![]() |
ranzig eten dat toch lekker is
hebben jullie dat soms ook dat iets eigenlijk 'ranzig' is maar dat je het toch lekker vind? wat dan?
|
ranzig...ehm... spek, ..alé..met die haartjes enzo eraan..bwerk! ma wel lekker
|
Frikandellen
|
ranzig maar lekker? klinkt als 'droge regen'...
|
Citaat:
Zelf... hmm... ik vind spruitjes niet lekker, maar eet ze toch graag :D |
Die stukjes vet die aan een karbonaadje zitten :)
|
té zoet snoep :o
|
Schotels die mijn moeder wel eens maakt en er echt onwijs ranzig uitzien maar die dan toch lekker blijken te zijn!
|
die allergoedkoopste ijsjes uit de supermarkt met zo'n laagje cacao-fantasie...
|
Citaat:
|
pindakaas :|
|
Citaat:
|
Wentelteefjes...ziet er ranzig uit, maar is wel onwijs lekker. :)
Mijn groententaarten/quiches ed zien er ook niet altijd even lekker uit, maar zijn vaak best te eten. ;) :) En zo zijn er wel meer dingen...aarappelpuree (met doperwten en stukjes quorn of vlees) bv. De macaroni van m'n vriend, ziet er ook niet altijd al te best uit, maar schijnt ook goed te eten te zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan... |
mac Donalds :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Haggis. Jammie! :)
|
Citaat:
SICK |
Citaat:
Heb je enig idee waar haggis uit bestaat, zonder het nu snel stiekem op te gaan zoeken? Heb je haggis wel eens gemaakt? Durf je echt niet veel dingen te proberen omdat ze door anderen vies worden genoemd? Oordeel niet voordat je het zelf hebt geprobeerd. :) |
Inderdaad de frikandel, de Mac en wentelteefjes.. Maar ook pannenkoeken, als ik ze maak... :D
|
Citaat:
|
Spruitjes!!!!!!!
|
Aardappel anders, dat ziet er zoooo ranzig uit!
|
Citaat:
|
even tussendoor ranzig betekend: in het eerste stadium van rotting verkerend.
dus de hele term is hier totaal niet van toepassing of jullie moeten t over bedorven pindakaas, wentelteefjes en te zoet snoep hebben :) |
kroket is wel vies als je denkt wat dr allemaal in kan zitten :o
|
frikandel is lekker,
en van die eenpersoons slaatjes in de supermarkt, die vind iedereen in mijn omgeving ranzig maar ik niet!! |
Toen ik vorig jaar ging zeilen met vriendinnen hebben we een dag rijst met kippenragout uit een blik en doperwtjes gemaakt. Het zag er echt als een ranzig prutje uit, maar het smaakte toch onverwacht goed (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |