![]() |
jezelf snijden..help!
dag lieve mensen, ik was afgelopen zaterdag helemaal paranoide en overstuur..toen pakte ik een mes en zette allemaal krassen in mijn arm. het luchte echt op en het voelde goed. in zondag tegendeel. Ik ging 's avons douchen...Ik was een beetje down maar verder niet echt iets..Toen ik onder de douche stond pakte ik een scheermesje en sneed mn armen nog een open. Het begon hevig te bloeden en wilde niet stop. Ik raakt ik paniek en riep mn moeder, zij heeft me gelukkig gesteund en gekalmeerd..het was deze week ontzettend warm hier in het zuiden en ik moest lange mouwen dragen om het te verbergen. Ik ben zo bang dat ik het nog een keer doe als ik helemaal doordraai..is er iemand die me kan helpen please?
knuffel en een kusje p.s ik ben niet suicidaal!! |
Ik denk dta je beter kan vertellen waarom je het precies doet wta zijn je achter liggende problemen.
Zoek in iedergeval hulp dats het beste. Ik dnek dat dit topic wel gesloten gaat worden dus ik hoop dta je mijn raad opvolgd |
Probeer er onmiddelijk mee te stoppen en zorg ervoor dat het niet verder komt. Je bent er nu nog niet in vastgeroest dus het is nu het makkelijkst om er mee te stoppen.
Je moeder weet er nu vanaf en hopelijk zal zij je steunen om ermee te stoppen, anders moet je echt hulp zoeken! |
je kan je hart hier luchten, niemand hier probeert je verder down te halen.
waarom doe je het? |
Hallo slapen de forumbazen weer??????? AM-topics----------> slotje toch? Nja praat er iig alleen met iemand over die je vertrouwd. sterkte want je komt er bovenop. *kuzz* Es
|
take care aapiej
*haat slotjes op dit moment* |
"p.s ik ben niet suicidaal!!"
Nou... Dat waag ik toch echt te betwijfelen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar zelfmoord is toch niet uit te sluiten lijkt me. Vooral niet als je eenmaal in de gaten hebt dat je er niet sterker van wordt.
|
Citaat:
Maar eej, http://images.scholieren.com/images/...lockfolder.gif enzo |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |