![]() |
Dj Tiesto ft Skin
Tiesto schijnt haar gevraagd te hebben of ze met hem de openingsact wou doen op de Tmf awards..
Kheb t net gezien en twas best wel een aparte combinatie om dat zo te zien. Dat nummer van hun is binnekort op single verkrijgbaar! Wat vinden jullie ervan? |
lelijk
|
Gut Gut Gut :D :D :D
|
BLURGH BLURGH BLURGH :p
|
:eek:
Lijkt me een foute combinatie (n) maar heb nog niks gehoord - jammer dat skin de verkeerde richting op gaat |
Citaat:
Offtopic: was je in de rotonde gister? |
Citaat:
nou ik laat 'm lekker staan dan denkt iedereen dat ik het zo bedoelde :D:D:evil: |
Citaat:
Maar het is iig wel een stuk minder dan de muziek die ze eerst maakte. En das jammer. Haar soloalbum is ook een stuk softer geloof ik. Offtopic: Ja, ik heb je gezien :o Ik liep langs, zag iets 'bekends' en daarna je boots - dus dat kon niet missen. Ik durfde je niet aan te spreken :o :D Jij hebt mij vast ook wel gezien (zwart korn shirt, donkerblauwe overzeas broek en klein (jij ook trouwens ;))). En de bands en het publiek 'zogen'(?) zwaar. Later werd het nog wel gezellig.. beetje prodigy en drum 'n bass enzo, maar toen was je al weg :P |
Citaat:
Ja. De bands zogen zwaar.. grrr volgende keer wat zeggen ja! Ik ben idd klein. :P |
tja nog niet gehoord
ben benieuwd |
Citaat:
maar ja ik ga ff de programmering bestoken met het verzoek dat ze Xenobia moeten boeken en als je dan komt spreek ik je zeker aan :) |
Citaat:
Ik zag echt niemand die maar 'n beetje op je leek anders had ik wel gevraag " ben jij silveria :P " Ja deal als Xenob komt komen wij ook wel. Btw aan de andere kant kon ik wel lachen om die tweede band wahha al die liedjes gingen over Feyenoord :D :) |
Citaat:
En dat je me niet herkend; in het echt ben ik wel lelijker dan op foto's maar niet echt enorm anders :P Ik had m'n haar in een staart en wenkbrauwpierc. Ik zag er een beetje uit als op deze pic alleen geen trui aan maar zwart t-shirt. |
Citaat:
|
Citaat:
Spreek me voortaan maar gewoon aan kee? En ja ik heb me ook wel staan vergapen aan het volk daar dat totaal uit z'n plaat aan het gaan was op POD en die crap |
ik vond Skin's stem iets te schel overkomen in combinatie met dat trance-nr, beetje jammer.
misschien dat het bij t uiteindelijke nr wel mee valt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |