![]() |
Legerkistjes- wel of niet geschikt voor meisjes?
Ik zelf vind van wel! Zeer zeker weten. Maar heel veel mensen kijken er raar van op. Meerdere vriendinnen van mij hebben ook kistjes omdat het gewoon prettig loopt.
Ik heb op dit moment alleen maar kistjes, die doe ik ook onder alles aan, ook onder rokjes. Het is zwart dus past onder alles. Andere mensen vertellen mij dan ook altijd dat het echt niet kan om als meisje legerkistjes te dragen.. Zijn er hier mensen die deze mening delen? Of mensen die het net als mij onzin vinden? En als e rmensen zijn die de mening van al die anderen delen willen die dan a.u.b uitleggen waarom? |
Vrouwen mogen ook het leger in hoor, sinds redelijk wat jaren al..
|
ik vin het erg mooi, alleeen moeten die veters niet zo zwaar dichtgeregen worden...
|
Citaat:
Ik vind kisten niet leuk, enkele uitzonderingen daar gelaten. Ik vind ze zo lomp. maar ik zou niet weten waarom jongens het wel kunnen dragen en meisjes niet. |
ik vind het niet zo zeer mooi, ja mijn kistjes op zich wel, maar het is ook gewoon praktisch en ze zitten suuuuuuuuuuuuuuuper lekker :)
|
Nee geen kisten
|
Citaat:
|
ik vind kisten lomp.. niet alleen voor meisjes... voor jongens ook...
|
Citaat:
Sorry ik denk te ver door :p |
Citaat:
|
Citaat:
:P |
tuurlijk....waarom niet...ik draag ze zelf ook :)
ze zitten juist heel fijn...als je ze zelf maar mooi vind, wat andere er over denken interesseert mij niks :) |
New Rocks = beter :D :cool:
|
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik alsjeblieft mijn kistjes aanhouden meneer Exo? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik vind die dingen ook nog altijd lelijk. Maarja, kisten zijn ook niet alles.. Bij meisjes vind ik het vaak echt veel te lomp staan. |
Citaat:
ofzo? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: uh ja waarom niet he 't kan wel leuk staan. Alleen vind ik van die lage dr martens schoenen erg lelijk.. als je kisten oid hebt moeten ze wel redelijk hoog zijn |
Citaat:
Nou weet je wat, dan doe ik wel mijn rode minirokje aan op de meeting kun je zelf kijken of mijn kistjes lang genoeg zijn.. :rolleyes: |
Citaat:
(zomaar rolleyen is dat niet) |
Citaat:
|
kistjes zijn juist lief en schattig bij meisjes..
net als doc's eigenlijk.. |
Citaat:
|
Ik vind het hardstikke leuk, wil ze zelf ook wel maar ik weet niet waar je ze kan kopen??? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kisten zijn de man. Um, de vrouw. Nouja, je snapt waar ik heen wil. :|
@Daantje-met-de-cijfertjes: In het leger, duh. Wist je niet dat je voordat je kisten mag dragen in het leger gezeten moet hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als meisjes daarin willen lopen moeten ze dat zeker doen, ik hou ze niet tegen (y)
Zolang hun voeten erin passen is er geen reden waarom ze niet geschikt zouden zijn voor meisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rrrreken maar van yes.
|
Ik vind ze lomp en lelijk, daarbij maak ik geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.
|
Citaat:
|
Volkomen stijlloos, voor mannen en vrouwen.
|
Maar wat is erdan zo lomp en lelijk aan???
|
Nauurlijk zijn kistjes wel geschikt voor meisjes, ik zou niet weten waarom sommige mensen het tegenovergestelde vinden :confused: . Het staat leuk en het maakt niet opeens minder vrouwelijk ofzo. That's my opinion. Iedereen moet maar dragen wat ze het leukste vindt.
|
Citaat:
kwestie van smaak. |
Citaat:
|
Citaat:
..en misschien vinden mensen nette schoenen wel niet leuk, wie weet. Accepteer het nou maar en draag het als je het zelf leuk vindt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |