Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   [vraag aan de meisjes] (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=453153)

Shah of Blah 20-04-2003 14:29

[vraag aan de meisjes]

wat voor band heb jij met, of welk gevoel heb jij bij je 'ontmaagder'?

heeft ie voor altijd een plekje in je hart veroverd,

of ben je die 'loser die er niks van kon allang vergeten' ;)?

gooi het in de groep, neem het onder de loep :)

[ps. ik denk niet dat dit op seksualiteit hoort want ik wil vooral op het geestelijke inspelen hier :p]

Esmée 20-04-2003 14:35

Ik zal wel altijd onthouden wie het was, maar vanwege de manier waarop het later ging tussen ons heb ik er geen prettige herinnering aan. Op dat moment was het leuk, en ik denk aan de daad op zich ook niet met wrok terug of zo, maar ik vind het achteraf jammer dat hij het nou net moest zijn. Meer iets persoonlijks tegen hem dus :)

Para! 20-04-2003 14:35

Ik hecht niet zoveel waarde aan mijn ontmaagding. Ik heb geen speciale gevoelens voor mijn ex omdat hij toevallig degene was die me ontmaagdde. Hij was ook geen loser die er niets van kon.

Ik denk dat ik er erg neutraal tegenover sta. :)

Otis 20-04-2003 14:40

op dat moment was het leuk..toen ging het uit..en nu sta ik dr niet egt bij stil.

Knutselsmurfie 20-04-2003 14:45

Achteraf heb ik wel een beetje zoiets van waarom hij? Maar dat is dus echt gebaseerd op hoe hij daarna met mij omging en wat ik daarna van hem vond. Toen op dat moment vond ik hem echt leuk en wilde ik het echt, dus ik heb er verder ook geen spijt van ofzo, maar hij is zeker niet mijn 'speciaalste ex' ofzo...

Thomas 20-04-2003 14:47

Citaat:

Para! schreef op 20-04-2003 @ 15:35:
Ik denk dat ik er erg neutraal tegenover sta. :)

~Sjeherazade~ 20-04-2003 15:01

ik denk dat ik heel mijn leven dankbaar ga zijn dat die jongen me toen ontmaagd heeft. Gewoon omdat hij me heel graag zag, en z'n uiterste best deed om het me voor m'n eerste keer zo gezellig mogelijk te maken. Hij gaf me eerst uitgebreide massages enzo.
En ook al deed het ontmaagden zelf wel pijn, dat stoorde op dat moment echt niet.
Ik denk dat ik, door de manier waarop ik ontmaagd ben, en mijn eerste sekservaringen goed waren, nu echt kan genieten van seks en me volledig openstellen.

Nu is het natuurlijk al lang uit tussen ons, maar toch blijf ik hem er dankbaar voor.

Roxy 20-04-2003 15:07

mjah het was misschien niet de meest ideale situatie omdat ik op dat moment geen relatie meer met hem had, maar eerlijk gezegd heb ik er nooit spijt van gehad.. hij was mn eerste 'echte' vriendje en ik vond dat het in onze relatie paste.. en hoewel we nou helemaal geen band meer hebben ofzo, ik ben nog steeds wel blij dat hij het was...

CoveredEyes 20-04-2003 15:26

Citaat:

Esmée schreef op 20-04-2003 @ 15:35:
Ik zal wel altijd onthouden wie het was, maar vanwege de manier waarop het later ging tussen ons heb ik er geen prettige herinnering aan. Op dat moment was het leuk, en ik denk aan de daad op zich ook niet met wrok terug of zo, maar ik vind het achteraf jammer dat hij het nou net moest zijn. Meer iets persoonlijks tegen hem dus :)
Shit, je haalt de woorden uit m'n mond!Ik heb er wel een pretigge herinnering aan maar ik vind het ook wel jammer dat hij het is...
Jammer dat je daar pas achter komt als het te laat is...

neeltje 20-04-2003 15:29

Ik heb ook zoiets van waarom moest hij dat nou juist zijn, omdat hij echt niet leuk was.....maar ja eigen schuld.
Mijn huidige vriend heb ik ontmaagd (om het zo maar es te zeggen) en hij vind het erg dat hij niet de eerste voor mij was.

Hebben sommige vriendjes daar nog meer last van??

poesiefox 20-04-2003 15:58

Ik heb aan mijn huidige vriend precies tot in detail verteld hoe mijn ontmaagding met de vorige gegaan was, en hij was weliswaar misselijk van jaloezie, maar toen stond dat niet meeer tussen ons in. Het was net of hij het was geweest, toen.

Maar als ik mijn ontmaagder in het echt per ongeluk tegen kom, schrik er nog steeds een beetje van. Het was toch een heel intiem iets , wat er die keer gebeurde.

MissMorena 20-04-2003 16:01

ja je onthoudt wel natuurlijk wie heb ontmaagd maar voor de rest niet ik wil niet eens aan hem denken

Heroïn Chique 20-04-2003 17:10

Citaat:

MissMorena schreef op 20-04-2003 @ 17:01:
ja je onthoudt wel natuurlijk wie heb ontmaagd maar voor de rest niet ik wil niet eens aan hem denken
Ja..heb ik ook wel. Ik zal het nooit vergeten, maar voor mij is het allang verleden tijd. Ik hecht er niet zoveel waarde aan, het was meer een ontkenningsfase, ofzo :)

Shah of Blah 20-04-2003 17:11

wie van jullie spreekt zn ontmaagder nog, anyway =)?

~Sjeherazade~ 20-04-2003 17:23

Citaat:

Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 18:11:
ik :)
hij's nog altijd een vriend.

Dusjcrib 20-04-2003 17:45

Humz.. nou, ik spreek mn ontmaagder niet meer en eigenlijk is ie ook niet heel speciaal voor me.. Het was gekloot, het was pijnlijk, en ik was niet echt verliefd op em (ja, mijn fout).. Degene daarna heeft een veel specialere plek omdat de seks gewoon veel specialer voelde, maar op hem was ik dan ook echt verliefd..

Freyja 20-04-2003 19:34

Ik vind hem vrij irritant :D Mja. Hij heeft altijd wel een redelijk speciaal plekje, omdat hij toch mijn eerste echte vriend was. En hij ruikt nog steeds lekker. Maar hij is nogal uber-christelijk geworden en dat gaat zo straal tegen mijn wereldbeeld in dat hij mij uitermate kan irriteren. Zie hem verder ook vrijwel nooit meer...

anansi_de_spin 20-04-2003 20:05

mijn ontmaagder was mn eerste vriendje, en eerste alles (zoen en tot en met otmaagding dus) t was nogal een klap toen t uitging maar we spreken elkaar nog wel es en we spreken binnenkort weer wat af (gewoon als vrienden....hij woont 4 uur hier vandaan....) en hij zal voor altijd speciaal blijven en ik ben blij dat hij me ontmaagd heeft, want hij is gewoon superlief!

lieve 20-04-2003 20:14

Wel, ik was een week op reis met een groep en daar heb ik die jongen leren kennen!
We waren al van de eerste dag keigoei vrienden, hij bleef al van de 1ste nacht bij mij op de kamer slapen! En na 4à5 dagen was het dan zover... ik heb het initiatief genomen! Hoewel ik thuis een vriend had! Maar ik vertrouwde hem gewoon,...

Ik heb nu nog contact met hem, maar contact zoals met de rest van de groep! Gewoon vriendschappelijk!Maar het is soms wel moeilijk!
We wonen veel te ver van elkaar, hij heeft het veel te druk met school en werk... dusja! Ik wou op die moment ook m'n vriend niet voor hem opgeven!

Maar ik mis hem best wel, hij zal steeds een speciaal plaatske hebben bij mij!

*×*M!§T€€Q*×* 20-04-2003 20:32

ik haat 'm...

)Vampje( 20-04-2003 20:35

Ik ben hem absoluut niet vergeten en dat zal ook niet gebeuren.
Ik spreek hem nog wel eens op msn en zo, en af en toe zie ik hem ook nog. Kan best met hem overweg, maar heb totaal geen gevoelens meer voor hem.

freakje 20-04-2003 20:44

Op het moment zelf betekende hij wel veel, en daarna ook nog wel, maar nu niet meer zoveel. Ik heb er ook geen contact meer mee, want toen het gedaan was, was hij wel een beetje boos op mij denk ik (nee, ik had hem niet bedrogen ofzow). Maar ja, hij zal me altijd bij blijven als mijn eerste echte vriendje.

Eurydice 20-04-2003 21:40

Citaat:

neeltje schreef op 20-04-2003 @ 16:29:
Ik heb ook zoiets van waarom moest hij dat nou juist zijn, omdat hij echt niet leuk was.....maar ja eigen schuld.
Mijn huidige vriend heb ik ontmaagd (om het zo maar es te zeggen) en hij vind het erg dat hij niet de eerste voor mij was.

Hebben sommige vriendjes daar nog meer last van??

same here.. ik begrijp ook niet wat ik precies met hem moest en ben het zwaar aan het verdringen ;)

over die ontmaagding; ik ken een jongen die ontmaagd werd door een vriendin van mij.. en hij had het er echt super moeilijk mee dat zij geen maagd meer was.. ik begrijp dat niet hoor.. zal wel aan mij liggen :confused:

Yolcu 20-04-2003 23:35

Ik spreek niet meer met hem en I couldn't care less.
Ik heb er geen spijt van, ik vind het achteraf wél jammer dat hij het was. Maar hij is geen loser, ik hield van hem. Eigenlijk maakt dat míj de loser.

Ireentje 21-04-2003 00:13

Mijn 'ontmaagder' is nu nog steeds mijn huidige vriend, (2,5 maand) waar ik heel veel van hou! :) ik zal hem dan ook nooit vergeten.

Escapism 21-04-2003 00:34

'ontmaagder'

fantastisg woord...

'wat wil jij later worden?'

GRRR 21-04-2003 01:33

haha (y)

CoveredEyes 21-04-2003 08:41

Citaat:

Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 18:11:
Ik heel soms nog wel...Meestal is dat gewoon per sms, als we elkaar al een tijd niet meer hebben gesproken...Zo'n smsje van; 'hoeist ermee?' Laatst weer een met z'n nieuwe nummer...Veel doe ik er niet mee...We hebben nu beide een nieuwe relatie en als we mailen ofzo heeft hij niet veel boeiends te melden...
Ik ben wel blij hoe het nu loopt...Heel soms zie ik um nog...Meestal is dat in de stad...Dan groeten we elkaar gewoon en soms praten we...We kijken elkaar dan niet dood ofzo dat bedoel ik...Wel prettig... :)

Andijvie 21-04-2003 09:33

Citaat:

Shah of Blah schreef op 20-04-2003 @ 15:29:
wat voor band heb jij met, of welk gevoel heb jij bij je 'ontmaagder'?

heeft ie voor altijd een plekje in je hart veroverd,

of ben je die 'loser die er niks van kon allang vergeten' ;)?

gooi het in de groep, neem het onder de loep :)

[ps. ik denk niet dat dit op seksualiteit hoort want ik wil vooral op het geestelijke inspelen hier :p]

Mja, klinkt misschien weer eens achterlijk, maar om de confrontatie aan te gaan ga ik hier posten;

Mijn ontmaagder was een griezel.. zo voelt het ook als ik aan hem denk.

Ik zie hem eigenlijk nooit meer, hij is opgenomen voor zover ik begrijp en dat is maar goed ook...

neeltje 21-04-2003 10:38

Nee, ik spreek hem ook niet meer, ook al suuupppeeer lang niet meer gezien, al 3 jaar niet meer :D

sinsere 21-04-2003 12:05

Ik heb nog steeds met dezelfde jongen die mij ontmaagde. We hebben inmiddels 2.5 jaar en relatie en ik heb er dus geen spijt van :)

Stefan4you 25-04-2003 17:35

Heeeyz,

Ik zal wel altijd onthouden wie 't was.. kben nu 14 en tis egt 1 xtje gebeurd, dat was gewoon dom. Ik had gewoon teveel gezopen en ik ben eigenlijk best wel jong maar t was wel met een meisje die ik echt leuk vond dus.. en het ging wel onhandig maar t was op zich wel lekker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.