![]() |
liefdesverklaring
hoe maak je iemand duidelijk dat je hem ziet zitten een blauwthe te kunnen lopen???
|
eyecontact ;)
|
Citaat:
|
Dat maakt meestal wel duidelijk dat je iemand leuk vindt ja. Geldt iig wel voor mij :)
|
kijk maar gewown diep in de ogen je merkt het zelf wel als het goed is en als je hem of haarin de ogen wilt kijken en die persoon draait weg is hij mischien verlegen als hij in die 1e minuut nog 1 of 2 keer naar je kijkt loop dan ff naar hem of haar toe 99% kans dat hetraak is
|
Citaat:
Ik heb had dat wel eens! Maar dan denk ik er niks bij want dan denk ik dat ik voor lul sta! |
probeer meer vertrouwen in jezelf te hebben mij lukt het wel zo
en als je in een disco bent maak het helaam niet zoveel uit je hebt watgedronken zij heeftwat gedronken dan kijk je niet zo nauw en dan kan erwel eens wat gebeuren (ff in een donkere hoekje ofzo) maarprobeer maargewoon diep in de ogen te kijken van die persoon die je leukt vind (king112 probeer het maar) |
Citaat:
Maarja nu mis ik haar nog steeds! |
Citaat:
|
Citaat:
|
was dat soms je eerste in die disco ??
als dat zo is zoek senl een andere vrouw op en dan ben je die zo vergeten dan lijkt het wel dat het zo normaal is dat je gewoon zoend met een meisie (is het ook) maar jij bent deprisief dus je moet het wat vaker doen dat is betervoor je |
Citaat:
|
Citaat:
vast wel :cool: ;) ps: misteeq is een mooie naam |
Door het gewoon direct te zeggen.
|
Je merkt vanzelf wel of diegene jou extra leuk vindt of niet lijkt mij... dit door oogcontact enz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |