![]() |
Soad
Heej mensen, kben nieuw hier
Wat vinden jullie van System Of A Down? De nieuwe single, Boom! heerscht wel ff gigantisch! Goeie clip ook, ze zonden ´m toch niet uit op mtv hoorde ik :confused: Enne wat vinden jullie het beste nummer van SOAD? Aerials natuurlijk :cool: , Chop Suey, Chic ´N´ chu en Highway song vind ik de beste!!!! (y) Hopelijk komen ze weer snel een concert geven in Nederland! De laatste keer dat ik ze zag was vorig jaar in de HMH, wat een geweldig concert was dat!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D Doeiiiiiiiiiii |
IK vind het klote en ik wordt er zenuwachtig van.
Doeiiiiiii |
Hoezo wordt je er dan zenuwachtig van? Ze maken toch harstikke lekkere muziek :D Goeie teksten ook (y)
|
Aerials is the best song ever :D
|
Citaat:
|
'steal this album'
wat zijn ze toch stoer *kuch* |
Citaat:
|
crap
|
Citaat:
Ik vind Soad een goeie groep. Boom vond ik nu wel één van de mindere liedjes van steal this album, maarde clip is wel show. En ik heb ze op Italiaanse mtv gezien, dus kvindet raar, moeste ze'm niet uitzenden op mtv europe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze ruiken naar ze douchen te weinig |
Citaat:
Mensen...geef ff wat goeie argumenten!! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent klote en je moeder |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind sommige nummers nog best oké, maar ik vind ze niet hyperwaanzinnigfantastisch ofzo.
|
ik vind ze zwaar okay...
Sugar, Mr. Jack en Forest vink tof. |
Ik vind ze wel leuk, maar Boom heb ik een keer gezien/hoord en ik vond er niet veel aan. Forest vind ik het mooiste nummer.
|
ik vind ze doop, maar das eigelijk helemaal niet hip
|
Kutband infeite. Ik heb wel enige vorm van respect voor ze, omdat ze t over politiek durven te hebben. Maar dat doet geen afbreuk aan t feit dat ik t gare muziek vind natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Ik vind SOAD wel goed, hou niet zo van nu-metal maar dit klinkt wel lekker. Goeie teksten ook.
|
is niks voor mij.
ik word zo opgefokt van die hyperactieve muziek. |
En ik altijd maar denken dat SOAD staat voor sexueel overdraagbare aandoening...
|
goede drummer.
|
Citaat:
Citaat:
(Spiders en Roulette bijv zijn harstikke mooie nummers!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(boom is uitgesloten) |
....uhm ja ...beetje... erg ...saai
|
SOAD heeft wel lekkere nummers.
(Maar dan moet ik er wel "in the mood" voor zijn ;) ) |
Citaat:
|
von et aantal jaar geleden erg gaaf
toen ik ze live zag was ik toch wel erg teleur gesteld.... en toen ik 2de album hoorde helemaal... |
Citaat:
DJeez. Ja ik weet dat het een cirkelredenatie is maar wat valt er te redeneren als het om smaak gaat? Alsof jij diepgaande argumenten geeft. En no return dankje en je moeder |
Alle nummers die ik ken van ze vind ik te gek. Aerials vind ik tot nu toe nog het beste. En het zijn gewoon gare kerels, op een positieve manier.;)
|
Citaat:
Citaat:
Persoonlijk vind ik t 2e album misschien zelfs wel beter dan t 1e. Van het 2e album vind ik echt alle nummers (y) . Van het 1e niet allemaal, ben ik ook eerder op uitgekeken om het zo maar te zeggen, maar ja ieder zn eigen mening he :D |
ben er niet zo heel dol op, vind het irritante muziek met een irritante zanger dus vind het eigenlijk maar een irritante band :D
|
Citaat:
en ik vin het 2de album echt ronduit poep.... |
Mja "spiders" is wel okay... voor hun doen dan zeg maar
|
ik vind het 1e album beter dan het 2e.
Waarom? Omdat het 1e album meer een geheel is en veel beter uitgewerkt, origineler, superieur, geweldige songs enzo |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb toch zo'n hekel aan die lui die alleen op 'quote' drukken en dan zodar dat schermpje geladen is send doen. jezus, zo kan ik ook aan de 100 posts per dag komen. |
Citaat:
|
Sorry, dat was flauw:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |