![]() |
Lan game...
He jongens wie weet een leuke lan-game die op een Pentium 3 met 500Mhz kan en een Pentium 4 2,4 ghz?
Bisous DaLoverBoy |
als je een beetje fatsoenlijke videokaart hebt (minimaal 16MB) kan je de o.a. volgende games op die 500MHZ nog wel spelen:
UT RA2 / Yuri's revenge GTA 2 Midtown Madness 2 Need For Speed 2/3/4/5 Star Craft |
probeer Counter-Strike eens of Medal Of Hounor-Allied Assault
die zijn echt fijn om te LANNEN, die doe ik thuis ook altijd met LAN, beetje met zijn 5'en fraggen :D |
battlefield:
Windows XP/Me/2000/98 (NT and 95 NOT supported) 500 MHz Intel Pentium III 128 MB RAM 4x CD-ROM drive 1.2 GB free hard disk space 32 MB hardware transform & lighting capable video card with DirectX 8.1 compatible driver DirectX 8.1 compatible sound card Keyboard; Mouse misschien draait het. het is wel het kewlste spel dat ik ooit multiplayer heb gedaan. |
probeer eens rtcw (return to castle wolfentein) hij zou wel vloeinend lopen op de 500 mhz (als het goed is :p )
|
Kun je GTA 2 ook lannen?
Gr, DaLoverBoy |
houden jullie dr ook rekening mee dat over een LAN de games altijd een fractie trager lopen dan normaal ;)
ga dus games zoeken die iig 50-100MHZ onder de minimale eisen vragen |
Anders Unreal Tourmant 1. Speelt goed en omdat ik een zeer slechte Video kaart heb speel ik hem slechter als bij een 266 Mhz. 160 MB ram (Ik heb zelf 666 Mhz 192 MB ram 4 MB videokaart :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |