![]() |
Bad candy!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WOU FF ZEGGEN DAT BAD CANDY HELEMAAL TE GEK IS!!! :p
|
|
Candy is slecht voor je tanden.
Bad Candy is heel slecht voor je tanden. |
tssssssss, patsers
soms zijn er echt zuuuuulke enorme kneuzen op deze site hè! echt heeeel irritant :eek: |
Ik vind het maar niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WTF is "Bad Candy"
Het zal wel een band zijn, maar... :confused: |
Citaat:
|
hm dit zou best eens een het email adres kunnen zijn van een van die bad candy mensen, misschein niet meer in gebruik of weet ik veel maar toch loolig als het wel werkt, can i hear anybody say spam? :D
dieseldike@hotmail.com |
Citaat:
vrouwelijke Di-rect? Avril Lavigne, maar dan met meerdere vrouwtjes? Hoe moet ik dit zien? |
Citaat:
Het gelikte van Di-Rect het 'kijk mij alto zijn' imago van Avril en het Kitty achtige uiterlijk van meisjes waar je liever niet mee thuiskomt zegmaar. En de muziek is een leuke mix van alle negatieve dingetjes aan deze bands. |
Hmm... Dan denk ik dat ik het sowieso al niet wil kennen... ;)
Hebben ze een site oid? En de zang, wordt die ook verzorgd door een vrouw? (dat is meestal een groot nadeel. Guano Apes en No Doubt uitgezonderd) |
Citaat:
|
ik vind ze een beetje jammer
en topics erover ook |
tssk iedere keer als ik mad caddies zeg bij ons in de klas doen ze alsof ze bad candy verstaan :( flauw
|
Adam Duritz van Counting Crows meegeschreven aan dat nummer.... wat heeft die man daarmee mijn respect verloren :(
|
Citaat:
|
wat een gezeik weer
|
Citaat:
|
Citaat:
niet gevreesd dus. of iig minder :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik dacht dat er gewoon wat stukjes gejat waren van iets anders dat is dus ook zo, maar dan het hele lied |
ik vinnet wel een grappig liedje eigenlijuk., je moet het gewoon niet te serieus nemen. ow het is btw een project van goldenearringzanger barry hay. en er is ook een saait. www.badcandy.nl ofzo
pas op: ongelooflijk klote site |
ze moeten aan hun nederlands accent werken
|
Ik hou mijn mening wel voor me.
Of toch niet. Ik hou niet van plastic popbandjes, van gemaakte poep. Ik wil de echte gourmet shit. |
Citaat:
ze moeten stoppen |
bad candy sucks!!!!
echt zooo nep |
idd en nog godse lelijk ook , bah bah bah
maak es een eige liedje man |
Citaat:
|
Citaat:
Heel is met 2 e's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, nee.
ik zeg: 'bad candy is een goeie voor anaal zonder spuug' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die ene op gitaar met dat korte haar is volgens onze klas man geweest ofzo. Ze past er ook helemaal niet tussen. Maar ik denk dat ze toch nog iemand met talent moesten hebben.
|
Citaat:
|
neee, niet leuk, de site ook niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
de gruwel |
|
Citaat:
|