![]() |
South Park: Bigger, Longer and Uncut
Donderdag 24 April om 20.30 op V8 de televisie premiere van de beste film allertijden:
http://www.moviemeter.nl/covers/img00197.jpg ;) |
Ik vond de film aantal jaartjes terug geweldig :D Ga hem weer kijken. :cool: (y)
|
Blame Canada! (y)
|
Geweldige film! :cool:
|
allemaal kijke mense :D
|
Saddam en Satan :cool:
|
Whaa, die heb ik al op CD staan :p
|
*is fan van het bijbehorende liedje van RobiN Williams*
|
"Up there, there is so much room..."
"All right, I saw the Terence & Phillip movie, who wants to tuch me?" historische film |
Citaat:
|
Citaat:
oehhhh |
Die's melig :D
|
Citaat:
'I hate you Kenny!' |
South Park, Bigger, Longer and Uncut is echt goed, heb hem 2x gezien maar ik ga niet kijken omdat ik geen v8 heb.
ook zo leuk aan het begin van de film: "Can I have 5 tickets for Terrance and Phillip Asses on fire please?" "No" |
ik heb m op video, kan kijken wanneer ik wil :D
|
"Shut your f*ckin' face, uncle f*cker!"
Geweldig ! :D |
Ik heb hem op cd dus ik kan hem ook bijna altijd kijken.
|
Citaat:
|
Geweldige film :cool: ...heb echt helemaal blauw gelegen :D
"What is evil anyway, without evil there can be no good...so it must be good to be evil sometimes" |
Citaat:
|
hell isn't good is btw ook tof nummer :)
|
Mr Garrison tegen Cartman: How would you like to see the school .......(Directeur ofzow ik weet niet wat het was)
Cartman: How would YOU like to suck my balls? Mr Garrison: What?! Cartman: Oh, I'm sorry, actually... What I said was.... (pakt megafoon) HOW WOULD YOU LIKE TO SUCK MY BALLS, MR GARRISON?! :D :D |
Citaat:
|
die moet ik dus zien (y)
|
Beste nummer uit de film vind ik Kyle's mam is a bitch, geweldig hoe cartman dat zingt :D
|
Ik had hem nog niet gezien, maar ik ga zeker kijken. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kijk em! :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
prachtnummer. |
Citaat:
|
Cartman: Mr Mackey, can I ask you a question?
Mr. Mackey: M'kay Cartman: What's the big fucking deal, bitch?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het coolste stukje uit de film, er zitten 1000000 coole stukjes in ik weet het, is toch op het begin als ze naar de Terrence & Phillip film willen.
Dan komen ze daar aan, bij die knakker in dat loket en zegt er een: Could we have 5 tickets to Terrence & Philip Asses of Fire please? Dan is er een pauze van een paar seconde en dan gaat die knakker met een smile: NOH! en dan smiled ie weer. En dan is er weer een kleine pauze. Ik meen het, elke keer als ik dat zie lig ik dubbel, zo geinig is het hahahaha!!! |
vet cool als bill gates door zn kop geschoten wordt.......de hele film geeft aan wat de series zo briljant maakt....
|
En die operation "human shield" en "get behind the darkies"
Gotta love that one. Chef: Operation human shield, my ass! |
Citaat:
|
du hast recht
|
vanavond! en ik moet weg vanavond :(
maarrrrrrrrrr we nemen hem op video op op ( :) |
california sun is toch ook van caRtman?
(schreeuw&gitaar liedje) stond op southpark cd |
niet dat ik weet, ik heb dr iig nog nooit van gehoord :o
|
Blame Canada is :cool: :)
Heb de film al 3 x gezien, ik denk niet dat ik hem weer ga kijken. Maar misschien neem ik em op :) |
What would brian boitano doen. Dat stukje is zoooooo vet. :D
Verder vond ik dat Kenny te weinig keren dood ging en dat satan en Saddam gedoe vond ik best wel ranzig. (n) |
Citaat:
Stan: Who are you? Brian Dennehy: I'm Brian Dennehy. Kyle: What? No, not fuckin' Brian Dennehy! Stan: Get the fuck out of here! Brian Dennehy: Oh. Bye. |
Of t stukkie met The dying girafe'
Das echt cool: oeaaaaah, oeaaaaaah! En dan gaan de guards: he that sounds like a girafe dying over there, let's go chkeck it out. Hehehehe |
Citaat:
staat wel op het chef aid album samen met oa chef's chocolate salty balls en master p's kenny's dead |
hij was weer sweeet!
Yippie the Backflipping dog! |
Niet normaal, als Mr Garrison vraagt of cartman naar de principle wil, en cartman zn megafoon pakt.
Dan is het echt grappigst van die hele film |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |