![]() |
Wat zijn jou beste aankopen geweest?
En dan doel ik niet alleen op kwaliteit.
Maar ook hoeveel je er voor hebt betaald. Ik heb Final Fantasy VII voor 5 Euro gekocht (y) Diablo II voor 9,95 Unreal Tournament (GotY edition) voor 12,50 :cool: |
Beste of Goedkoopste? :o
Ik heb ook FF VII en Diablo II Collectors Edition gekocht, maar beide gelijk vanaf dat ze uit waren; toen waren ze dus nog niet zo goedkoop ;) |
Goedkoop:
Diablo2 voor toen nog 15 gulden :D Worms 2 voor 5 gulden :) Commandos pakket (Behind Enemy Lines, Beyond The Call Of Duty, Men of Courage) 30 gulden Dat was het denk ik wel :) Beste aankoop is toch zekers Diablo2 + Exp pack Nog nooit een spel zo lang aan een stuk gespeeld :) |
Citaat:
Renegade pas geleden voor 7 euro gekocht en dat soort bla, maar HL: Generation voor 60 euro was mn beste koop denk ik |
Citaat:
Gisteren dus voor 5 Euro =P |
Citaat:
|
De gehele C&C serie behalve RA2 en Generals. RA2 was zijn geld achteraf gezien niet echt waard, Generals heb ik maar niet gekocht, en verder heb ik Covert Ops, Counterstrike (de aanvulling voor Red Alert, dus ;) ) en Yuri's Revenge op minder legale wijze verkregen.
|
Freespace 1 15 piek
Freespace 2 8 piek Homeworld: Cataclysm 15 piek Groundcontrol + expansion 15 piek Betrayal at Krondor 15 piek FF7 10 piek FF8 10 piek |
alle spellen uit de zelda series, waarvan eentje die niet werkte, voor 86 cent (guldens)
|
Goedkoopste UT (GOTYE) 10 gulden
|
M'n beste aankopen zijn alle Zelda's :). Echte goede goedkope aankopen heb ik nog niet gedaan...
|
RTCW (Return To Castle Wolfenstein) en
SOF2 (Soldier Of Fortune 2) vor niks :P via internet gedownload zijn fgoed spellen ik raad iedereen die spellen aan dus goedkoop en goed speelbaar wat wil je meer??? :D :cool: :p ;) :) |
Uhm...ik kan me alleen Half-Life: Game of the Year herinneren.
|
- Caesar III voor fl 5,- (simpel maar goed)
- Microsoft Flight Sim. 2000 gratis (hou ik niet van maar de winkelprijs was 120 gulden ofzo, dus wel voordelig) - Baldur's Gate II voor fl 10,- (toch best wat plezier voor een tientje) - No One Lives Forever gratis (niet geweldig maar wel aardig, en ook betrekkelijk duur normaal) De illegale shit natuurlijk niet meegerekend. |
de afgelopen jaren heb ik niet zo veel games legaal gekocht.
de laatste was EMperor waar ik toen de volle mep voor betaald heb. Mn best aankoop was Dune 2000 (Nog in kartonnen doos) voor Fl. 19,95 |
mijn beste aankoop was
een 25 spindel lege cd-r cdroms :P voor 10 euro |
Citaat:
|
Oh, en natuurlijk Tiberian Sun die ik twee jaar geleden kreeg als kerstbonus voor het forumbaaswerk :p
|
Warhammer: Dark Omen voor 25,- gulden. Op de HCC 1999 (oid) :cool:.
En Homeworld voor 99,95. Maar da's geen bijzondere prijs ;) |
Warhammer Dark Omen voor 7 euro samen met syndicate wars.
Diablo2 + exp voor 100 gulden samen. En overmorgen ga ik Alpha Centauri voor 7,49 kopen :cool:. |
Citaat:
High Elves roelen dan he :D |
Citaat:
|
Citaat:
Chaos :p |
Citaat:
Die roeleert zwaar de pan uit :D (y) |
Mijn allerbeste aankoop was American McGee's Alice, voor 7 piek ofzo bij de Intertoys. Wat een ongelofelijk TOPspel!
|
Warcraft 2 BNE voor 5 euro. Dat is mijn beste aankoop.
|
soulreaver 2 € 67,95
niet echt goedkoop.. maar wel een :cool: spel, en dat is belangrijker dan het geld |
Citaat:
Greenskins zijn da bezzt :p. |
Citaat:
|
Escape From Monkey Island, 3 euro.
Dat is echt een geweldig spel:D Die humor is echt prachtig.. I am Guybrush Treepwood, mighty pirate:) |
Citaat:
|
Star trek: elite force. ik ben helemaal gek van startrek, en dan vooral voyager (hoewel the next generation ook leuk is), ik heb het al een keer uitgespeeld op "makkelijk" (nog nooit met een playstation controller gewerkt, sodeju wat heeft dat ding veel knopjes) en zit nu in "normaal" (ja, ik ben een watje). En de multiplayer modus is ook erg leuk. Zit nu ook te wachten op eite force 2 (in amerika deze zomer, zal hier ook wel snel verschijnen :D )
|
Ik koop nooit spellen, maar van alles wat ik gespeeld heb denk ik dat beide dungeon keepers en Warcraft III de beste waren.
|
Red Alert, en Dungeon Keeper. Dungeon Keeper II was niet erg verniewend. En de eerste Delta Force. Quake III
|
Citaat:
speelt cker ook mee ooit last van aminosty (Fock hoe schreefje dat) gehad, dan praat je wel anders :) en chaos is fucked up (vooral de spawn) :P |
Definitely Halflide op nummer 1;
al meer dan 400 uur gespeeld, voor fl. 59,95 Deus Ex, 180 uur voor fl. 94,90 Red Alert, 200 uur voor fl. 59,95 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |