![]() |
Niveau van dit forum
Sorry, maar dit moet me even van het hart: Het niveau van dit forum is echt wel belachelijk! Als ik hier even een paar topics doorlees krijg ik echt het gevoel dat sommige mensen hier gewoon lezen/posten uit 'geilheid' of zelfs 'voyeurisme'.
Paar voorbeelden: "Wanneer had je voor 't laatst seks?" "Hetero jongens hebben jullie ooit..?" 'Hoe oud waren jullie bij eerste keer Masturbatie.. ?" Wat ik ook maar walgelijk vind, is dat hier meisjes van 13/14 over al hun seksuele ervaringen zitten te babbelen net of ze al jaren ervaring hebben. Ik weet niet hoe anderen hier over denken, maar ik ben wel blij dat ik even mijn hart kon luchten! |
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, dat ik hier nog serieus op inga... het zal wel zondagavond 11 uur zijn. |
Citaat:
De een is er eerder aan toe dan de ander! En wat is er mis mee met het praten over seks, het is toch niks om je voor te schamen of wel soms! |
Citaat:
|
Ik ben het wel deels gelijk met de topicopener, en ik denk zelf dat veel topicopeners in dit subforum verzonnen verhalen hebben :)
|
Citaat:
|
als het je niet aanstaat moet je er niet komen
als je je gewoon eens afvraagt hoe oud de gemiddelde scholier was toen hij voor het eerst masturbeerde, dan kan je dat toch gewoon vragen? vind het allemaal best interessant |
Achja..
Mark :cool: (die het hier wel ok vindt) |
Citaat:
|
als dit het niveau is dan is dit t niveau..
het leuke van een forum is, is dat er uit alle lagen van de bevolking en uit alle treden der geilheid mensen samenkomen om elkaars sexuele genotten te lezen. zie het sex forum zo: dit forum is een hele grote limousine met ontzettend veel ramen; achter elk raampje zit een topic waar je naar kan gluren: voyeurisme |
Ik lig hier altijd weer gigantisch in een deuk. Ik kan er helemaal mijn humor ei kwijt.
|
WIJ liggen hier altijd in een deuk.. door jou :)
|
Ja, en?
|
Citaat:
|
3/4 van die 13/14jarige meisejs zijn gewoon undercover forumers van de overige 1/4 liegt de helft en de laatsten zijn gewoon de 'rotte appels' van de numalige jeugd
hoe weet je dat? |
Citaat:
|
nou fokking en?
tis gewoon een masturbatieforum koel toch? *loos* |
Ik had hier een heel verhaal als antwoord op, tot mijn computer vastliep en alles kwijt was.
En weet je wat? Ik laat het zo. Wij zijn perverse, zieke, voyeuristische, oversekste mensen (pardon, kinderen) die al masturberend rondsurfen op dit forum. En ik persoonlijk heb het zo gehad met kortzichtige en oppervlakkige mensen als jou dat dit topic niet verplaatst wordt naar een plek waar geklaag over subfora hoort (zoals Beleidszaken, bijvoorbeeld), maar dat dit een heel mooi slotje krijgt. Alsjeblieft. Tjonge jonge jonge. Ik loop toch ook niet DoP op om te vertellen dat het overgrote merendeel daar het poëtische talent van een baksteen heeft? Hier hebben mensen tenminste verstand van zaken. |
Nee, weet je wat? Ik hou het toch open. Ik wil wel eens zien wat voor geweldige argumentatie jij achter die uitspraken hebt.
|
Citaat:
|
ons eens :o ze moet hier dan niet komen of dit gedeelte van het forum of op die soort bepaalde tpoics
laat haar hangen bij kantine dan zou ik zegge :rolleyes: |
Citaat:
Wij Seksualiteit-mensen zijn slecht, dat weet je nou toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
verder, tegen de persoon die dit opende: Wat is je punt...? wat wil je precies kwijt...? |
Citaat:
|
Citaat:
2. Sommige mensen hier doen alsof ze 13/14 zijn. Je gelooft toch ook niet dat Gothic 38 is? Bovendien, alle jongens en meisjes van 13/14 die hier posten over "hoe moet ik pijpen" wordt het door de meeste forummers sterk afgeraden om daar al aan te beginnen. |
Geef misschien ook es een voorbeeld van een seksualiteitsforum dat naar jouw normen wél een hoog niveau heeft?
Het is gewoon boeiend om zien waar andere mensen mee zitten. Het maakt het voor mezelf ook makkelijker te praten over sex. Jij bent niet nieuwsgierig naar andermans sexleven? Waarom kom je hier dan? |
Citaat:
jij blij dat je rechten bent gaan studeren ;) |
Citaat:
maar dit is een nog te jongen leventijd om al te pijpen inclusief beffen :o dit raad ik sterk af aan mijn leventijd genoten. je mag in mijn ogen met beffen en pijpen beginnen op je 17/18 jarige leventijd *of heb ik dit verkeerd begrepen,en dat je er iets anders mee bedoelt? :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik snap niet wast iedereen ertegen heeft dat meisje van 14 sex hebben, als ze een half jaar een vaste vriend hebben en ze er gewoon goed over nagedacht hebben is er toch nks aan de hand?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is jammer hoeveel mensen tegenwoordig hun 'echte jeugd' in sneltreinvaart overslaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jadie heeft al 2 mogelijke opties voor je genoemd waar ik me bij aansluit: wegblijven van dit forum omdat het niveau daarvan in jouw ogen te laag zou zijn (even buiten beschouwing gelaten hoe je dat precies zou moeten definiëren) of zelf een topic op dit forum openen dat wel aan jou eisen voldoet. |
Citaat:
ontopic : lifestyle is nog erger,soms. En ik vind dit niveau nog wel meevallen, voor zover ik meebabbel natuurlijk. (y) |
Seks blijft een taboe, hoe je het ook wendt of keert.
|
Citaat:
'n 14e ontmaagd. |
ik vind 14 wel bullshit, ik had toen nog een dopje man
ik vond meisjes toen al wel leuk (jaja) maar om nou te zeggen dat ik ze al helemaal wou platneuken.. neh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nare man: als jij 21 bent en je hebt een dochter die zowiezo al aan zulk soort dingen toe is (dus ik neem aan dat ze minstens 5 is) dan was jij op je 15 of 16e jaar ook behoorlijk actief. Ik bedoel maar.
okay, nu weer ontopic: Ik wil nu eigenlijk wel weten wat Eme-ly voor topics verwacht op een sexualiteitsforum. So...tell me! Hum... das wou ik ff zeggen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pest haar niet zo, het was haar eerste post. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |