der was. Volgend jaar maar niet meer kijken.... :D
|
Citaat:
:D |
OJa en dat haaaaaaaaaaaaaaaar van RICKY MARTIN....whihoeee ricky je haar danst!!! :D :D :D
|
Citaat:
|
(n)
|
Laat ik "pelikanenlul" toch net vijf minuten geleden gedownload hebben....alsof je het over de duivel hebt... :D :D :D
Maar idd: een HEEL vet nummer :D |
Citaat:
|
Ik vond 't redelijk eigenlijk gister
Sommige dingen waren wel leuk, maar anderen waren ook zó verschrikkelijk slecht Heb Robbie niet gezien, zal straks eens bij de herhalingen kijken hoe Gordon zichzelf weer eens voor schut heeft gezet! |
Hallo,
Hahahaha het was best grappig, ben er heen geweest gister en jeeeeeeeeeeeeeeee wat kunnen die meisje hard gillen zeg tjees echt niet normaal meer, maar ja niet bepaald mijn muziek maar toch wel leuk als je 2 gratis kaartjes hebt :) *zwaai* Marleen |
Wat was het ongelofelijk triest.
Een bom erop zou niet misstaan zouden de bezoeker dezer festiviteit niet al zodanig in smaak ontwikkeld zijn dat er geen verandering mee in kan gaan optreden. |
als de dokter zou zeggen dat ik over een week aan aids zou overlijden zou ik een kaartje kopen, mezelf volhangen met explosieven en een mooi plaatsje in het midden uitzoeken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://home.planet.nl/~kort0499/rockon.jpg |
Citaat:
tmf awards is een commercieele hoeren bende voor domme bos kanaries die geen vrienden hebben |
mentale bevrediging voor hormonaal gefrustreerde pubers met het verstand van een stroopwafel, gepresenteerd door idioten die zelf niet snappen dat ze het product zijn van een samenleving die negers vooropstelt als het op muziek aankomt
|
Ricky Martin zag er anders betoverend uit met zn lange, golvende , ietwat gay-ishe Manen... :D
|
Not :d :d :d
|
Citaat:
|
ik heb stukkies gezien, was vrij standaard..
tjaah. |
Het is en blijft slecht! Wat een commerciele rotzooi...
|
Jaa, twas weer vies gister. Anouk was wel weer nieuw en cool. Skin was een beetje slapjes, ik had het liedje dan ook nog nooit gehoord. Robbie Williams ook wel cool, de rest blugggggghhhhhhhh. Ik heb echt heeeeel hard gelachen om wat iedereen aanhad, vooral Daphne. Ook heel vervelend vond ik dat Daphne 'categorie' niet kan uitspreken, en laat dat nu net het woord zijn dat ze het vaakst uit moest spreken. Wat me ook opviel was dat Bridget en Daphne dezelfde laarzen aanhadden. Oeps.
(neem me niet kwalijk dat ik een festijn dat getuigt van het verval van de wereld heb zitten kijken, maar ik moest oppassen op de grootste doos ter wereld en dan moet je haar wel gehoorzamen natuurlijk, en het is beter dan 'Jackass' van haar broertjie) |
Citaat:
Hoewel die meer metal- en rockgericht is... |
ja, je hebt gelijk...gelukkig wordt die smaak niet bepaald door TMF :)
|
geen ene aarsch aan wederom.
|
Wat is nu mooier dan een heel stadion vol met breezah-sletjes?
:p :rolleyes: |
een heel stadion zónder breezah-sletjes? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sp is voor homeaux
|
Citaat:
|
HAHAHAHAHAHAHA